Skal kjøpe lcd-tv, noen tips om beste kjøp? Maks pris 30 000 kr.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal kjøpe lcd-tv, noen tips om beste kjøp? Maks pris 30 000 kr.

Hei,

Håper noen kan komme med forslag, og hva jeg bør være obs på når jeg kjøper en tv til så høy pris.

Kanskje bør jeg gå for en projector i stedet? Isåfall, hvordan er kvaliteten på projector kontra lcd?

Håper på seriøse svar.

På forhånd takk!

:-)

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kaistian
    Hei,

Håper noen kan komme med forslag, og hva jeg bør være obs på når jeg kjøper en tv til så høy pris.

Kanskje bør jeg gå for en projector i stedet? Isåfall, hvordan er kvaliteten på projector kontra lcd?

Håper på seriøse svar.

På forhånd takk!

:-)
    ...så jeg går ut ifra at av en eller annen grunn så er plasma uaktuellt for deg? For hvis ikke, så er 9G pioneer perfekt for din prisklasse.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    ...så jeg går ut ifra at av en eller annen grunn så er plasma uaktuellt for deg? For hvis ikke, så er 9G pioneer perfekt for din prisklasse.

Nja, tenkte å bruke tvn til endel data. Blant annet poker. Så er litt redd for innfrysing pga statisk bilde over flere timer.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kaistian
    Nja, tenkte å bruke tvn til endel data. Blant annet poker. Så er litt redd for innfrysing pga statisk bilde over flere timer.
    OK, dersom store deler av bruken vil være PC med nettsurfing, pokerspilling etc kan jeg være med på at LCD muligens vil være det beste valget for deg. Når det gjelder prosjektor kontra LCD så må du tenke på at prosjektor fungerer ikke noe særlig bra i et opplyst rom (dagtid)...

Ellers så er det greit passe på at du kjøper hos en autorisert forhandler slik at du får med pixelgaranti, hjem-service etc. når du skal bruke så mye som 30k på en LCD. Dvs. at nettbutikker generelt ikke er å anbefale... Du skriver ikke noe om størrelse, men ettersom du mener prosjektor er et alternativ så regner jeg med du tenker på 50"++ ihvertfall.

Alternativer jeg ville vurdert :
    Samsung LE52A656
    Sony KDL-52W4500
    Samsung LE55A956 (kommer snart)

Prosjektorer er ikke mitt største ekspertområde, så der kan nok noen andre hjelpe deg bedre

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •