Sonefri BD-spiller hos Coop til 1990kr - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 15 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 300
    Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tony Dogs
    Har ikke behov for venner som er så dumme at de stoler blindt på et ukjent kinesisk merke bare fordi produktet er billig. Da blir man lurt opp i stry, det sier seg selv. Men Coop skal ha skryt for at de har markedsført dette så godt at de har klart å lokke til seg tomskaller som dere.

Flott Tony Dogs!

Jeg synes han burde bli nominert til årets brobygger.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question Sonefri på DVD?

Kjøpte denne spilleren på Coop som enkleste måte å få en sonefri blu-rayspiller på - for å kunne handle blu-ray på nettet uten å tenke på regioner.

Så langt har jeg ikke fått testet med region A blu-ray-plater - men min spiller er IKKE sonefri "fra boksen" på DVD. Den spytter ut alle region 3-plater jeg har matet den med. Er det en kode for å skifte DVD-soner også?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomasmh
    Kjøpte denne spilleren på Coop som enkleste måte å få en sonefri blu-rayspiller på - for å kunne handle blu-ray på nettet uten å tenke på regioner.

Så langt har jeg ikke fått testet med region A blu-ray-plater - men min spiller er IKKE sonefri "fra boksen" på DVD. Den spytter ut alle region 3-plater jeg har matet den med. Er det en kode for å skifte DVD-soner også?

Jeg har ikke sone 3 DVD-er men min spiller soner 1 og 2 DVD-er uten vansker. Hver gang den nekter å spille en DVD eller BD pga sonen, mater jeg ut disken, taster 1 og 2 på fjernkontrollen mens skuffen er åpen. Kanskje det går om du taster 1, 2 og 3? Forøvrig utrolig topp å ha en sonefri BD-spiller. Har akkurat fått Criterions første fire BD-filmer, og de er overlegen Criterions DVD-utgaver. Min Nespresso kaffemaskin og Tecsonic BD-spiller er definitivt de beste gadgets jeg har kjøpt i 2008.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at Tecsonic Blu-ray spilleren nå har gått ned til kr 1498,- på Coop Obs!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selges til det samme fra Smart Club neste uke..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1500,- er ikke så verst.

Lurer litt på å spandere på en slik til soverommet.

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Investerte i en slik i dag. Kanskje jeg blir fornøyd og dropper å kjøpe Sony S550? :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Innstillinger

Var å kjøpte meg denna på Obs på Lørdag og er foreløpig veldig fornøyd.
    Bråker ikke det grann som noen sier tidligere her.
    Det jeg lurte på er om noen har noen ideal innstillinger som gjør at jeg kan få det beste ut av den. Når det gjelder både lyd og bilde. Jeg bruker bare vanlig tv på lyd, ingen surround.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk1 black limited
    Investerte i en slik i dag. Kanskje jeg blir fornøyd og dropper å kjøpe Sony S550? :-D
    ...ehh...: Nei. :evil:

La i Transformers, og så på scene 23. Da ringte Get på døra og ville selge meg nytt bredbånd. Grmf.

Kom tilbake igjen (hadde trykket pause før jeg gikk ut og skremte livskiten av Get :twisted: ), og prosjektoren viste et fint blått bilde, 'No signal'. Hm.

'Pause' stod det på displayet på spilleren. Ja, greit, men den burde da begynne å spille igjen hvis jeg trykket Play? Nei. Pause en gang til? Nei. Stop? Nei. 'Pause' lyste displayet like fordømt. Vill trykking på fjernkontrollen (som egentlig var ganske fin, og responderte bra inntil dette) avstedkom at spilleren slo seg av. Slo på igjen, og fikk opp plateskuffen. Gikk inn i setup og sjekket at alt så greit ut. Dyttet inn skuffen igjen, og fikk opp Transformersmenyen og skulle til å velge scene 20, og så....blå skjerm. Denne gangen stod det ingenting i displayet. Får ikke ut skuffen igjen, strøm av/på hjelper ikke. Urk. Nå står den uten strøm, men MED Transformersdisken min og venter på å bli returnert til OBS i morgen. Æsj.

De 5 minuttene den virket var den ganske OK.

PS: Det faktum at det stod Dolby TrueHD i displayet på receiveren gjorde sitt til at PS3 blir pensjonert som avspiller. Noen som vil selge meg en rimelig S550?

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Usj, kanskje Tony Dogs litt lengre opp i tråden her ikke var på jordet allikevel?

Ser ikke ut som om jeg tør å satse på den i alle fall..

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    S550 står nå i kinoen...;-)

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så synd.
    Min brors virker fortsatt bra, etter ca. 50 filmer på Blu-ray og et ukjent antall DVD. (Bank i bordet!)

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Så synd.
    Min brors virker fortsatt bra, etter ca. 50 filmer på Blu-ray og et ukjent antall DVD. (Bank i bordet!)
    samme her.min funker knirkefritt. noen er uheldig med den har jeg skjønt.synd det.
    men den blir nok byttet ut med en ny sonefri etterhvert..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Usj, kanskje Tony Dogs litt lengre opp i tråden her ikke var på jordet allikevel?

Ser ikke ut som om jeg tør å satse på den i alle fall..
    Kanskje ikke nødvendigvis det Tony Dogs sa, men måten han sa det på som gjorde at han fikk så mange gode venner

Når det er sagt, så kan det hende at det er lurere å legge i noen ekstra kroner og satse på et mer etablertmerke.

Hvorfor 550 og ikke 350 mk1 black limited ?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Kanskje ikke nødvendigvis det Tony Dogs sa, men måten han sa det på som gjorde at han fikk så mange gode venner

Når det er sagt, så kan det hende at det er lurere å legge i noen ekstra kroner og satse på et mer etablertmerke.

Hvorfor 550 og ikke 350 mk1 black limited ?
    Godt spørsmål. Antageligvis fordi hvis jeg gikk for en 350 hadde jeg angret senere, selv om det ikke er noen god grunn til akkurat det. :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he, god nok grunn det
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Litt mer om BD spilleren fra Coop

For dem som lurer på mer om Bluray spilleren som selges hos Coop så er bruksanvisning m.m. hos importøren. Der er det også oppgradering av firmware for nedlasting (velg spiller til venstre i menyen): Netlogic | Blu-ray

-Som importøren selv skriver: Eftersom BluRay formatet fortfarande utvecklas så kan du behöva uppgradera din spelare när nya skivor släpps, Kolla efter nya
    uppgraderingar till din spelare på: Netlogic | BHD8866 [BHD8866]

Artikkel fra da spilleren ble lansert hos Coop omkring september 2008: Elektronikkbransjen - COOP MED BD-SPILLER TIL 2.000,-

Samme spiller importeres også av target.as i Fredrikstad, under navnet "DVD8900B". Det betyr at spilleren trolig vil bli å finne hos Ica Maxi og elektronikkforhandlere i nær tid ?
    Spørsmålet er om Coop sin avtale om enesalg i norge for en periode gjelder den aktuelle spilleren uavhengig av navn, mest trolig så er nok avtalen uavhengig av navn?

En priskonkurranse på samme spilleren fra to av Norges største kjeder vil være positivt. -Ikke bare på denne spilleren, men kanskje også på merkespillere elektronikkjeder. Spennende å se om BD spillere kommer under kr 800,- i år.
    PS: Jeg eier ikke spilleren selv, liker bare å følge med 8)

Newcomer Outbreak1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm

Sitat Opprinnelig postet av Potetgullmannen
    da de fleste BD-spillere viser ganske så sammenlignbare bilder på BD-filmene
    DET er jeg uenig i. Både jeg og andre har sammenlignet BD spillere og det er stor forskjell både på bilde og lyd. Til større bildet er, til større er også forskjell. Men en god projektor/plasma/lcd tv er det en markant forskjell.

I tillegg til egne inntrykk vises jo dette også på forskjellige tester av BD spillere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

BD-spiller. Prisen synker

Jeg trodde før jul at en Bluray spiller ville kunne fås til under 800 kr i løpet av 2009.
    Nå ser jeg at BD-spilleren fra Coop koster 999,-
    Dermed er det jo mulig at en BD-spiller vil komme under 500-lappen i løpet av året.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plankeby
    Jeg trodde før jul at en Bluray spiller ville kunne fås til under 800 kr i løpet av 2009.
    Nå ser jeg at BD-spilleren fra Coop koster 999,-
    Dermed er det jo mulig at en BD-spiller vil komme under 500-lappen i løpet av året.
    Hvor finner du den til 999,.-?

Side 9 av 15 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •