Modellnummer på Samsung A656 LCD-TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Det virker som markedet oversvømmes av slike parallellimporterte skjermer om dager. Fungere tunereren når du har engelsek menyer ? I fall er det vel bare å kjøre engelsk.

Ellers kan du jo spørre parallell-importtøren :-? .
    Var nettopp og hentet skjermen jeg bestilte på tirsdag fra Navitel...det ble en le46a656a1fxxu. Får ikke testet den riktig enda, og jeg fant den ikke på Samsung's serviceportal sånn umiddelbart. Aner ikke hvilket land den er for, men det er iallefall ikke den som er ment for det norske markedet! (den heter vel XXE)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har oppdaget en merkelig feil på min LE46A656. Innstillingene jeg gjør for kontrast, lcd backlight etc. blir nullstilt etter en viss periode. F.eks. hvis jeg skifter fra dynamic til movie, etter 10 minutter så bytter den tilbake til dynamic, midt i en film, uten at jeg rører kontrollen. Dette er jo en ganske åpenbar feil, veldig rart at jeg ikke har lest om andre som har opplevd det samme. Er det noen her som har det? Usikker på om det gjelder alle inngangene, men ihvertfall HDMI1 mot Get HD-boks.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Knugarn
    Var nettopp og hentet skjermen jeg bestilte på tirsdag fra Navitel...det ble en le46a656a1fxxu. Får ikke testet den riktig enda, og jeg fant den ikke på Samsung's serviceportal sånn umiddelbart. Aner ikke hvilket land den er for, men det er iallefall ikke den som er ment for det norske markedet! (den heter vel XXE)
    Kjøpte min på HiFi Klubben og der står det LE52A656A1CXXE

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Det virker som markedet oversvømmes av slike parallellimporterte skjermer om dager.
    Ikke så veldig rart. Hvis man skal ha 52 tommeren A656 og vil ha den nå, virker det ikke som om man har noe alternativ.
    Har snakket med Expert i Bergen, de hadde den ikke inne, eneste de fant var en i Moss og da til en sinnsyk pris i forhold til hva man kan kjøpe A1FXXC for. De sa også da at det ble vanskelig å skaffe denne på det nåværende tidspunkt. Snakket også med HiFi klubben i Bergen og de får den ikke inn før 31/8... Både Expert og Hifi klubben er autoriserte til å selge nordiske modeller. Elkjøp har den ikke engang i sortimentet sitt, og de selgerne jeg snakket med der visste ikke at den eksisterte i 52 tommer engang...
    Søker man på Hardware.no er det stort sett bare importerte modeller som kommer opp. Det er noen som ikke har oppgitt fullstendig modellnummer, men jeg regner med at de fleste av disse også er importerte.
    Hvis Samsung i norden ønsker at vi forbrukere skal kjøpe nordiske modeller, hadde det jo vært litt lurt om de klarte å levere de også da...

Tror nok jeg kommer til å gå for en 52A1FXXC....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Valo
    Kjøpte min på HiFi Klubben og der står det LE52A656A1CXXE
    Hvor da??

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av hhagl
    Hvor da??
    Tok av lappen med serienr og div som satt på esken jeg fikk den i. dersom det var det du menteops:

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Dette er en teknisk tråd. Diskusjon rundt modellnummer og forhandler er flyttet hit: http://avforum.no/forum/produkt-pris...56-lcd-tv.html.

...vennligst fortsett den diskusjonen der...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Dette er en teknisk tråd. Diskusjon rundt modellnummer og forhandler er flyttet hit: http://avforum.no/forum/produkt-pris...56-lcd-tv.html.

...vennligst fortsett den diskusjonen der...
    Ok. Flytt det over til riktig tråd, så får flere det med seg...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok av lappen med serienr og div som satt på esken jeg fikk den i. dersom det var det du menteops:
    Mente hvilken butikk...??

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Mente hvilken butikk...??
    HFK Lillehammer

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så veldig rart. Hvis man skal ha 52 tommeren A656 og vil ha den nå, virker det ikke som om man har noe alternativ.
    Har snakket med Expert i Bergen, de hadde den ikke inne, eneste de fant var en i Moss og da til en sinnsyk pris i forhold til hva man kan kjøpe A1FXXC for. De sa også da at det ble vanskelig å skaffe denne på det nåværende tidspunkt. Snakket også med HiFi klubben i Bergen og de får den ikke inn før 31/8... Både Expert og Hifi klubben er autoriserte til å selge nordiske modeller. Elkjøp har den ikke engang i sortimentet sitt, og de selgerne jeg snakket med der visste ikke at den eksisterte i 52 tommer engang...
    Søker man på Hardware.no er det stort sett bare importerte modeller som kommer opp. Det er noen som ikke har oppgitt fullstendig modellnummer, men jeg regner med at de fleste av disse også er importerte.
    Hvis Samsung i norden ønsker at vi forbrukere skal kjøpe nordiske modeller, hadde det jo vært litt lurt om de klarte å levere de også da...

Tror nok jeg kommer til å gå for en 52A1FXXC....

ops: Hadde jeg sett dette innlegget før hadde jeg forstått spørsmålet hehe, jeg kjøpte min for en snau måned siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK Lillehammer
    Hva måtte du gi for den der da?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Hva måtte du gi for den der da?
    26990,- var dagsprisen da.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Powerbuy.no

Ser at 52 tommeren ligger på Powerbuy.no til 20500,- Selger er AVshop. Hvis dette er en nordisk modell, ville jeg hoppet på med en gang. Men fullstendig modellnummer er selvfølgelig ikke oppgitt....
    Ser forøvrig at AVshop selger A1FXXC på sine egne sider, så da er vel den som ligger på powerbuy.no mest sannsynlig det også...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Ser prisen har falt 3000 på HFK, men hva hjelper det da de ikke har den på lager.:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser prisen har falt 3000 på HFK, men hva hjelper det da de ikke har den på lager.:evil:
    Ikke så mye nei... Skrev en mail til webshopen til Hifiklubben tidligere i dag om når de forventer den inn. Fikk svar i ste og de får den ikke inn før 31/8, samme dato som jeg fikk oppgitt i butikken i Bergen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •