Parallellimportert Samsung Lcd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Parallellimportert Samsung Lcd

Kjøpte meg for en stund siden et fjernsyn som viser seg å være parallellimportert.
    En av grunnene til at jeg valgte Samsung var at de hadde "hjemmesupport" slik at jeg fikk hjelp hjemme om det skulle oppstå problemer.

Nå viser det seg at det er flere ting ting som bør sees på, da jeg opplever diverse problemer. Dette er summelyd fra panelet når HDMI inngangene er valgt, scrolling bars når jeg skal bruke min nye Blu-ray spiller ved avspilling av 24p, samt at 100hz funksjoner skaper en ekkel effekt ved f.eks fotballkamper. Ser ut som det er flere baller i luften.....
    Svært så irritabelt.

Tar kontakt med den aktuelle butikken hvor jeg kjøpte Samsungen, og de ber meg ta kontakt med Infocare. Mente jeg skulle få hjelp hjemme, og så finner jeg ut at de ikke hjelper folk som har kjøpt parallellimporterte lcder.
    Hvordan kunne jeg vite at denne tven var parallellimportert? Er det min plikt å finne ut om dette før jeg evt. kjøper? Personlig mener jeg at selgere bør opplyse om dette. Jeg kan da ikke vite at en model som slutter med "x" i navnet sitt ikke er kjøpt hos Samsung Norge\Nordic.

Føler meg rimelig lurt her jeg sitter, og har mest lyst til å heve hele kjøpet. Noen som kan fortelle meg hvilke rettigheter jeg har? Jeg spurte faktisk om selger om alt er greit med denne i forhold til garanti og service, og jeg fikk et ja fra selgeren.
    Er faktisk ikke interessert i noe service fra de om de skulle by på det, da jeg føler meg lurt og har lyst til å bli ferdig med den aktuelle butikken.

Noen med noen tips eller råd her?

Den aktuelle Lcden er en 40f86 om noen skulle lure.

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem er selger da? Er det en privatperson, eller er det en butikk? Om det er en butikk så har den serviceansvaret. Så da må de eventuellt betale Infocare for å fikse dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er butikken som skal løse dette for deg, uten kostnad og vesentlig ulempe for deg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •