Samsung LExxA866

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LExxA866

Kom over et tilbud som Expert kjører for tiden. Det kan være interresant for enkelte.

De kjører nå en kampanje på
    Samsung LE46A866 - 19.999,-
    Samsung LE52A866 - 24.999,-

Noe som må sies å være greie priser samenlignet med det som er tilgjengelig på nettbutikker for øyblikket.
    Spessielt når man ved å kjøpe et av disse også får med en gratis Samsung LE19A656.

Må si jeg er serdeles fristet til å slå inn. Prisen er jo ekstremt god. Den hadde jo faktisk svært god selv om man bare fikk hovedtven. Sammenligned med nett er det bare noen få skrave hundre lapper i forskjell.. og det er før vi legger på frakt som er 995,-. Iallefall opp til kalde nord der jeg holder til.

Bare så synd jeg er ekstremt fristet til å gå for 9 serien også.... æsj.. valgets kvaler.

Expert her i Harstad sier dem kan levere disse på 3-4 dager. Får forøvrig inn en 52" model i neste uke som jeg skal ned å titte på.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tilbud le46a866 med 19"

Expert har skrudd opp prisen på pakken til 20999,-
    Elkjøp leverer derimot samme pakke til 19999,- ut uka(47) i alle fall. Uprutet pris...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpt 52" selv i dag.

Stod 25999,- på lappen i butikken..
    æ ba om et bra tilbud, og fikk den til 24500, så æ slo tel

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Netshop har forøvrig LE46A856 (uten RiksTV) til 14.990,-

Samsung LE46A856 46" LCD-TV Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    investerte i 46A866 på kampanjen til elkjøp, 13.500,- uten 19". får se når de har tenkt å levere den..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av buff
    investerte i 46A866 på kampanjen til elkjøp, 13.500,- uten 19". får se når de har tenkt å levere den..
    Hvordan fikk du den dealen? Var de tomme for pakken 46"+19" og du brukte "annonsegaranti" eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, både elkjøp og lefdal er vel tomme over hele landet. sjekket begge kjedenes lager på nett 1. januar, og da hadde de inne denne pakken kun i 3-4 butikker til sammen. sikkert bare i ett eksemplar hver butikk og.

men var ikke noe problem, gikk inn på elkjøp og spurte etter den pakken, og fikk til svar at de var utsolgt og måtte bestille. levering var forventet nå på fredag. noe jeg selvsagt slo til på.

så spurte jeg om det gikk an å kjøpe uten 19", det gikk også greit, med 1.500 i fradrag. dermed altså 13.500 for 46" sikkert verdt mer enn 1.500 den 19", men jeg har ingen bruk for den.

prøvde meg forøvrig først på "dagspris"-garantien til hi-fi klubben, som hadde ett eksemplar stående, men de nektet å selge til 14.990. så ikke mye verdt den garantien der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •