Kompishjelp: 42" til ca. 8 000 med GOD lyd.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Halvliter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kompishjelp: 42" til ca. 8 000 med GOD lyd.

Har tatt på meg å hjelpe ein kompis med å finne seg ein flatskjerm til 8 000 kr, 42" størrelse og GOD lyd i dei innebygde stereohøgtalerane.

Har kikka på LG 42PG6000 42" hos LG 42PG6000 42" Plasma TV - Netshop.no - pc data foto minne digital

(Ligger og hos Elkjøp til 8195,- og er faktisk lettere å hente med bilen der, enn å vente på posten

fant og Panasonic PX80E til rett under 8 000 hos Elkjøp.

Skal brukes til vanlig TV-titting (Parabol), ein og annen film via DVD og film via PC (Gjerne nedlastede Xvid-filmer...)

Nokon som kan hjelpe?

EDIT: Ser PX80 har gjort det godt i tester...

Newcomer Vedkomfyr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Halvliter
    Har tatt på meg å hjelpe ein kompis med å finne seg ein flatskjerm til 8 000 kr, 42" størrelse og GOD lyd i dei innebygde stereohøgtalerane.

Har kikka på LG 42PG6000 42" hos LG 42PG6000 42" Plasma TV - Netshop.no - pc data foto minne digital

(Ligger og hos Elkjøp til 8195,- og er faktisk lettere å hente med bilen der, enn å vente på posten

fant og Panasonic PX80E til rett under 8 000 hos Elkjøp.

Skal brukes til vanlig TV-titting (Parabol), ein og annen film via DVD og film via PC (Gjerne nedlastede Xvid-filmer...)

Nokon som kan hjelpe?

EDIT: Ser PX80 har gjort det godt i tester...
    Kjøpte 42PG6010 for to dager siden på Elkjøp-butikk. Betalte samme pris som Elkjøps nettbutikk pluss det frakta ville kostet.Altså kr.8600.
    Kjempefornøyd med tven,som blir foret med parabol.Penere enn Px80 mener nå jeg.:-D

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God lyd i de innebygde høyttalerne på en TV til 8000,- tror jeg dessverre man kan se langt etter. Anbefaler å spare opp til et anlegg man kan koble til TVen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •