Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 49 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 964
    Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Det kommer sikkert opptakere med Blu-ray avspillings mulighet, bare vent litt. Ellers mener jeg at jeg så et pakketilbud fra Soundgarden for noen dager siden som gikk på LX5090 + en eller annen Pioneer Blu-ray spiller, til en pris av 29995
    Det var DVD opptakeren DVR-LX60.

Tenkte jeg skulle høre om de har et godt tilbud på LX5090 og Pioneer BDP-LX71 på salgsmessen til Soundgarden til helgen.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det er helt vanlig at Pioneer skjermene selges med en avanse på 30% ++, så mange butikker tjener mer på dem enn noe annet merke (Panasonic gir f.eks. mye lavere avanse).
    Da vil du ikke vite hvor mye en klubb og et center som etterhvert ble en hage tjener på produktene sine.. Der snakker vi avanse!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da vil du ikke vite hvor mye en klubb og et center som etterhvert ble en hage tjener på produktene sine.. Der snakker vi avanse!
    Hehe. Jo, etter å ha drevet med dette Hifi-greiene i over 20 år, så har jeg fått lov til å se avanseprosenten bak disken. Og har blitt til dels sjokkert! Da tenker jeg ikke nødvendigvis på Pioneer-skjermene, men på kabler og slikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Allerede i hus

Har allerede mottat min Pioneer PDP LX5090 fra netshop.no. Betalte 27.995.

Har så langt bare matet den med BD og DVD materiale fra PS3, men ser utrolig bra ut. ANBEFALES

Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket ut Fyndbörsen, på 5090 er det jo ca 6.000 å spare. Kommer norsk mva oppå de svenske prisene?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, dersom prisen er uten svensk moms. Og i tillegg gebyr.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk et muntlig tilbud hos Elkjøp på 5090 til 27k. svingte innom Expert. der hang den på veggen til 28k! Ikke så ille priset det syns jeg..helt til jeg så at det var en 5080! Spurte selger om det var en spøk eller en feilprising. Men neida de måtte forholde seg til de veiledende prisene vettu men så klart kunne han gi meg en spesial pris på den siste utstillingsmodellen som har hengt på veggen i sikkert 1år nå. skulle få den for 21k...takket "pent" nei

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva ligger 60" på om dagen? Mulig å finne den under 40k?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tilbud fra Soundgarden på LX5090 + Pioneer BDP-LX71 for 33.300. DVs 10% rabatt.

Måtte kjøpes før lørdag.

Ikke så mye å skryte av men, greier jeg å krangle meg til et veggstativ så er det mulig jeg slår til. Begynner å bli lei av 24".

Virker jo ikke som om LX5090 kommer til å gå så mye ned før jul.

Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har blitt skrevet i Panasonic Viera tråden at folk har kjøpt 5090 til 24.000 og 26.000, aner ikke hvor. Noen andre som vet kanskje? Surt og eventuelt lappe ut 6-7.000 mer enn man må...

Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Nei, Espen. Det er ikke helt riktig. Jeg får ihvertfall LX5090 for 26 000 her i Kristiansand, og det er helt uten skribent-rabatt ;-). En av mine kamerater fikk den for 24 000 (igjen uten noen spesielle forhold medregnet). så her er pris-spranget like stort som PZ800.

Faktisk så kjenner jeg ikke til noen i min omgangskrets som har betalt over 30000 inkludert bordstativ og/eller veggfeste for Pioneer. Så jeg er helt enig med Asmundsen (som vel etterfulgte deg i Lyd og Bilde?).

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    24k for LX5090 uten "spesielle forhold" involvert? Det hørtes for godt ut til å være sant, stemmer virkelig dette? Har vanskelig for å tro det, men hva vet jeg... Har uansett bestemt meg for at det blir en KRP-500M (eller A, men tror den blir for dyr) på meg - så får vi se hva den kommer på. Satser på å få til rundt 27-28k, men ingen av de jeg har spurt har fått noen priser på den enda (Lefdal, Elkjøp, Expert, Elprice). Levering i månedskiftet oktober/november er "ryktet"...

Misunner de som bor i England egentlig, der har de entusiast-forhandlere som holder preview-show og tar i mot forhåndsbestillinger. Her i Norge har 95% av alle butikker ikke engang hørt om KRP-skjermene...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er Elkjøp og Expert Bonus som har de beste prisene på Pioneer LX5090. Men du må tørre å prute. Soundgarden/Hifi-Center kjeden kan du bare glemme. Der gir de lite rabatt, og de er som regel de siste til å sette ned prisene. Men vær tålmodig nå. Finanskrisen vil føre til lavere salg av flatskjermer og prisene må snart ned!

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, kjenner en som jobber Elkjøp-butikken her, men det beste tilbudet han kunne gi meg var 27k for LX5090. Mistenkte at det egentlig var gode marginer for mer, der jeg jobber kan vi selge på ned mot 10-15% bruttofortjeneste på dyre produkter, og det kan jo se ut som mistanken min var riktig. (Eller har ulike Elkjøp-butikker ulik innkjøpspris? Dette er ikke av de største butikkene...)

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er der noen som har snakka med Euronics i det siste?

Nå har jeg allerede kjøpt LX5090 for lenge siden, men jeg har kjøpt en god del andre produkter på Euronics lagersalg på Forus og min erfaring er at folket der gir meget gode priser på det meste, faktisk har jeg fått forhandlet frem bedre priser enn jeg finner på nettet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg allerede kjøpt LX5090 for lenge siden, men jeg har kjøpt en god del andre produkter på Euronics lagersalg på Forus og min erfaring er at folket der gir meget gode priser på det meste, faktisk har jeg fått forhandlet frem bedre priser enn jeg finner på nettet.
    Ja, det er sant. Euronics gir også gode tilbud sammen med Elkjøp og Expert Bonus.

Hm, kjenner en som jobber Elkjøp-butikken her, men det beste tilbudet han kunne gi meg var 27k for LX5090.
    Dersom du leser lenger oppe i tråden, så vil du se at innprisen på denne skjermen ligger dramatisk under dette

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

innkjøpspris

innkjøpsprisen til butikkene fra pioneer norge er 23500 inkl moms...

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelle
    Tviler på at alle butikker/kjeder har akkurat samme pris - og lengre oppe i tråden (som J.Haugen refererer til) var det nevnt en mye lavere innkjøpspris. Hva er din kilde?

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    elkjøp... jeg kjøpte min til innkjøpspris der selv..

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Hm, kjenner en som jobber Elkjøp-butikken her, men det beste tilbudet han kunne gi meg var 27k for LX5090. Mistenkte at det egentlig var gode marginer for mer, der jeg jobber kan vi selge på ned mot 10-15% bruttofortjeneste på dyre produkter, og det kan jo se ut som mistanken min var riktig. (Eller har ulike Elkjøp-butikker ulik innkjøpspris? Dette er ikke av de største butikkene...)
    Hvordan kan det ha seg at Svenske butikker selger skjermen for SEK 29.990 eller NOK 25.749??
    Og det er uten at man har pushet på for å få "special price"

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelle

Wow..............

Side 7 av 49 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •