Farvel pv70! ..men hva nå?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active Neonsun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Farvel pv70! ..men hva nå?

Etter lengre opphold i utlandet har jeg nå vært en aktiv "lusker" (lurker for de som er opphengt i engelsk sjargong) på forumet siden jeg kom tilbake. Siden jeg dro har jeg hoppet av prosjektør-racet og heller gått for flat-tv da disse begynner å komme opp på et mer enn akseptabelt nivå. Har til nå hatt en pana th-42pv70 som jeg var greit fornøyd med, men vil nå ha noe større - og sliter med den samme problematikken som mange andre her inne. Jeg har i utgangspunktet sirklet meg inn på LE46A656 men begynner nå å bli litt i tvil.. Blir det stort nok i forhold til 42" jeg hadde før? Er LE52A558/9 et alternativ? Er 46W4000 å foretrekke? Hvor bra blir Tandbergen? Skal bestille i løpet av de neste par ukene og vil sette stor pris på innspill.

Stikkord til ønskede spesifikasjoner:
    -Full HD (but of course)
    -God *opplevd* kontrast (tall betyr mindre)
    -Lite etterslep ved spillkonsollbruk
    -Best mulig filmmodus (jeg har mange DVD'er og vil nok også hoppe over til BD med tiden når prisen på software faller)
    -Lite "vanlig" TV-bruk, hovedsaklig serier i HD kjørt via PC/Media center. Vurderer digital kabeldekoder for SD

Kjør anbefaling!

Active Neonsun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jaja, i mangel på svar her tok jeg oppgaven fatt selv og får levert LE-52A656 på døra i morgen (fra Netshop til 18999). Denne gutten gleder seg nå!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •