Prisjakt Panasonic DMP-BD50 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 42
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av BigZ
    Og nå er'n borte....
    Ja, jeg så det. Tror dem fjerner den midlertidig fra sidene sine når dem er utsolgt. Har sett det flere ganger da jeg har vært innom for å se om den har kommet. Enkelte spillere er der, så forsvinner de, så kommer de tilbake når det er lagervare...

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er den bestillt via stegen. 5536 inkludert shipping... SÅ kommer alt det tullet med moms og tollgebyr etc etc når den ankommer Norge da :|

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Da er den bestillt via stegen. 5536 inkludert shipping... SÅ kommer alt det tullet med moms og tollgebyr etc etc når den ankommer Norge da :|
    Unnskyld at jeg er litt sunnmøring nå... men det er skitdyrt?!?!?!
    Billigste å få kjøpt i Norge nå er litt i overkant av 4 lapper.
    Du betaler over 7 lapper inkl mva og tollklarering. Kunne nesten fått to stk for den prisen....
    Sorry, måtte bare si det for jeg har også lyst på en sånn regionsfri, men som du forstår, ikke til den prisen.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigZ
    Unnskyld at jeg er litt sunnmøring nå... men det er skitdyrt?!?!?!
    Billigste å få kjøpt i Norge nå er litt i overkant av 4 lapper.
    Du betaler over 7 lapper inkl mva og tollklarering. Kunne nesten fått to stk for den prisen....
    Sorry, måtte bare si det for jeg har også lyst på en sånn regionsfri, men som du forstår, ikke til den prisen.
    Kunne ha kjøpt den i Norge til den prisen du sier, men jeg ville ha den sonefri, så jeg betaler med glede det det koster. Gidder ikke vente til det blir modifiserte norske spillere.. det kan ta på tiden Regionfrihet er et must for meg da, selv om mange filmer er sonefrie, så finnes det mange titler der ute som kun er tilgjengelig som region A og da slipper jeg peset med å vente osv

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med spiller! Du må gi oss tilbakemelding hvordan spilleren virker i praksis.
    Valgte du standard frakt eller rask UPS?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Grattis med spiller! Du må gi oss tilbakemelding hvordan spilleren virker i praksis.
    Valgte du standard frakt eller rask UPS?
    Valgte standarfrakt (TNT, tror jeg) Men den er ikke sendt enda da, sto at det tok ca 2-4 dager før den ble sendt.. Skal komme med referat ja

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regionfrihet er et must for meg da, selv om mange filmer er sonefrie, så finnes det mange titler der ute som kun er tilgjengelig som region A og da slipper jeg peset med å vente osv
    Er det BR-, DVD- eller begge deler på spilleren som er blir gjort sonefri?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Er det BR-, DVD- eller begge deler på spilleren som er blir gjort sonefri?
    Sonefri på både BD og DVD. DVD velges automatisk når du setter inn filmen, men BD må man velge sone selv via fjernkontrollen. Vet ikke hvordan det fungerer i praksis, men skal informere når spilleren er i hus

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig og dette drøyer da. På AVhifi sine sider stod det jo slutten av juli, men nå
    står det 18.september på de nettbutikkene som oppgir når de TROR de har den
    på lager. Men på en annen side får man lest testen i neste hjemmekino utgave
    før den kommer

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, nå går tida sagte syns jeg. Venter og venter, men det skjer ikke stort.
    Er det noe flere enn meg som venter på denne spilleren? Har en i bestilling fra
    komplett, men det er det ganske dødt. De endrer i hvertfall ikke datoen fra 16/9, men er skeptisk siden de har fått inn et stort parti Samsung BP1500 og Sony S350. Må kanskje ringe panasonic å spørre hva som skjer?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Minus:
    *Finner ikke ut av hvordan man skifter fra grå sidefarge til sort ved 4:3 avspilling (dvd)
    *Ingen direkteknapp på fjernkontrollen for multiangle.
    *BD Live fungerer ikke ved "dial-up" connection, i mitt tilfelle mobilt "bredbånd" fra ICE

Pluss:
    *Letterboxfilmer som er kodet riktig, testet med en Rush dvd, The Abyss og Commando, så konverterer spilleren på et magisk vis om til 16:9 format. Altså filmer som er i bredformat, men har fått en 4:3 Letterbox utgivelse (Abyss er et godt eksempel for alle) Hvordan det fungerer i praksis i spilleren vet jeg ikke, men proporsjonene blir iallefall riktig Dette var en gledelig nyhet for meg iallefall, da jeg har et par filmer som er i dette formatet. Det fungerte derimot ikke på et par andre 2:35:1 (4:3LB) som det står så "fint" bakpå coveret

Dette er sakset fra mitt inlegg fra en uke tilbake i den "tekniske" tråden. Limer den inn her også. Soneskifte ved BD fungerer på den måten at man trykker 1 når spilleren er i standby, da blir den sone A når den slås på enkelt og greit. Men lurer fremdeles på hvordan jeg skal skifte farge fra grått til svart ved 4:3 filmer....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Deilig å ha sonefri ja. Men skjønner ikke hvorfor du er så opphengt i det med dvd, når du har en pioneer ved siden av? Det er jo en blu-ray spiller

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dag Erik
    Deilig å ha sonefri ja. Men skjønner ikke hvorfor du er så opphengt i det med dvd, når du har en pioneer ved siden av? Det er jo en blu-ray spiller
    Hehe, joda det er sant, men det "irriterer" meg litt at jeg ikke finner ut av det... Skal teste panasonicen en del på dvd-filmer også, deriblant 4:3 utgaver, for å sjekke oppskalering mot pioneeren, dermed så blir det til at jeg konsentrerer meg med det gråe

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig og dette drøyer da. På AVhifi sine sider stod det jo slutten av juli, men nå
    står det 18.september på de nettbutikkene som oppgir når de TROR de har den
    på lager. Men på en annen side får man lest testen i neste hjemmekino utgave
    før den kommer
    Jeh har også en i bestilling hos komplett, når de ikke fikk den inn den 12 september som det stod hos de først så ringte jeg panasonic og hørte hvordan situasjonen var, det var på Fredag. Han sa at de var utsolgt og nye var ventet inn den 25 September, så da spørs hvor mange komplett får av neste forsendelse om de nå kommer den 25 SEP. da.......tviler vel egentlig på det. Har nå ventet i lang tid på denne spilleren og blu-ray filmene hoper seg opp.......artig og se på coverene da

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audionewbie
    Jeh har også en i bestilling hos komplett, når de ikke fikk den inn den 12 september som det stod hos de først så ringte jeg panasonic og hørte hvordan situasjonen var, det var på Fredag. Han sa at de var utsolgt og nye var ventet inn den 25 September, så da spørs hvor mange komplett får av neste forsendelse om de nå kommer den 25 SEP. da.......tviler vel egentlig på det. Har nå ventet i lang tid på denne spilleren og blu-ray filmene hoper seg opp.......artig og se på coverene da
    Nå har de endret dette til 1.oktober på ubekreftet dato, så dette drøyer. Dårlig
    at panasonic ikke klarer å levere. Komplett har jo fått inn et parti på over 100
    Samsung 1500 og 50-100 stk Sony S350, så synd for panasonic. Jeg sitter også og ser på coverne. Filmer dumper ned i postakassa til ingen nytte

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har de endret dette til 1.oktober på ubekreftet dato, så dette drøyer. Dårlig
    at panasonic ikke klarer å levere. Komplett har jo fått inn et parti på over 100
    Samsung 1500 og 50-100 stk Sony S350, så synd for panasonic. Jeg sitter også og ser på coverne. Filmer dumper ned i postakassa til ingen nytte
    Dette her har utviklet seg til et mareritt for meg, er nå så dritt lei denne ventinga at jeg snart spyr. Vurderer nå å bestille meg Sony BDP-S500 i steden, har mistet mye av troen på Panasonic nå gitt, tar en avgjørelse i helgen tenker jeg. Fatter ikke at det går an jeg.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audionewbie
    Dette her har utviklet seg til et mareritt for meg, er nå så dritt lei denne ventinga at jeg snart spyr. Vurderer nå å bestille meg Sony BDP-S500 i steden, har mistet mye av troen på Panasonic nå gitt, tar en avgjørelse i helgen tenker jeg. Fatter ikke at det går an jeg.
    At Panasonic ikke klarer å levere nok spillere pga etterspørselen, så skal jo ikke det gå utover spilleren. Spilleren er kanonbra den. På denne siden ser det ut som om Komplett har et par på lager, men de aller fleste butikker har faktisk leveringsproblemer pga stor etterspørsel da Uansett jeg har min spiller i hus.. men smør Dere med tolmodighet om Dere ønsker denne spilleren.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som neste generasjoner (35 og 55) ligger på ps.no nå. Voldsomt til lanseringstakt. Og prisnedganger.. Ikke lager selvfølgelig. Ventet lenge på min BD30. Modellene har vel vært "hiter"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den prisguide siden er ikke oppdatert. Og den går kun etter dato på nettbutikkene, ikke når de har den bekreftet på lager.
    Men kan ikke helt skjønne hvordan de har blitt utsolgt, det er jo ikke annonsert noen steder om denne spilleren. I reklame avisene fra expert og elkjøp er jo bluray spillere ikke nevnt med et ord. Så panasonic norge må jo ha fått et ekstremt lite parti spillere.

Dette er en tålmodighetsprøve..

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men lurer fremdeles på hvordan jeg skal skifte farge fra grått til svart ved 4:3 filmer....
    Skru av "screensaver".

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •