Netshop.no driver med parallell import

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Netshop.no driver med parallell import

kjøpte min LG42PG6000 av netshop. Da er var noe små tull med den, leverte jeg den på serice, jeg har nå fått bekreftet at dette er paprallell import fra netshop, den kom ikke igjenom LG i Norge men fra england.

Dette skuffer VELDIG, har vært kunde hos netshop noen år og trodde de var mere seriøse enn det.

Glad ny heten er da at LG tar regningen og blir da vidresendt til netshop, ble jeg fortalt.

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hairball
    kjøpte min LG42PG6000 av netshop. Da er var noe små tull med den, leverte jeg den på serice, jeg har nå fått bekreftet at dette er paprallell import fra netshop, den kom ikke igjenom LG i Norge men fra england.

Dette skuffer VELDIG, har vært kunde hos netshop noen år og trodde de var mere seriøse enn det.

Glad ny heten er da at LG tar regningen og blir da vidresendt til netshop, ble jeg fortalt.

Vel de fleste nettbutikker i Norge driver med parallell import og står da med garantiansvaret i mange tillfeller så det er viktig å tenke på hvor man skal handle og kansje ikke alltid bare gå på pris.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke noe nytt at Netshop paralellimporterer, og jeg trodde egentlig at de fleste visste dette ? Det er flere aktører som gjør det samme.

Uansett er det bra det hele ordner seg for deg

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hairball

Og hva er problemet med parallellimport egentlig? De norske forbrukerlover må vel følges uansett, så garanti o.l må jo være på plass.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Og hva er problemet med parallellimport egentlig? De norske forbrukerlover må vel følges uansett, så garanti o.l må jo være på plass.
    1. Du får ikke full-HD pixel garanti.
    2. Du får ikke hjem service fra LG Norge.
    3. Det blir lenger ventetid på service ettersom LG først og fremst
    prioriterer kunder som har kjøpt tven fra kjeder som f.eks Elkjøp
    eller Lefdal.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •