Erfaring med å shoppe på nett!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaring med å shoppe på nett!

8) Hei!

Nå skal jeg skaffe meg samsung 40a656. Tenker å kjøpe via nett da det er mye billigere! Men lurer på om hvordan service blir hvis jeg oppdager feil på TVen? Hva er det man skal sjekke når man har kjøpt tv på nettet og har fått den hjem?

Tusen tusen takk for all svar! Er litt ny her!

Hilsen
    Erick

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettbutikkene selger parallellimporterte Samsung TV'er, såvidt jeg vet uten unntak (om noen vet om evt. unntak, så si fra). Forsåvidt ikke så stort problem akkurat det, så lenge du handler av en stor aktør som ikke står i fare for konkurs etc. Men handler du hos Expert/Elkjøp etc. kommer skjermene via Samsun Nordic. Samsung Nordic har bl.a. null-toleranse pixelgaranti, og andre service-fordeler. Så hvis prisforskjellen ikke er formidabel ville jeg anbefalt å kjøpe hos en autorisert Samsung Nordic-forhandler.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Nettbutikkene selger parallellimporterte Samsung TV'er, såvidt jeg vet uten unntak (om noen vet om evt. unntak, så si fra). Forsåvidt ikke så stort problem akkurat det, så lenge du handler av en stor aktør som ikke står i fare for konkurs etc. Men handler du hos Expert/Elkjøp etc. kommer skjermene via Samsun Nordic. Samsung Nordic har bl.a. null-toleranse pixelgaranti, og andre service-fordeler. Så hvis prisforskjellen ikke er formidabel ville jeg anbefalt å kjøpe hos en autorisert Samsung Nordic-forhandler.
    men er det noe man skal sjekke på tven før 2ukes angrefrist har gått? tenker det er greit å bytte innenfor angrefristen slik at man slipper alt det styr om garanti/reklamasjon!

Takk for svar!

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handler du hos elkjøp har du jo 30 dager på å sjekke ut skjermen på. Tipper også at du kan prute litt hos dem.

Personlig kjøpte jeg min hos en liten lokal aktør da jeg har store problemer med elkjøps kundebehandling her lokalt, og pga at om noe skulle skje kan jeg bare levere den til dem istedet for å måtte betale fraktkostnader ved eventuell reperasjon ved et internettkjøp (ca 1ooo-1200,-)

Jeg betalte forøvrig 9990,- for min for noen uker siden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •