Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 49 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 964
    Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har fått tilbud om 29990,- inkl bordstativet fra en "offisiell" Pioneer forhandler... men man må jo kjøpe høyttalerene i tillegg så der snakker vi jo om ca. 2000,- til.
    Multicom og Netshop sine tv'er er vel paralellimportert (tror jeg), men det betyr vel ingenting så lenge disse butikkene fortsatt er i drift de neste 5 årene (så lenge reklamasjonsretten varer).
    Hvis man vil ha den enda billigere enn Multicom kan man henvende seg til Fyndbörsen i Sverige, men de får ikke inn 5090 igjen før i oktober...

/C

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet at de fleste store kjeder fortsatt driver med "prismatch"
    Da er det vel så enkelt som å dra innom expert, elkjøp eller lefdal og fremvis en utskrift av kvittering som ligger scannet inn på forrige side?
    Så få du tven med bordstativ for 28k hvis du er litt god på forhandlinger

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjip har tilbud på LX5090 + hjemmekinopakka LX01 til 40.000

Bare LX01 koster jo 20.000 på Netshop så det er vel et godt tilbud for oss uten kinorom.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av moses
    Elkjip har tilbud på LX5090 + hjemmekinopakka LX01 til 40.000

Bare LX01 koster jo 20.000 på Netshop så det er vel et godt tilbud for oss uten kinorom.
    Sier litt om hvilke marginer de har, eller hva? kvalmt at man må betale 15k mer for dette på Elkjøp om man velger å kjøpe de hver for seg (f.eks. en måned senere finner ut at man vil ha surround-sett som matcher TV). Rent matematisk får man her et avslag på 7,5k på hvert produkt, noe som vil si at LX5090 koster 22495,- - bør være litt prutningsmonn ja

En annen mulighet er kanskje å kjøpe pakken for 40k, og så innen 30 dager returnere LX01 og si at man bare vil ha TV'en - hvordan gjøres tilbakebetaling da tro? Kunne nok fått dratt i land en grei deal på en eller annen måte ved å gjøre det slik også sikkert...

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, hadde jeg vært Elkjøp, hadde jeg tvunget deg til å returnere alt sammen, og så evt. kjøpe TVen seperat etterpå. Si hvis du kjøper en DVDboks med 4 filmer oppi (som da er mye billigere enn å kjøpe de seperat) ville ingen butikk tatt imot retur på kun 2 av filmene.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og spill+film som har brutt embalasje. "
    Elkjøp - 30 dagers returrett

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    Tja, hadde jeg vært Elkjøp, hadde jeg tvunget deg til å returnere alt sammen, og så evt. kjøpe TVen seperat etterpå. Si hvis du kjøper en DVDboks med 4 filmer oppi (som da er mye billigere enn å kjøpe de seperat) ville ingen butikk tatt imot retur på kun 2 av filmene.
    Vel, det var kanskje ikke den beste sammenligningen jeg har sett... Uansett, så var poenget mitt at det viser litt om hvor høy fortjeneste de har på disse produktene når de kan kutte prisene SÅ mye, bare fordi du kjøper to produkter. Bra tilbud, ihvertfall fremstår det slik, men man får ikke akkurat lyst til å betale 30k for TV'n (har ikke noe bruk for det teite surroundanlegget, samme hvor bra det er! :P) - var bare det.

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    elkjøp har ikke lik fortjeneste på disse 2 produktene. De har desidert mest avanse på surroundanlegget.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det som skjer er at når du returnerer anlegget, i den situasjonen du beskrev, så vil total rabatt bli fordelt prosentvis mot de to ulike produktene (beregnet utifra produktets originale kostnad). du får da tilbake den rabbatterte kostnaden som du hadde på surroundanlegget.

dette vil si at du får en billig pioneer tv, men kansje ikke fullt så billig som du så for deg..?

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    det som skjer er at når du returnerer anlegget, i den situasjonen du beskrev, så vil total rabatt bli fordelt prosentvis mot de to ulike produktene (beregnet utifra produktets originale kostnad). du får da tilbake den rabbatterte kostnaden som du hadde på surroundanlegget.

dette vil si at du får en billig pioneer tv, men kansje ikke fullt så billig som du så for deg..?
    Hvis dette stemmer, så blir det jo mye billigere enn jeg så for meg overhode var mulig.... Det er jo 27% rabatt på totalpakken, så det vil si at anlegget med 27% rabbat av 24995 koster 18246,-. 39995 - 18246 = 21749 for TV'en. Det er jo helt ufattelig!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt vanlig at Pioneer skjermene selges med en avanse på 30% ++, så mange butikker tjener mer på dem enn noe annet merke (Panasonic gir f.eks. mye lavere avanse).

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja. uten at jeg kjenner kassesystemet deres altfor godt, så er det noe i den retningen. skulle uansett være en grei måte å få prutet ned prisen på tven ganske mye.

planlegger du å gjøre et forsøk..?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    liten ting til.. tror kansje kassesystemet regner ut rabatten fra fortjenesten på det enkelte produktet. men uansett så skulle man vel kunne anta at du får 5090 til under 25k som likevel er billig.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    ja. uten at jeg kjenner kassesystemet deres altfor godt, så er det noe i den retningen. skulle uansett være en grei måte å få prutet ned prisen på tven ganske mye.

planlegger du å gjøre et forsøk..?
    Da har jeg forhørt meg litt med en kjenning som jobber hos nevnte annonsør, og dessverre så er det nok sånn at denne pakken med TV + surroundlanlegg slås inn som èn vare. Det vil si at man må returnere begge deler om man vil returnere noe (spurte eksplisitt om det). Forsåvidt ikke så rart, ville nok vært for godt til å være sant om det var slik du antok tidligere. Nå vet vi det ihvertfall

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...men kom til å tenke på at dersom noen som allerede har TV'en (eller annen TV/bildefremviser som de ikke ønsker å bytte ut), men ønsker seg surroundanlegget LX01 for en (relativt sett) billig penge så er det jo mulig å samarbeide om kjøp... PM meg hvis interesserte for dette finnes i Trondheims-området... Tilbudet går visst ut førstkommende lørdag.

Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pakkedeal hos Soundgarden med Pioneer DVR-LX60 til: 29.995,- normalpris 34.990,-

Plasmaskjermer | Bilde | Soundgarden

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av caines
    Pakkedeal hos Soundgarden med Pioneer DVR-LX60 til: 29.995,- normalpris 34.990,-

Plasmaskjermer | Bilde | Soundgarden
    Lurer litt på hva folk tenker om denne pakken. Har tenkt å anskaffe en 5090 (litt usikker på om jeg "trenger" H-modell i Norge), og trenger også en ny DVD-spiller og DVR-LX60 virker jo bra. Men den har ikke Blue-Ray (noe jeg også kunne tenke meg). Er det ikke vanlig at DVD-opptagere har Blue-Ray? Bør det være en egen Blue-Ray spiller?

Takk for input.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blu-ray er et helt eget format, så du må ha en egen Blu-ray-spiller. Det er ikke noe man kan legge inn "støtte for" i DVD-brennere.
    Hjemmekino: Samsung 75" KS8005 - Samsung UBD-K8500 - Apple TV - Chromecast - Sonos all around
    Stue:
    Samsung 65" JU7005 - Apple TV - Chromecast - Sonos playbar

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frode
    Blu-ray er et helt eget format, så du må ha en egen Blu-ray-spiller. Det er ikke noe man kan legge inn "støtte for" i DVD-brennere.
    Ja, visste forsåvidt at det var eget format, men tenkte kanskje at det ville komme multifunksjons-spillere på dette også... Uansett, takk for info.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pax
    Ja, visste forsåvidt at det var eget format, men tenkte kanskje at det ville komme multifunksjons-spillere på dette også... Uansett, takk for info.
    Det kommer sikkert opptakere med Blu-ray avspillings mulighet, bare vent litt. Ellers mener jeg at jeg så et pakketilbud fra Soundgarden for noen dager siden som gikk på LX5090 + en eller annen Pioneer Blu-ray spiller, til en pris av 29995.

Hvis du har Canal Digital, så får du jo uansett kjøpt HD-PVR for 2995 eller noe sånt. Da får du jo mulighet for og ta opp i HD, mye bedre enn en vanlig standard DVD opptaker :grin:

Side 6 av 49 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •