Sharp 32" på tilbud (kr 8500). Skal jeg slå til?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sharp 32" på tilbud (kr 8500). Skal jeg slå til?

Jeg har kommet over Sharp LC32RD2E til kr 8500 i en lokal butikk. Det er en utstillingsmodell som skal byttes ut fordi de snart får inn en ny serie fra Sharp. Jeg tenker å bruke skjermen en del til spill. Er dette egentlig et bra tilbud? Har ikke så mye greie på sånt, men jeg la merke til at den har lavere responstid enn mange andre skjermer i samme prisklasse og denne "100 hz"-funksjonen som jeg er litt usikker på hvor mye bruk jeg har for. En mulig ulempe er at den ikke er Full HD, men etter hva jeg forstår spiller det liten rolle når skjermen bare er 32 tommer. Lurer også litt på om det at den har vært utstillingsmodell går hardt ut over levetiden til skjermen. Kanskje det går an å prute ned prisen i så fall?

Spesifikasjoner: Sharp LC32RD2E 100Hz LCD TV Full Specifications

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke til modellen, men likevel. Dette er en gammel tv. Testen er fra juni 2007. Bedre tv'er å få idag til lavere pris vil jeg tro.

Du får sikkert innspill fra andre her som er bedre bevandret i den siste tv teknologien.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får jo større og bedre skjermer til den prisen der! Uansett ville jeg aldri brukt så mye penger på en 32", på toppen av det hele så er det ikke en ny modell heller... Men det er evt du som skal ha den, ikke jeg...

Hva med panasonic px80?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sjekket alt for mye men dette kan da ikke være et spesielt bra tilbud i dag. Her en en test på flere lcd'er fra 2007. Den fikk ikke veldig god kritikk der. TV2 hjelper deg-test: Teknofil tester 9 folke-TV-er - mobilen.no.

Ett år innen tv-verdenen er utrolig lenge. Prisene synker vanvittig fort, og en tv du betalte 10.000,- for for et år siden kan du ikke selge for 5000,- i dag. Tror som sagt du kan gjøre vesentlig bedre kjøp enn dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for hjelpen!