Kostnad for bruk av angrerett? (retur av TV)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kostnad for bruk av angrerett? (retur av TV)

Noen som vet hvor mye sånn ca det vil koste å sende tv'en min i retur til MPX? Tollpost? Posten? Sendes fra Skien til larvik, ca 35 kilometer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan frakte den stående i baksetet på en del stasjonsvogner. Verdt å vurdere dette når avstanden ikke er større.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trollgutten
    Noen som vet hvor mye sånn ca det vil koste å sende tv'en min i retur til MPX? Tollpost? Posten? Sendes fra Skien til larvik, ca 35 kilometer.
    da hadde jeg kanskje tatt en kjøretur.
    Koster vel ca 1000kr å sende med tollpost.
    posten tar vel en 208,- for pakker opptil 1,2m lang og 35kg. over der blir det fort dyrere

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener dere at jeg kan levere den på "døra" til MPX? Er det vanlig at man kan det?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde MPX lå i Sandefjord jeg ? I alle fall ville jeg snakket med de før jeg returnerte. De kan være skikkelig sære på returer !
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trollgutten
    Mener dere at jeg kan levere den på "døra" til MPX? Er det vanlig at man kan det?
    Det er rutiner på retur selvsagt men det er egentlig bare å ringe de og høre hvordan du skal gå frem. MPX ligger fortsatt i Sandefjord slik Ingeniør'n antyder.

Newcomer bear sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en retur inne hos NetShop i Sandefjord nå. Sendt med Tollpost fra Bærum og prisen på frakt ble hele 1752,50!

De kalkulerer vekt*volum og kom frem til denne prisen, på nettsiden deres får man inntrykk av at det koster litt mer enn en femhundrelapp...

Når det gjelder retur på angrefrist fikk jeg dårlig info (ikke noe returnummer eller godkjenning etc.), bare noen sporadiske e-post svar flere dager etter min henvendelse. Ved innringing fikk jeg snakket med en selger som ikke kunne rutinene for retur.

Så ivertfall endte jeg med å sende TV med Tollpost tilbake til NetShop for mer enn 1 uke siden og har ikke fått noe tilbakemelding. Risikosport dette med retur på angrefrist?

Newcomer Whitedmon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Retur!

Skal man handle på nettet må man jo vite at man vil ha produktet*! spekulering i retur vil aldri svare seg.:shock:
    Kjøper jeg på nett prøver jeg å bruke Norske nett-butikker innenfor rekkevidde, om det skulle være noe i ettertid.

Newcomer bear sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Retur til NetShop i Sandefjord ordnet seg til slutt. Måtte litt oppfølging til per e-post og telefon (som faktisk funket best). Penger er mottatt og NetShop og alt i orden.

Men enig med andre her i tråden, unngå retur om mulig da det blir litt hassle...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •