Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 41

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 41 av 49 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... SisteSiste
Viser resultater 801 til 820 av 964
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av panzer81
    Det er vel ikke elkjøp sin feil at disse skjermene ikke er på plass...? Handler vel heller om Pioneer her..?
    Nei, leveringstid fra leverandør er helt greit. Det er hvordan det formidles videre, jeg reagerer på.

Når man selger noe som "er på lager", så skal det være på lager. Det ser jo helt klart ut som om Elkjøp har solgt en hel haug, med lovord om at den var på lager. Dette gjør at man kanskje heller velger elkjøp framfor en annen.

Men, ferdig med det. Jeg har ikke noe hastverk. Får nå se når den dukker opp.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig Per....

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arild23
    FY F...

Det er helt utrolig av elkjøp...... Ringte akkurat til elkjøp.... De sa at de hadde hatt tven inne på lager i lørenskog siden begynnelsen av januar.... Er det mulig...?

Elkjøp er jo bare helt utrolig.... For noen luringer\løgnhalser.....
    Hvem fortalte deg det? Det har ikke vært en eneste 5090H siden midten av desember hos Lørenskog. Tror du virkelig at Elkjøp sier at de ikke har tver på lager selv om de egentlig har det? Hvis det er en liste med folk som tven er reservert til så får man ikke solgt den uansett. Man kan ikke snike seg framover på lista. Jeg prøver å holde meg nøytral her altså, men så råtne er ikke Elkjøp...

Og ja, det kom et parti på lørdag til de kundene som var de første på listen. Derfor sto med masse 5090H på lageret. Var du en av de burde du fått beskjed, har du ikke fått beskjed så må du dessverre vente noen dager til på neste runde..

Neste runde blir starten av mars, men ganske store sjanser for at det kommer en god del dager før... ifølge Pioneer.

Noe mer?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg spørre om hvilken kompentasjon elkjøp har gitt dere som kjøpte denne i tilbudsperioden i starten av januar?

Vet noen har fått fri frakt, men hva med dere som ennå ikke har fått den?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moderator; Hva med en egen tråd om Elkjøp og levering? Dette har ikke vært en pristråd på lenge :???:

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har virkelig blitt en sytetråd her nå gitt, skuffanes lesning så jeg skjønner ikke hvorfor dere tar heller krp 500. Den skal i hvertfall være på lager, folk syter som en barnehage her inne jo. Det er ikke nok narresmokker til alle tydeligvis.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oivind_dahle
    Kan jeg spørre om hvilken kompentasjon elkjøp har gitt dere som kjøpte denne i tilbudsperioden i starten av januar?

Vet noen har fått fri frakt, men hva med dere som ennå ikke har fått den?
    Har ikke fått noen som helst kompensasjon...
    Men tven min kommer i morgen ettermiddag :-D

Folk som mener dette er en sytetråd, dette er bare til opplysning for andre kjøpere og evnt til ansatte i elkjøp. Ris og ros kan man vel si. Greit nok at de er "billigst", men da virker det som at elkjøp kan gjøre litt hva de vil, at folk vil gå der å handle uansett siden de er "billigst".
    Elkjøp har et stort forbedringspotsensiale når det spsielt gjelder denne nettbutikken de sin, der er det en del de kan gjøre for å forberde seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=MaW]Hvem fortalte deg det?

Kundeservice fortalte meg dette....

Newcomer cináed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Moderator; Hva med en egen tråd om Elkjøp og levering? Dette har ikke vært en pristråd på lenge :???:
    Enig med deg der... Gidder snart ikke å kikke på denne tråden lenger...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For det første er ikke dette en sytetråd, men en utveksling av erfaringstråd.
    Elkjøp hadde denne billigst og siden det er Pioneer som har problemer med å levere er det antaglig lite 5090h å oppdrive hos andre forhandlere....

Siden det en del raringer som kommenterer om at de er lei å lese om syting, skal jeg ta et lynkurs i innkjøp:

1. Skaff deg kunnskap om produktet du skal kjøpe
    2. Skaff deg kunnskap om leverandøren du skal handle av
    3. Sett deg inn i lover og regler om lovverk som skulle gjelde

Desto mer kunnskap, desto lettere er det å starte forhandlingene. Selv om jeg fikk min tv rimelig fort og bare fikk gratis levering, er jeg nyskjærrig på hva andre fikk til. Dette fordi jeg skal ha meg en LX71 spiller og forsterker, og om andre har fått mye godteri står jeg sterkere til å forhandle meg noen rabatter på mine neste kjøp.

Men for all del, kan vi starte en ny tråd. Men igjen mister man litt info, og om du har problem med å lese 4-5 sider med viktig informasjon når du skal invistere 20k + i et produkt har du sannsynligvis nok penger og ikke spesielt interesse av å delta i denne tråden i utgangspunktet.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tråden her handler vel om hvor få kjøpt nevnte apparat til laveste pris - og ikke noen mer ????

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Otern
    Tråden her handler vel om hvor få kjøpt nevnte apparat til laveste pris - og ikke noen mer ????
    Joda, men hvis Pioneer ikke kan levere TVer som ble solgt for en måned siden før om en måned, så kan vel også anta at det vil bli vanskelig å få kjøpt TVen i det hele tatt, uansett hvilken pris de forskjellige butikkene måtte annonsere med.

Men, for all del - Netshop selger PDP-LX5090 (ikke 5090H, altså) for 21750,- nå. Multicom tar 21995,- for den samme modellen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Dette har virkelig blitt en sytetråd her nå gitt, skuffanes lesning så jeg skjønner ikke hvorfor dere tar heller krp 500. Den skal i hvertfall være på lager, folk syter som en barnehage her inne jo. Det er ikke nok narresmokker til alle tydeligvis.
    Så lenge dette er en pristråd for 9G, så er det jo greit at også leveringsdyktighet kan diskuteres. Men enig i at tråden er på kanten til å spore av.

Vil bare komme med litt tilleggsinfo/sideinfo. Det er også noe leveringstid på KRP-500A. Ihvertfall fra Pioneer sin side. Tror de sliter med å få levert nok av de mediaboksene. Dette er ihvertfall info jeg har fått fra Expert og Lefdal. Gjelder da selvfølgelig for butikker som må bestille fra Pioneer og som ikke har den inne på lager (tror ikke så mange butikker har særlig lager av KRP uansett).

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baggin
    Så lenge dette er en pristråd for 9G, så er det jo greit at også leveringsdyktighet kan diskuteres. Men enig i at tråden er på kanten til å spore av.

Vil bare komme med litt tilleggsinfo/sideinfo. Det er også noe leveringstid på KRP-500A. Ihvertfall fra Pioneer sin side. Tror de sliter med å få levert nok av de mediaboksene. Dette er ihvertfall info jeg har fått fra Expert og Lefdal. Gjelder da selvfølgelig for butikker som må bestille fra Pioneer og som ikke har den inne på lager (tror ikke så mange butikker har særlig lager av KRP uansett).
    Det er meget mulig men det har jo gått til personangrep på mail til Maw her inne feks, da synes jeg det er å gå litt langt og han prøver bare å hjelpe dere med hans info. Er ikke hans skyld for at Pioneer og Elkjøp har gjort en dårlig avtale der med tanke på tomme lager, alle får sakene sine men det tar tid når de plutselig får inn 100bestillinger. Jeg har sett litt på siden her daglig og synes man kan evt lage ny tråd som omhandler levering og lagerstatus. Er ikke bare jeg som har synes tråden har sporet av.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det er meget mulig men det har jo gått til personangrep på mail til Maw her inne feks, da synes jeg det er å gå litt langt og han prøver bare å hjelpe dere med hans info. Er ikke hans skyld for at Pioneer og Elkjøp har gjort en dårlig avtale der med tanke på tomme lager, alle får sakene sine men det tar tid når de plutselig får inn 100bestillinger. Jeg har sett litt på siden her daglig og synes man kan evt lage ny tråd som omhandler levering og lagerstatus. Er ikke bare jeg som har synes tråden har sporet av.
    Helt enig i dette. De som klager til MaW er helt ute på viddene. Han er her inne som entusiast, som også tilfeldigvis sitter med insideinfo fra Elkjøp pga jobb - som han ønsker å bidra med. Dette fremkommer nokså klart i hans innlegg. Synes derfor hans bidrag er veldig bra.

Kan gjerne for meg opprette en egen tråd om dette for å skille snørr og barter, eller pris og levering om du vil . Jeg skal ikke lenger ha 5090H så jeg melder meg også litt ut av det der nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg føler meg heldigere og heldigere for hver dag som går. Jeg hadde en 5090H i bestilling på elkjøp, sjekka ståa hos soundgarden og de hadde 3stk 500M i butikk som var reservert. Men så fikk de avbestilling på den ene, og tok kontakt med meg. Tilfeldigheter
    Forstår utrolig godt det er kjipt å måtte vente og vente.. Men den som venter på noe godt!!!
    Hang in there!

all the best!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wampeng
    Jeg føler meg heldigere og heldigere for hver dag som går. Jeg hadde en 5090H i bestilling på elkjøp, sjekka ståa hos soundgarden og de hadde 3stk 500M i butikk som var reservert. Men så fikk de avbestilling på den ene, og tok kontakt med meg. Tilfeldigheter
    Forstår utrolig godt det er kjipt å måtte vente og vente.. Men den som venter på noe godt!!!
    Hang in there!

all the best!
    Grattis med ny tv i hvertfall, har siklet en del på den modellen der selv men den er litt stiv pris for lommeboken akkurat nå. Den skal inn i hus når den tid kommer, blir nok en gledens dag det.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har noen formeninger om hva som vil skje med prisene på pioneer tv nå som pioneer skal slutte helt med tvproduksjon...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borge78
    Noen som har noen formeninger om hva som vil skje med prisene på pioneer tv nå som pioneer skal slutte helt med tvproduksjon...
    Hvilken kilde sier de skal slutte? Ble veldig nysgjerrig her, kom frem med det

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De skyter i været, og gamle modeller blir svindyre pga stor ettetrspørsel på Pioneer skjermer...

Side 41 av 49 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •