Sony KDL-??W4500 - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 10 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 186
    Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skipa kampen etter 60min og spillte litt fifa09 på ps3 isteden. Kampen så ok ut, ikke den beste sendingen jeg har sett.

Transformers på blu ray er testet og, blir nesten svimmel over klarheten i bilde. Jeg har vært en av de "heldige" som ikke opplever clouding/bleeding og alle andre "sykdommer".

Anbefales på det varmeste.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg måtte melde at jeg fikk tven i dag! Deilig deilig. og er kjempe fornøyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

52w4500

Jeg bestillte 52" fra Techlife 26.08 og da skulle den være på lager 09.09, men har enda ikke fått den. Er trikset å ta kontakt for å få fortgang på saken? Har fulgt med på "mine sider" for å se etter sporingsnummer. Ser at mange av de som har fått levert ikke har fått oppdatert sporingsnummer på "mine sider".

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Techlife og leveranse!

Ja det hjelper å purre! Jeg purret Søndag forrige uke da jeg så at lagebeholdningen spratt opp fra 34 til 255. Onsdag hadde jeg TVén. En kollega som bestilte før meg hadde ikke fått den. Han purret Onsdag og hadde TVén på Fredag..........Når det gjelder sporingsnummer kan du glemme det. DHL ringer bare rett før de kommer......8)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

52w4500

Sitat Opprinnelig postet av hifitom
    Ja det hjelper å purre! Jeg purret Søndag forrige uke da jeg så at lagebeholdningen spratt opp fra 34 til 255. Onsdag hadde jeg TVén. En kollega som bestilte før meg hadde ikke fått den. Han purret Onsdag og hadde TVén på Fredag..........Når det gjelder sporingsnummer kan du glemme det. DHL ringer bare rett før de kommer......8)
    Fikk beskjed av Birger om at min TV skulle komme på lager 03.11... så da blir det vel minst 2 og en halv uke til før jeg har den i hus.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re:

Sitat Opprinnelig postet av Blip
    Har fulgt med på KDL40W4500, og i dag så jeg på hw.no at yaha.no solgte denne for 9764,- (ca 08:30 i dag). Jeg slengte inn en bestilling og fikk bekreftelse på denne prisen. 1 time senere var prisen opp til 9900,- (ca), og nå er den på 11995,- (i dag 15:55)

Er dette noe nettbutikkene driver med helt bevisst? Altså at de setter ned prisen (til prislistene på hw.no m.fl. har oppdatert prislistene sine) for så å sette opp prisen igjen? Det skaffer helt sikkert en del ekstra treff at yaha.no ligger på toppen...

Jeg fikk w4500 til nesten 2000,- lavere enn de billigste nettbutikkene i dag pga. dette, og jeg har allerede fått sporingsreferanse. Betalte selvsagt med kredittkort, og jeg håper jeg slipper å vente like lenge som de "heldige" som fikk 46-tommeren til lavpris...

Har du fått TV'en levert hjem?. Er bare litt interessert i leveringstid hos dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CIder24
    Har du fått TV'en levert hjem?. Er bare litt interessert i leveringstid hos dem.

Det ser ut til at Techlife endelig har fått inn 52 tommeren:
    TECHLIFE / SONY Bravia LCD-TV/52" Consumer LCD

Har ventet på min siden slutten av August.... Har sendt mail til Birger og spurt om den er blitt sendt. Ikke fått svar. Kommer tilbake med mer når Birger svarer.

Oppdatering: Birger har svart og sier at alle som har bestillt 52W4500 får sin TV nå. Utsendingen begynnte i går og skal være ferdigstillt i løpet av morgendagen. Pakkesporings nr. skal dukke opp på dinside hos techlife.no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av viggou
    Det ser ut til at Techlife endelig har fått inn 52 tommeren:
    TECHLIFE / SONY Bravia LCD-TV/52" Consumer LCD

Har ventet på min siden slutten av August.... Har sendt mail til Birger og spurt om den er blitt sendt. Ikke fått svar. Kommer tilbake med mer når Birger svarer.

Oppdatering: Birger har svart og sier at alle som har bestillt 52W4500 får sin TV nå. Utsendingen begynnte i går og skal være ferdigstillt i løpet av morgendagen. Pakkesporings nr. skal dukke opp på dinside hos techlife.no
    Jeg og har ventet siden slutten av August, og fikk vite samtidig som deg at nå var det bare et par dager igjen. Men har ikke hørt noe mer etter at jeg purret på epost som ble sendt fredag 14.11 og i dag 17.11.
    Har du fått TVen eller eventuelt fått sporingsnummer?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter purring fikk jeg en ny mail 17.Nov der det står at TV er kommet på lager, men utsendelsen er blitt forsinket. Han lover å sende den i begynnelsen av denne uken. Fortsatt ikke fått noe sporingsnr. Håper han holder det han lover denne gangen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk også svar fra Techlife sist fredag om at containeren var ankommet og at utsendingen ville skje fortløpende. Har lagt merke til at ETA'en har blitt flyttet med en dag hver dag i det siste helt til i går hvor den ble flyttet til 05.12.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med Techlife i dag. De bekrefter at 52" apparatene er kommet på lager i Stockholm, men at det har blitt forsinkelser med utsending. Techlife estimerer at TV'n kommer/blir sendt ut i begynnelsen av neste uke.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siste nytt fra Techlife er at det ikke var kommet tilstrekkelig med 52" apparater på lager likevel. Nytt parti er ventet inn 2. desember...
    Noen som har fått?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelig... Jeg fikk melding i går om at min skulle sendes ut i dag, men det har ikke kommet opp sporingsnummer enda, så kanskje jeg ble "lurt" igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med Techlife i dag ca. kl. 10. Fikk da beskjed om at tv'en skulle bli sendt ut i dag. Synes det hele virker meget rart. Må gå an å kreve å få se noe dokumentasjon fra Sony Sverige på at denne containeren faktisk har eksistert.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svært vanskelig å forholde seg til den informasjonen som kommer. De kan likevel virke som om det er håp for dere andre, da jeg som sagt fikk beskjed om at kontaineren inneholdt ikke så mange TV'er som den skulle. Som kompensasjon for at jeg må vente til neste parti (2. des) skulle jeg få en mp3 spiller. Blir spennende å se om dere andre faktisk har fått sendt ut TV'ene deres nå da

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikke ikke noen tv på denne leveransen, må vente på leveransen 2. des. Skulle få en mp3 spiller som kompensasjon. Lurer på hvor mange som fortsatt venter på denne tv'en fra Techlife? (52' til 14-15k)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Birger bekrefter at 52" TV'ene kommer:

"De ankommer onsdag 3/12 , og vi følger dette opp meget tett slik at alt skal gå ok , "

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra Techlife:
    Hei
    fikk akkurat beskjed fra leverndøren at SONY Sverige som vi får disse tvene igjennom har utsatt levering til 2 Januar.

Beklager!

MVH
    Birger
    Techlife.no

Newcomer Ninjarider sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette er ikke bra

Svensk importør skal nok dekke sitt hjemmemarked først, så får vi
    smulene på nyåret en gang. Dette lukter surt. Vet ikke om en skal le eller gråte. Her har vi bestilling ifra aug/sep og når jan kommer er det gått 6mnd.
    Selv om vi får små julegaver av Techlife, er og har firma problemer med
    kredibilitet. Selv om det er en "ny" nettbutikk må en ta problemet med svensken og oppsøke det. En kan jo ikke holde kunder i sjakk på denne måten.
    Hilsen en som angrer, men som nå står løpet ut.
    Blir ikke den julen jeg hadde forventet meg Birger.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ninjarider
    Svensk importør skal nok dekke sitt hjemmemarked først, så får vi
    smulene på nyåret en gang. Dette lukter surt. Vet ikke om en skal le eller gråte. Her har vi bestilling ifra aug/sep og når jan kommer er det gått 6mnd.
    Selv om vi får små julegaver av Techlife, er og har firma problemer med
    kredibilitet. Selv om det er en "ny" nettbutikk må en ta problemet med svensken og oppsøke det. En kan jo ikke holde kunder i sjakk på denne måten.
    Hilsen en som angrer, men som nå står løpet ut.
    Blir ikke den julen jeg hadde forventet meg Birger.

Virker mer som at Techlife drøyer og drøyer leveringstiden mest mulig for at flest mulig skal hoppe på det fantastiske tilbudet slit at de skal slipper å tape de pengene mellom hva deres salgspris(14 000) var, og den faktiske salgsprisen(19 000). Dette utgjør tross alt en del penger for en nyoppstartet bedrift..

Side 9 av 10 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •