Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 47 av 49 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 SisteSiste
Viser resultater 921 til 940 av 964
    Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Les leveringsvilkårene. Har lest at de kun oppererer med 1 år garanti/reklamasjon ved utenlandssalg (?).
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    Det fikk jeg som svar når jeg fikk problemer med min LG plasma jeg kjøpt for 3år siden.
    Har sett litt på betingelsene rundt garanti og reklamasjoner ved kjøp fra Norge.
    I betingelsene står det jo:

Sitat Opprinnelig postet av http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/tradepoint/b2c/UI/Conditions.aspx

Garantier och reklamationer

Vi lämnar 2 års riksgaranti på våra märken och erbjuder reklamationsrätt enligt konsumentköpslagen.

Vid försäljning utomlands lämnar vi 1 års Europagaranti. Ifall varan skickas till en svensk serviceverkstad tillämpas riksgarantin. Frakten bekostas i dessa fall av köparen.

Riksgaranti innebär att Du inom 2 år kan lämna in den felaktiga produkten på en verkstad som ligger i närheten av där Du bor och få den reparerad utan kostnad. Verkstaden måste dock vara auktoriserad. Det finns auktoriserade serviceverkstäder i det flesta större städer i Sverige. Klicka här för en lista på verkstäderna.

Vi tillämpar den nya konsumentköplagen, då kunden har rätt att reklamera en vara inom 3 år, under förutsättning att köparen kan påvisa att det är fel på varan och att det inte beror på slitage eller liknande. Vad som är att anses som ett fel på en vara defineras av tillverkaren eller dess servicepartner - ett bra exempel på detta är pixelfel, vilka kan förekomma på TV-apparater.

Med dette kommer jeg frem til følgende.

Man har 1 års europagaranti. Dvs. man kan levere produktet til nærmeste serviceverksted i norge. Frakt blir dekket av produsent.

Etter 1 år må man sende eller frakte produktet selv til sverige, for å benytte seg av 2 års riksgarantien.

Uansett så har sverige også 3 års reklamasjonsrett, hvor kunden kan reklamere på en feil som ikke er oppstått pga. slitasje eller misbruk av varen.

Men hvis din tv 'Jantoreg' er over 3 år, kan man selvfølgelig ei heller reklamere desverre.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om noen har 500a eller m på lager noe sted?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olavkige

du kan jo høre med eltek vis du ikke har prøvd der allerede
    dynaBel AS

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat avbestilt en KRP-500M på Soundgarden i Kristiansand. Kan du ikke gå for den?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Jeg har akkurat avbestilt en KRP-500M på Soundgarden i Kristiansand. Kan du ikke gå for den?
    ...Hva skal du ha nå da ? :roll:
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    34995 for 6090H på komplett.no !!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som har sett 6090 for 30k?? vet at 6090 selges for 32999 nå men det regner jeg med er paralellimport og uten pdp+

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor trenger man egentlig pdp+. Man har vel uansett 5 års reklamasjonsrett?
    Hvilke fordeler gir pdp+?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelle
    34995 for 6090H på komplett.no !!
    Jett om de har :-D

Slo til og nå henger monsteret i stuen, og der kommer den til å bli hengende leeeeeeeenge :-D

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Jett om de har :-D

Slo til og nå henger monsteret i stuen, og der kommer den til å bli hengende leeeeeeeenge :-D
    Gratulerer! Har SÅÅÅÅÅ lyst på denne selv! Ser at komplett faktisk gir pdp+ garanti de også.
    Vurderer "nesten" å kvitte meg med monoblokkene mine bare for å skaffe penger til en slik!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pdp+ har en fin hjemmeserviceordning som for meg er verdt mye . Gratulerer med en sinnsykt fet tv, som fortsatt er markedets klart beste. har kvittet meg med 5090 så innkjøpet mitt er vel rett rundt hjørnet også

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Gratulerer! Har SÅÅÅÅÅ lyst på denne selv! Ser at komplett faktisk gir pdp+ garanti de også.
    Vurderer "nesten" å kvitte meg med monoblokkene mine bare for å skaffe penger til en slik!
    Takker! Det er en fet TV....

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pdp+ har en fin hjemmeserviceordning som for meg er verdt mye . Gratulerer med en sinnsykt fet tv, som fortsatt er markedets klart beste. har kvittet meg med 5090 så innkjøpet mitt er vel rett rundt hjørnet også
    Hvorfor er hjemmeserviceordningen så bra ? Får de egentlig gjort stort uten å ta TV'n inn på verksted ?

Selv fikk jeg problemer med strek på min KRP men hørte ikke et pip om PDP+ ordning i den forbindelse. Self måtte den inn å få nytt panel og det gikk greit men merket ikke noe som jeg ikke hadde forventet fra hvilken som helst annen leverandør i hht. lovverket i Norge. Tror dette er mest brukt i reklameøyemed.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    å bytte panel er vel noe som ikke lar seg gjøre hjemme da :idea: . men jeg snakker om småreparasjoner enten det kan være panelstøy eller annet som trenger demping ol. jeg har også hørt at med pdp+ så henter de tven hjemme hos deg hvis et problem skulle oppstå , noe som for meg er et stort pluss som ikke har varebil. en 60" kasse er jævlig stor!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    å bytte panel er vel noe som ikke lar seg gjøre hjemme da :idea: . men jeg snakker om småreparasjoner enten det kan være panelstøy eller annet som trenger demping ol. jeg har også hørt at med pdp+ så henter de tven hjemme hos deg hvis et problem skulle oppstå , noe som for meg er et stort pluss som ikke har varebil. en 60" kasse er jævlig stor!
    Ved garantirep/reklamasjon så plikter selger å dekke frakt av TV som skal repareres. Om han henter den selv eller får en transportør til å gjøre det spiller ingen rolle. Pioneer fikk en transportør til å hente og bringe TV'n min. Dette gjør også leverandører som ikke skryter av PDP+. Det kan selvfølgelig greit å få fikset småting hjemme men finner de ut at det ikke dekkes av reklamasjon koster det deg 700 kr.

Mener forsatt at dette ikke er noe man bør vektlegge vesentlig når man vurdere kjøp.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det skal sinnsykt mye til for å få en feil på en tv som ikke dekkes av garantiordningen. Hvis man ikke knuser frontglasset eller noe slikt da kan det jo skje, men da skal man være litt seriøst ivrig på wii`n

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det skal sinnsykt mye til for å få en feil på en tv som ikke dekkes av garantiordningen. Hvis man ikke knuser frontglasset eller noe slikt da kan det jo skje, men da skal man være litt seriøst ivrig på wii`n
    ... hvis du synes den summer for mye og service mannen synes det er normalt koster det deg 700,- ....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvem synest at en tv summer for mye da? har hatt 4 plasma skjermer. Det rare med det er at alle summer, men når man skrur opp så hører jo jeg ikke en dritt. Ikke har jeg dårlig hørsel heller, så her tror jeg enkelte leser seg stygg på div forum her på nettet.

Active
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    426
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvem synest at en tv summer for mye da? har hatt 4 plasma skjermer. Det rare med det er at alle summer, men når man skrur opp så hører jo jeg ikke en dritt. Ikke har jeg dårlig hørsel heller, så her tror jeg enkelte leser seg stygg på div forum her på nettet.
    Hører absolutt ikke noen ting whatsoever jeg. LX5090

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borchgrevink
    Hører absolutt ikke noen ting whatsoever jeg. LX5090
    Min "forrige" KRP500 var stum som en østers, men etter at den fikk nytt panel summer den - men ikke mer at det går greit.

Side 47 av 49 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •