Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 49 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 964
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    nåh.. 8g kuro fulgte jo ikke akkurat dette mønsteret. på meg virker det som om pioneer fortsetter der de slapp ifjor, og dvs at 9g koster 25k i januar og kansje synker under 20k når en evt 10g blir lansert i begynnelsen av neste sommer.
    Da har du ikke fulgt med. Pioneer PDP-508XD kostet 40 000 da den ble lansert, LX508 55 000. Nå mot slutten er de blitt solgt for hhhv. 19990 og 27990. Kraftig prisnedgang med andre ord!

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel kanskje være håp om en liten prisnedgang på LX-serien når KRP-serien lanseres i september/oktober, ihverfall om det viser seg at KRP faktisk har bedre spesifikasjoner enn LX-serien (kontrast og svartnivå forbedret, men er vel foreløpig bare ubekreftede rykter).

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Da har du ikke fulgt med. Pioneer PDP-508XD kostet 40 000 da den ble lansert, LX508 55 000. Nå mot slutten er de blitt solgt for hhhv. 19990 og 27990. Kraftig prisnedgang med andre ord!
    stemmer forsåvidt at pioneer oppgav den prisen, men fra dag 1 ble den solgt for 32995.

etter at den gikk fra pioneer sin anbefalte utpris og ned mot 30 tallet skjedde det lite med prisingen i en 6mnd periode. da ble den annonsert i ulike butikker for ca 25k (dette du sikkert referer til som 28k)

jeg mente vel uansett bare at du var noe optimistisk i din forventning til prisnedgang

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel kanskje være håp om en liten prisnedgang på LX-serien når KRP-serien lanseres i september/oktober, ihverfall om det viser seg at KRP faktisk har bedre spesifikasjoner enn LX-serien (kontrast og svartnivå forbedret, men er vel foreløpig bare ubekreftede rykter)
    Det er temmelig sikkert. Av erfaring fra tidligere tror jeg vi kan vente å se LX5090 ned mot 25 K.

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synkende priser liker vi,men det som irriterer meg er de store forskjellene på pris mellom 50" og 60".Skal ha 60" selv og kan ikke fatte og begripe at det skal være 20000.- i forskjell på bare 10".Tror ingenting på at produksjonskostnadene ved et slikt panel er så mye større!!Greit nok at det produseres mindre av slike paneler,men teknikken med å produsere dem er vel likevel den samme?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av moses
    Nei, den var ikke så lett å finne ut fra hovedsiden.

Men her er ihvertfall linken:

Pioneer Plasma-Tv 50" PDP-LX5090H hos Scandinavian Photo
    Da har jeg bestilt H-modellen for 27995 kr + 99 kr i porto. Spent på om den har norsk bruksanvisning/norske menyer og om den fungerer sammen med Tversity DLNA stream server. Håper den fungerer fett for det er noe styr å sende den til Sverige... Uansett så kommer den ferdig fortollet og jeg har fulle rettigheter ifølge norsk forbrukerkjøpslov. Stativ (PDK-WM02) bestilte jeg på bestbuy.no til 1299 kr + 99 kr i port. Kommer med tilbakemelding om noen dager.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av toralux
    Da har jeg bestilt H-modellen for 27995 kr + 99 kr i porto. Spent på om den har norsk bruksanvisning/norske menyer og om den fungerer sammen med Tversity DLNA stream server. Håper den fungerer fett for det er noe styr å sende den til Sverige... Uansett så kommer den ferdig fortollet og jeg har fulle rettigheter ifølge norsk forbrukerkjøpslov. Stativ (PDK-WM02) bestilte jeg på bestbuy.no til 1299 kr + 99 kr i port. Kommer med tilbakemelding om noen dager.
    Det er såvidt jeg kan se en svært god pris for H-modellen, har vurdert å bestille derfra selv - blir spennende å høre om alt går i orden. De har den til og med på lager, påstår de, så det ser veldig bra ut Bare synd de ikke har den vanlige LX5090, har ikke bruke for H-modellens funksjoner jeg... Rent teoretisk burde LX5090 da kommet på ca. 25495,- med samme prissetting...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PDP-LX5090 inkl. veggfeste til 27500

Fikk prutet ned Pioneer PDP-LX5090 inkl. veggfeste til 27500,- hos Expert Thiisgården (Oslo Sentrum) med full PDP+ garanti. Så da avbestilte jeg gråimportert TV fra Scandinavian Photo. (Har uansett ikke parabol og streaming gjør jeg fra PS3 og HTPC). Henter den i ettermiddag...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av toralux
    Fikk prutet ned Pioneer PDP-LX5090 inkl. veggfeste til 27500,- hos Expert Thiisgården (Oslo Sentrum) med full PDP+ garanti. Så da avbestilte jeg gråimportert TV fra Scandinavian Photo. (Har uansett ikke parabol og streaming gjør jeg fra PS3 og HTPC). Henter den i ettermiddag...
    Kanskje du kunne scannet inn kvittering og lagt inn her, slik som vi ba forrigemann som fikk tven til 27k om å gjøre?
    Så har vi noe å forhandle med hvis vi skal til elkjøp eller noe annet sted og kjøpe den. De fleste kjeder har jo pirsmatch\prisgaranti, så med bilde av en kvittering kan vi andre også få den til samme pris

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Her er kvittering

Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Kanskje du kunne scannet inn kvittering og lagt inn her, slik som vi ba forrigemann som fikk tven til 27k om å gjøre?
    Så har vi noe å forhandle med hvis vi skal til elkjøp eller noe annet sted og kjøpe den. De fleste kjeder har jo pirsmatch\prisgaranti, så med bilde av en kvittering kan vi andre også få den til samme pris
    Her har lagt ved scannet kvittering. (Jeg har fjernet uvesentlig informasjon om kjøper...). Kunne velge mellom bordstativ eller veggfeste. Håper dere kan gjøre nytte av den!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker og bukker

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer LX-5090 selges for 27990 på Expert Bonus på sørlandet nå.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer LX-5090 selges for 27990 på Expert Bonus på sørlandet nå.
    Ikke så værst med 27990 som annonsert pris nei, formoder det var uten bordstativ/veggfeste?. Var innom Expert på Lade Arena i Trondheim idag, der stod den til 29990 som "pakke med veggfeste eller bordstativ inkludert". Men det får man vel med til den prisen overalt nå, om man spør om det...

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Expert på Alanabru i Oslo idag, der var prisne på 5090 31999,-. Snakket med en selger som mente det var litt å gå på, men at 27500,- som den heldige over her fikk den til var ikke aktuellt.

Burde vel gå til samme forhandler kanskje... eller noen som vet andre butikker som matcher den prisen?

/C

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Casle
    Var innom Expert på Alanabru i Oslo idag, der var prisne på 5090 31999,-. Snakket med en selger som mente det var litt å gå på, men at 27500,- som den heldige over her fikk den til var ikke aktuellt.

Burde vel gå til samme forhandler kanskje... eller noen som vet andre butikker som matcher den prisen?

/C
    Ja, så er det gutta

Skal man vente til prisen går ned, så får man ingenting.
    Jeg slo til og forhåndsbestilte på Soundgarden, 29995, angrer ikke på det. Nå har jeg kost meg med LX5090 i en måned.

Venter man for lenge, så kommer neste modell, så har man det gående :cry:

Men ærlig talt folkens, gå inn til Expert eller Euronics, er sikker på at dere får den til ca:28000, og det er en god pris.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antageligvis, jeg har ennå ikke bestemt meg for hvilken tv jeg skal kjøpe så jeg var ikke i handle modus likevel. Har vært i noen butikker de siste dagene og sett på tv'er og har ennå ikke bestemt meg.
    Om jeg får 5090 for 27k eller 28k er ikke av avgjørende betydning, jeg må bare overbevise meg selv om at bildekvaliteten og 4 extra tommer er verdt 10-12k extra i forhold til Pana 46PZ85...

Men jeg vil selvsagt ikke betale mer enn nødvendig :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åpningen av Soundgarden-avdeling i Rogaland på Forus kan gi kjempetilbud på 5090. Stikk innom..........

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del bor jeg litt langt fra Rogaland, men kanskje avdelingene i Oslo også har tilbud i forbindelse med nyåpningen...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åpningen av Soundgarden-avdeling i Rogaland på Forus kan gi kjempetilbud på 5090. Stikk innom..........
    De hadde annonse i Stavanger Aftenblad i anledning åpningen, men der var det bare tilbud på 8 gen. desverre.. Men man kan jo håpe på at det kommer flere tilbud..??

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal få et bra tilbud på siste modell 5090 ved denne nyåpning, så bare stikk innom. Men generelt er Soundgarden ofte alt for dyr. Akkurat nå koster LX5090 ca. 30 000 + bordstativet til et par lapper. På multicom, som er min nærmeste butikk, koster den "kun" 26990 og da skulle jeg få med bordstativet:

PIONEER 50'' PDP-LX5090D Plasma-TV, 3 x HDMI / MULTICOM

Side 5 av 49 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •