Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 40

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 40 av 49 FørsteFørste ... 10 20 30 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... SisteSiste
Viser resultater 781 til 800 av 964
    Newcomer bsk sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Denne tråden kan trygt døpes om til: LEVERINGSTID HOS ELKJØP :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Da burde de snart kunne selge 6090 for 40.000,-

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    buff: den er på vei..

men nå har jeg bidratt med mitt. så dette blir det siste innlegget fra meg i denne tråden. at folk sender klager på pm til meg blir for dumt...

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Da burde de snart kunne selge 6090 for 40.000,-
    Om du smører deg litt med tolmodighet så kommer den nok til den prisen med tid og stunder.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på de siste ukers leveranser fra Pioneer så tror jeg ikke det egentlig, 6090 er ikke noe jeg regner med at vi får inn igjen på lager. Håpet kan i såfall være at noen kjører lave priser på de siste tvene med tanke på at det er rimelig kjedelig å sitte inne med 60"ere ingen vil kjøpe. Med det tilbudet forutsetter nok Soundgarden at de skal selge med veggfeste eller bordstativ til 60-tommeren.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

5090H levert fra Expert i dag

En kamerat bestilte en 5090H fra Expert i Arendal for ca. 5 uker siden. Han fikk sin i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min 10.januar og fikk min i dag.
    Biltema på alnasentret i Oslo har forresten veggfeste inne. Latterlig billig og bra

Newcomer bflemmin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TheDarkListener
    Med tanke på de siste ukers leveranser fra Pioneer så tror jeg ikke det egentlig, 6090 er ikke noe jeg regner med at vi får inn igjen på lager. Håpet kan i såfall være at noen kjører lave priser på de siste tvene med tanke på at det er rimelig kjedelig å sitte inne med 60"ere ingen vil kjøpe. Med det tilbudet forutsetter nok Soundgarden at de skal selge med veggfeste eller bordstativ til 60-tommeren.
    og hvorfor skulle dem ikke ta inn 60" igjen, er jo en hel bråte her med folk som vil ha den, men til litt lavere pris. er 6090 en utgående modell....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bflemmin
    og hvorfor skulle dem ikke ta inn 60" igjen, er jo en hel bråte her med folk som vil ha den, men til litt lavere pris. er 6090 en utgående modell....
    Virker sånn, men det er jo ingen grunn til å ikke velge 6090H da de fikk vi vel inn 15 av senest i går. Problemet framover er faktisk orginalt tilbehør til Pioneer. Spesielt bordstativene til 5090 er i stor mangel framover til mars/april. Så dere som skal kjøpe akkurat den modellen må passe på å sjekke at butikken har kontroll på den delen og.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    buff: den er på vei..

men nå har jeg bidratt med mitt. så dette blir det siste innlegget fra meg i denne tråden. at folk sender klager på pm til meg blir for dumt...
    Det her jo helt på tryne...eier ikke folk folkeskikk. Det er vel ikke Elkjøps feil at Pioneer ikke har logistikk til å levere til tross for at de har store lagre andre steder i Europa, i alle fall var det årsaken til prisfallet i følge min leverandør. Håper du rir det av deg og er på banen om kort tid. Greit med noen insidere her.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Det her jo helt på tryne...eier ikke folk folkeskikk. Det er vel ikke Elkjøps feil at Pioneer ikke har logistikk til å levere til tross for at de har store lagre andre steder i Europa, i alle fall var det årsaken til prisfallet i følge min leverandør. Håper du rir det av deg og er på banen om kort tid. Greit med noen insidere her.
    Elkjøp eller Pioneer......det er ihvertfall uansett ikke MaW sin feil!

Så at han får klage-PM'er fra folk her inne, blir jo bare idiotisk. De som har gjort det, burde sende en unnskyldning til han. Synes hans bidrag her inne er veldig bra (hans tidsestimater har jo stemt), og enig i at det er fint å ha en med litt inside info inne på forumene her. Så håper du kommer på banen igjen jeg også, MaW.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter den!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Whohoo! Fikk min TV i dag. Så nå skal blu-ray spilleren få kjørt seg i tiden fremover

Etter et par timers bruk, er jeg ikke i noen som helst tvil om jeg kommer til å bli helt fantastisk fornøyd med denne TVen. Skjermen er helt nydelig, og det eneste som bekymrer meg, er om jeg kommer til å få tid til å sove i det hele tatt før jeg skal på jobb igjen på mandag

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Whohoo! Fikk min TV i dag. Så nå skal blu-ray spilleren få kjørt seg i tiden fremover

Etter et par timers bruk, er jeg ikke i noen som helst tvil om jeg kommer til å bli helt fantastisk fornøyd med denne TVen. Skjermen er helt nydelig, og det eneste som bekymrer meg, er om jeg kommer til å få tid til å sove i det hele tatt før jeg skal på jobb igjen på mandag

Hvor fikk du tven i fra?
    elkjøp? til 19995?

Jeg fikk beskjed nå at den kommer ikke inn før 3 mars nå......
    Jeg bestilte 3 jan.....

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arild23
    Hvor fikk du tven i fra?
    elkjøp? til 19995?
    Elkjøp Lørenskog, ja. Jeg henta den på lørdag, og da jeg tok en sniktitt inn på lageret, så jeg ganske store stabler med 5090H-esker.

Sitat Opprinnelig postet av Arild23
    Jeg fikk beskjed nå at den kommer ikke inn før 3 mars nå......
    Jeg bestilte 3 jan.....
    Jeg bestilte min 2. januar (men grunnet en del kluss fikk jeg ny faktura den 10. januar, og den gamle bestillingen ble nullet, så jeg er veldig usikker på hvor jeg egentlig var i køen). Jeg stakk i hvert fall bare innom Elkjøp på lørdag og viste fakturaen, også spurte jeg om TVene hadde kommet. Det hadde de, og det var bare å komme og hente.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Elkjøp Lørenskog, ja. Jeg henta den på lørdag, og da jeg tok en sniktitt inn på lageret, så jeg ganske store stabler med 5090H-esker.

Jeg bestilte min 2. januar (men grunnet en del kluss fikk jeg ny faktura den 10. januar, og den gamle bestillingen ble nullet, så jeg er veldig usikker på hvor jeg egentlig var i køen). Jeg stakk i hvert fall bare innom Elkjøp på lørdag og viste fakturaen, også spurte jeg om TVene hadde kommet. Det hadde de, og det var bare å komme og hente.

FY F...

Det er helt utrolig av elkjøp...... Ringte akkurat til elkjøp.... De sa at de hadde hatt tven inne på lager i lørenskog siden begynnelsen av januar.... Er det mulig...?

Elkjøp er jo bare helt utrolig.... For noen luringer\løgnhalser.....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

CAM kort/CA Modul og bruk av CanalDigital abonnement mot Pioneer 5090H?

Er det noen som har gått lei eksterne TV-dekodere og har erfaring med bruk av abonnementskort fra CanalDigital rett i Pioneer 5090H?

Ser at noen har gode erfaringer med dette på skjemene fra Sony…?

[URL="http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354347"]

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk nettop beskjed om skjermen var forventet til butikken 28.02 . Jeg bestillte 05. januar. Helt utrolig av Elkjop, men det er vel nok av folk som synes det.

lurer forresten på det samme som "Screenplay" over her. Hadde vært fint å kunne fjerne CD-boksen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1978per
    Fikk nettop beskjed om skjermen var forventet til butikken 28.02 . Jeg bestillte 05. januar. Helt utrolig av Elkjop, men det er vel nok av folk som synes det.

lurer forresten på det samme som "Screenplay" over her. Hadde vært fint å kunne fjerne CD-boksen.
    Det er vel ikke elkjøp sin feil at disse skjermene ikke er på plass...? Handler vel heller om Pioneer her..?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av panzer81
    Det er vel ikke elkjøp sin feil at disse skjermene ikke er på plass...? Handler vel heller om Pioneer her..?
    Greit nok det, men Elkjøp trenger ikke selge de som at de har de på lager.

Når jeg bestilte så sto det at de hadde de på hovedlageret.
    Syns Elkjøp bør lære litt av andre nettbutikker når det gjelder nettbutikken de har....

Side 40 av 49 FørsteFørste ... 10 20 30 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •