Sony KDL-??W4500 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 186
    Newcomer Dekata sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mulig det kun var Techlife ja...

Men artig å sett hvike datoer dere andre har fått på deres tv og om dere har fått noe mer info!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det står vell 16.09 på techlife nå..

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nAd84
    det står vell 16.09 på techlife nå..
    Ja det er riktig at 16.09 står på Techlife sine hjemmesider nå, men til den prisen som jeg og flere andre fikk kjøpt W4500 serien til, så var dette et parti som Techlife solgte ut til dem ikke hadde flere igjen.

Så den datoen der betyr ikke noe for vår del.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min ordre står som behandlet 26/08/08. Noen andre som gikk på dette knalltilbudet og har motatt tven sin?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min er også behandlet 26.08.08

Har du vært i kontakt med Techlife og fått noen nærmere dato på forventet levering?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter på svar via mail, kunne ikke gi meg noe info på økonomiavdelingen via tlf.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var i kontakt med Papyrus, på bestillingen min står det ETA 8. september, og på produktsiden står det ETA 15. september.

På mail fikk jeg derimot svar om at de ikke forventet å få inn disse før i oktober, men siden de år de fra Sverige så KAN det hende at de får de inn litt tidligere.

Mitt tips til dere: Don't hold your breath! Tviler på at noen her får tak i den TV'en før oktober, men håper jeg tar feil.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men den bestillingen som du har inne hos Papyrus, er det samme pris som techlife fristet med? 11 400,- har vel jeg betalt for 46w4500.

Hvis ikke denne kommer før i oktober blir jeg en smule irritert. Greit at ting kan ta litt tid, men når pengene blir trukket fra min konto bør det ikke være for lenge før jeg har varen. Da hadde det vært bedre om pengene hadde blitt reservert og trukket da tv'en var på vei.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke samme pris nei. Jeg har bestilt en 40-tommer til samme pris som din 46-tommer... Angående levering sier jo Sony selv at disse ikke skal være i salg før oktober. (Se nest nederste linje)

Jeg er helt enig i at det er ganske uetisk å trekke pengene lenge før de i det hele tatt har varen selv, men for den prisen du har fått den TV'en for, synes jeg du burde være fornøyd uansett

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK.
    Grunnen til den lave prisen var visst et parti Techlife hadde fått tak i gjennom en leverandør, så jeg håper fortsatt det er muligheter å få denne snarlig.
    Men hva som er sant og ikke kan jo være vanskelig, dem er flinke med å trikse med datoer så det gjenstår å se.

Det er klart, jeg klager ikke på prisen. Men for min del så teller det også litt om service og når den faktisk er klar til å leveres. Er ikke veldig for at en leverandør setter en tidligere dato hvis man vet at det er en urealistisk dato.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var redd det skulle bli på denne måten, var jo nesten for godt til å være sant. ar sendt to mail til Techlife nå uten å få svar, så vi har vel enda en aktør som spekulerer i å trekke penger fra konto eller kredittkort i mitt tilfelle, lenge før varen kommer på lager.

Irriterende.......

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg en mail fra Techlife hvor det står:

"Der er det blitt litt forsinklese fra SONY og Estimert levering tid: 23.10.08 "

Siden jeg maset såpass om leveringsdatoen på forhånd, og techlife sto hardnakket på at de skulle få inn et parti tidligere enn de fleste andre, føles dette surt. Techlife har da visst en stund at de ikke ville få inn denne tv'en til 09-09-08 som de sa, det blir jo ikke utsatt over en måned over natta...

Da syns jeg det er rått at man betaler for en vare, og de pengene sitter da firmaet på i 2mnd før du muligens får varen du har betalt for..

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vennligst behold emnefeltet ved svar på denne eposten)

Hei
    Der er det blitt rapportert noe forsinkelse fra SONY og estimert ankoms til vårt lager er Estimert levering tid: 23.10.08

"Vi får inn et parti tidlig i samarbeid med et svensktstort firma, derfor kan vi levere så tidlig" Meg i rævva!

Velkommen inn i Amentio sine rekker....

Newcomer oy5tein sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det tenkes at dette er et ninjatriks for å få folk til å kanselere ordren? Dersom tven faktisk ble solgt med tap.

De har fremdeles ETA: 16.09.2008 dersom man prøver å bestille nå. Tror jeg venter med å avbestille.

Det er 30 dager returrett på prosjektor fra Elkjøp ja?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye mulig det er et ninjatriks ja, men jeg gidder ikke spekulere i det. Jeg har sendt en forespørsel på om det bare var tøv at det de sa om at de hadde hengt seg på et parti sammen med en svensk leverandør, venter spent på svar.

En annen mulighet er at de kanskje fikk inn for få og barehar klart å sende til noen lucky few. Uansett er jo prisen såpass bra at jeg velger å vente.... Bare kjipt at den som kjøpte min gamle tv ikke kan vente så lenge....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt noe jeg heller. (Bestillte 40w4500 fra techlife).
    Ser hva dere andre skriver og ifølge norek.no skal det komme et parti på 40w4500 23/09-08. Står ikke noe om 46 eller 52 tommeren der, men satser på at min tv kommer sammen med det partiet...

Men vi får se, techlife får en del god vilje pga den billige prisen. Så venter i spenning:|

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oy5tein
    Kan det tenkes at dette er et ninjatriks for å få folk til å kanselere ordren? Dersom tven faktisk ble solgt med tap.
    De har fremdeles ETA: 16.09.2008 dersom man prøver å bestille nå. Tror jeg venter med å avbestille.
    Det er 30 dager returrett på prosjektor fra Elkjøp ja?
    Kan være at dem prøver seg ja, ikke umulig det! Spennende å se hva som skjer, fordi selv om Techlife har solgt denne serien fra Sony til en bra pris er det ikke veldig positivt hvis datoen drar ut. Da er det plutselig ikke så god pr alikevel..

Elkjøp har 30 dager på projektor ja, bare ha embalasje samt alt som fulgte med.
    Jeg for min del får bytte tv'en jeg har kjøpt på elkjøp en tur tel på 30 dager før jeg får 46w4500

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne fikk jeg i dag av Techlife:

Sendt: 11. september 2008 09:24:10:

Hei

Din Ordre er bekreftet SONY slik at den skal ankomme vårt lager 16/9 og vil bli sent deg med en gang.

MVH
    Birger
    Techlfe.no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nAd84
    Denne fikk jeg i dag av Techlife:

Sendt: 11. september 2008 09:24:10:

Hei

Din Ordre er bekreftet SONY slik at den skal ankomme vårt lager 16/9 og vil bli sent deg med en gang.

MVH
    Birger
    Techlfe.no

Hvilken størrelse er det du har bestillt, 40" ???

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, det stemmer. 40".