Beste projektor til 10 000kr?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer petterjacobsen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste projektor til 10 000kr?

Kikket litt rund før jeg lagde denne tråden, men fant mye gammel info.

Er mulig å få rommet helt mørkt, vil helst ha rundt 100" (heller + enn -), ca 3,5-4 meter fra projektor til lerret.

Hva er best?

Har blitt advart mot regnbueeffekten, men siden jeg har sett fint lite film med projektor så vet jeg ikke hvor følsom jeg er mot det. Men pleier å være ganske prippen, så jeg finner den sikkert :?

Tenker 10 000 for kun projektor, men fint hvis dere kunne anbefalt lerret til den projektoren dere anbefaler.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan få kjøpt min Z2000 for 9k. Da får du også mulighet til å kjøpe pære til innkjøpspris når den en gang i fremtiden skulle måtte byttes ut. Jeg har 100" lerret og avstand fra linsa er rundt 3,8 meter, minste av stand fra linsa for å få 100" er ca 3,1 meter.

Active Zcum sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, projektor er ikke mitt beste område. men kan prøve å tipse deg om noe.

Hvis du vil se om du er følsom mot detta regnbue fenomenet, så har jeg funnet ut at filme "SIN CITY" er veldig bra til å få frem dette.

Tror derimot hvis du øker hastigheten på fargehjulet, så skal denne effekten avta... iallefall etter det jeg vet.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zcum
    Heisann, projektor er ikke mitt beste område. men kan prøve å tipse deg om noe.

Hvis du vil se om du er følsom mot detta regnbue fenomenet, så har jeg funnet ut at filme "SIN CITY" er veldig bra til å få frem dette.

Tror derimot hvis du øker hastigheten på fargehjulet, så skal denne effekten avta... iallefall etter det jeg vet.

Tror vel dlp er utelukket for 100" på den korte avstanden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •