Bestille SamsungLE-52A656 fra netshop.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer McIver sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bestille SamsungLE-52A656 fra netshop.no

Vurderer sterekt å kjøpe denne tv'n fra netshop.no da de har en ufattelig bra pris Noen som har kjennskap til netshop og tv'ene deres? Det er ikke noe muffens her? Regner med at den leveres uten norsk tekst og norske menyer, men at den ellers er som en denne Samsung hvis den var kjøpt hos f.eks. elkjøp??

Noen som vet om netshop har pixelgaranti på tv'ene sine??

Setter pris på tips og råd

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har forstått det slik at det er samme TV. Pixelgaranti er ikke det samme, og heller ikke den samme service med henting og hjemmerep, hvis det ikke er nordic-TV

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjøpt Samsung fra dem, spurte om pixel garanti på samsung, og fikk til svar at ved død pixel så ble tv`n byttet.
    Min bror kjøpte en 52" Toshiba av netshop, han fant en dø pixel, tollpost kom på døra og byttet tv, han bor i 8. etg

Det følger ikke med norsk bruksanvisning, ei heller norsk meny (samsung).

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøp av denne i butikk.

Har sjekket denne flere steder på nett og prisen er det ikke noe å si på. Flere nettbutikker har denne til 9190,- for tiden. Med frakt blir det vel pluss/minus 9500,-, kommer litt an på fraktmåte. Jeg sjekket litt priser i butikker i går og fant en som (etter litt pruting) kunne strekke seg til 10 000,- så jeg skal hente min tv i dag tenker jeg. Grunnen til dette er at jeg har hatt varierende opplevelser ved posten, forrige LCD tv kom med et stort hull i pappen, mm fra hull i skjerm, det gikk bra, men det er utrolig irriterende om uhellet er ute. Ved å handle i en lokal butikk tar det meg bare noen minutter å levere den inn om noe skal skje med den, slipper mas med retur og krangling over telefon/mail.

Så mitt råd er å sjekke ut lokalbutikker om de kan skaffe den til 10 000,- Dette er en liten lokal butikk som i hovedsak konkurrerer med elkjøp, som forøvrig kunne skaffe den for vel 12000,-

(Elkjøp raser nedover på min liste over butikker jeg bruker).

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Har sjekket denne flere steder på nett og prisen er det ikke noe å si på. Flere nettbutikker har denne til 9190,- for tiden. Med frakt blir det vel pluss/minus 9500,-, kommer litt an på fraktmåte. Jeg sjekket litt priser i butikker i går og fant en som (etter litt pruting) kunne strekke seg til 10 000,-

Hvilken tv er det du tenker på nå, kan umulig være LE-52A656

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Beklager!

Jeg tenkte selvfølgelig på en LE40A656, my bad

Men vil likevel ha sjekket lokale forhandlere Vil mene at faren for at noe skjer ved frakt øker ved antall kiloer som skal fraktes

Newcomer McIver sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Har sjekket denne flere steder på nett og prisen er det ikke noe å si på. Flere nettbutikker har denne til 9190,- for tiden. Med frakt blir det vel pluss/minus 9500,-, kommer litt an på fraktmåte. Jeg sjekket litt priser i butikker i går og fant en som (etter litt pruting) kunne strekke seg til 10 000,- så jeg skal hente min tv i dag tenker jeg. Grunnen til dette er at jeg har hatt varierende opplevelser ved posten, forrige LCD tv kom med et stort hull i pappen, mm fra hull i skjerm, det gikk bra, men det er utrolig irriterende om uhellet er ute. Ved å handle i en lokal butikk tar det meg bare noen minutter å levere den inn om noe skal skje med den, slipper mas med retur og krangling over telefon/mail.

Så mitt råd er å sjekke ut lokalbutikker om de kan skaffe den til 10 000,- Dette er en liten lokal butikk som i hovedsak konkurrerer med elkjøp, som forøvrig kunne skaffe den for vel 12000,-

(Elkjøp raser nedover på min liste over butikker jeg bruker).
    Jeg er fullstendig enig med deg i det, men jeg sparer trossalt flere tusen på å kjøpe den over nett, og i de fleste tilfeller går det jo bra! Så jeg mener det er greit å ta sjansen Skulle tv'n være ødelagt under frakt, eller jeg ikke er fornøyd med den så kan jeg returnere den... Mere tungvindt; ja, men sparer utrolig mye på det

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk denne Tv'en fra netshop idag...dette er en stor og pen TV, min 3dje samsung. Gledet meg til å skru på, men skulle bare først sette opp Txq120 anlegget. OG F* F*** SVART SKJERM!!!!! Jeg er så jævlig sur! Skjermen vil ikke skur seg på! Den lyser på standby når strøm er i - trykker on på fjernkontrollen forsvinner røde-stand-by lyset men ingenting skjer! Ingen lyd (vifte eller elektronisk) Og touch-power-on knappen funker heller ikke. Dead-on-Arrival TV - fytti-rakkern jeg er så uheldig!! Skal ringe netshop imorgen og høre hva de sier....Gud hater meg!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har vært i kontakt med netshop, kundeservice var rask og forstod problemet.men ville ikke sende ny før de fikk tilbake denne ødelagte først. blir litt venting pga tollpost skal hente-kjøre ålesund-sandefjord-teste ødelagt tv når de får tid-sende ny når d blir lagervarer igjen+helg. håper dette ikke tar mange uker. men etter den lille erfaringen med netshops kundeservice;vil jeg anbefale netshop-de virker seriøse og proffe, her har amentio mye å lære.kjøpte en dvd_brenner hos amentio som ble etter kort tid ødelagt,har masa litt på amentio men kommer aldri noen vei-aldri kjøp dyre ting hos de. så ja kjøp tvn hos netshop eller hos de med godt rykte

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tok 1 uke for å få sendt tilbake og få tilbake en ny tv fra netshop. Mesteparten av vente tiden var pga Tollpost globe. Tv'en har ingen pixelfeil, så jeg vet ikke om pixel garanti hos Netshop. Tv'n har ikke norsk meny (who cares) ellers en veldig flott tv med super gode bilder, blu ray full hd i 52" er bare så utrolig flott. angrer ikke på kjøpet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •