Samsung LE52A656 - å få kjøpt i butikk i Oslo???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 19 av 19
    Newcomer Xcaliber sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE52A656 - å få kjøpt i butikk i Oslo???

Hei. Er det noen som i det hele tatt har sett 52A656 utstilt i noen butikker i Oslo? Jeg er på desperat jakt etter denne TVen. Finner ingen butikker i Oslo-området som har denne på lager i 52"

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xcaliber
    Hei. Er det noen som i det hele tatt har sett 52A656 utstilt i noen butikker i Oslo? Jeg er på desperat jakt etter denne TVen. Finner ingen butikker i Oslo-området som har denne på lager i 52"
    Har du prøvd Hifiklubben?
    Ellers vet jeg at de har en hos Expert i Moss til den nette sum av 30000,- Om de har den utstilt vet jeg ikke. Det er kanskje litt for langt å reise uansett...?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du kan vente litt ligger jo TVen ute på PowerBuy nå til 20.500.-... Mangler to påmeldte for at dette PowerBuyet skal bli noe av, men prisen ser jo uansett relativt bra ut da!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den står utstilt i Elkjøpbutikken i Sandvika. Litt vanskelig å se om det er akkurat den du søker, men det var hvertfall samsung sin nye 6 serie LCD i 52".

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Den står utstilt i Elkjøpbutikken i Sandvika. Litt vanskelig å se om det er akkurat den du søker, men det var hvertfall samsung sin nye 6 serie LCD i 52".
    Trodde ikke Elkjøp tok inn 52" av 6-serien til Samsung jeg. Bare 5-serien!? Men hvis de har samme pris som Expert (Fikk 2 ukers garantert leveringstid hos Expert på Majorstuen) : 30 000 så er det på ingen måte verdt det, da som f.eks. Lygren sier, så er det et powerbuy ute hvor den er nesten 10k billigere (riktignok ikke nordiske modellen med Samsung Nordic garanti), men uansett... den garantien er ikke verst 10k.

Ufattelig kjipt at det er leveringsproblemer fra Samsung som setter kjepper i hjula på TV-jakten :/

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde ikke Elkjøp tok inn 52" av 6-serien til Samsung jeg. Bare 5-serien!? Men hvis de har samme pris som Expert (Fikk 2 ukers garantert leveringstid hos Expert på Majorstuen) : 30 000 så er det på ingen måte verdt det, da som f.eks. Lygren sier, så er det et powerbuy ute hvor den er nesten 10k billigere (riktignok ikke nordiske modellen med Samsung Nordic garanti), men uansett... den garantien er ikke verst 10k.

Ufattelig kjipt at det er leveringsproblemer fra Samsung som setter kjepper i hjula på TV-jakten :/
    Stemmer at Elkjøp ikke fører denne nå. De har den ikke i systemet sitt og kan dermed ikke bestille den, men det kan jo hende de får den inn etterhvert... Jeg kjøpte 556 52 tommeren på elkjøp, men den kommer jeg til å bruke returretten på. Jeg har meldt meg på powerbuyet på 52a656, som nå går igjennom, da selger har redusert kravet til 2 påmeldte...

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhagl
    Stemmer at Elkjøp ikke fører denne nå. De har den ikke i systemet sitt og kan dermed ikke bestille den, men det kan jo hende de får den inn etterhvert... Jeg kjøpte 556 52 tommeren på elkjøp, men den kommer jeg til å bruke returretten på. Jeg har meldt meg på powerbuyet på 52a656, som nå går igjennom, da selger har redusert kravet til 2 påmeldte...
    Stemmer. Er det 52A656A1CXXE det er powerbuy på, eller FXXC/E? Pen den prisen altså, hmm

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Temmelig sikker på at det er "EU"-modellen som kjøres på PowerBuy, noe annet hadde jo vært merkelig mht prispunktet... Nå er det jo uansett en norsk selger, så en har full reklamasjon i alle tilfelle. Nå går imidlertid fristen ut om 2 timer!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer. Er det 52A656A1CXXE det er powerbuy på, eller FXXC/E? Pen den prisen altså, hmm
    Det lurer jeg også på... Har meldt meg på uansett så får vi se hva som kommer. Mener at prisen er god selv om det skulle være FXXC...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kontakt Expert Moss, de har 1 i bestilling.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert Moss har vel neppe andre priser enn Expert Majorstuen, og jeg betaler aldri 30 000 for en 52A656 , dessuten blir det litt langt å dra til Moss ja

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg betaler aldri 30 000 for en 52A656 ,
    Helt enig. Du får jo 9. generasjon pioneer 50 tommer for den prisen...

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. Du får jo 9. generasjon pioneer 50 tommer for den prisen...
    Nettopp

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte meg 52A656A1CXXE på HIFI-klubben i dag. Kjedelig leveringstid riktignok

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte meg 52A656A1CXXE på HIFI-klubben i dag. Kjedelig leveringstid riktignok
    Ja, de får den vel ikke inn før 31/8. Ville det ikke vært lurt å vente med bestillingen da? Prisen kan jo gå ytterligere ned der, tross alt mer enn en måned til de får den inn...

Jeg venter en LE52A656A1FXXC fra Avshop i løpet av uken!

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, de får den vel ikke inn før 31/8. Ville det ikke vært lurt å vente med bestillingen da? Prisen kan jo gå ytterligere ned der, tross alt mer enn en måned til de får den inn...

Jeg venter en LE52A656A1FXXC fra Avshop i løpet av uken!
    Jeg har bare deponert 10 000 i butikken, noe som jeg valgte selv, slik at jeg får den til en eventuell lavere pris når den først kommer. Dette ble bekreftet av selger på HIFI-klubben. Fikk beskjed om at de muligens kunne skaffe den til rundt 15/8 nå... men 31/8 er nok ganske bankers Jeg klarer å vente så lenge på en såppas bra TV

Bare å smøre seg med litt tolmodighet og sette opp Loewe 32" i mellomtiden

Venter du den fra powerbuyet allerede til uken? synes det stod 21 dagers leveringstid der jeg? Mulig jeg blingset

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bare deponert 10 000 i butikken, noe som jeg valgte selv, slik at jeg får den til en eventuell lavere pris når den først kommer. Dette ble bekreftet av selger på HIFI-klubben. Fikk beskjed om at de muligens kunne skaffe den til rundt 15/8 nå... men 31/8 er nok ganske bankers Jeg klarer å vente så lenge på en såppas bra TV

Bare å smøre seg med litt tolmodighet og sette opp Loewe 32" i mellomtiden

Venter du den fra powerbuyet allerede til uken? synes det stod 21 dagers leveringstid der jeg? Mulig jeg blingset
    Da er jo saken grei:wink: Det sto 21 dager, men det er visst bare så lang tid det maksimum skal ta. Fikk en melding fra Avshop i dag tidlig om at de allerede hadde en på lager til meg og kommer til å sende den så snart de har fått bekreftet fra Payex at jeg har betalt. Regner da med at de sender den i morgen! 8-)

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jo saken grei:wink: Det sto 21 dager, men det er visst bare så lang tid det maksimum skal ta. Fikk en melding fra Avshop i dag tidlig om at de allerede hadde en på lager til meg og kommer til å sende den så snart de har fått bekreftet fra Payex at jeg har betalt. Regner da med at de sender den i morgen! 8-)
    Ah. Send meg PM med førsteinntrykk når den dukker opp hos deg da? Gleder meg vanvittig til den er i hus

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah. Send meg PM med førsteinntrykk når den dukker opp hos deg da? Gleder meg vanvittig til den er i hus
    Will do!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •