Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 39

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 39 av 49 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... SisteSiste
Viser resultater 761 til 780 av 964
    Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    5090H kommer mellom 2-4 feb for de som har bestilt, og det er bekreftet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjelder dette lefdal også? Når jeg ringte for en uke siden fikk jeg høre 2. februar, men i dag sa de 2.mars...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    5090H kommer mellom 2-4 feb for de som har bestilt, og det er bekreftet.
    Jeg stod i forrige uke i en Elkjøp butikk sammen med selgeren og på skjermen hans kom det opp 2. mars. Ringte senere på dagen hovedkontoret og de sa også at 5090H var ventet til hovedlager 2. mars.

Hvorfor spriker dette i forhold til hva du vet, MaW?

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er 2 forskjellige datoer. 4 mars er når neste runde med pioneer tver kommer inn. De på kundeservice burde fått en smell på lanken. De som er bestilt kommer 2-4 feb, det er bekreftet idag...

er du i tvil, stikk til ditt nærmeste elkjøp og snakk med en selger der....lover deg du får samme svar. Det er hvertfall bekreftet til Lørenskog den dagen. Mulig det er andre datoer hos andre varehus, men det tviler jeg på...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er 2 forskjellige datoer. 4 mars er når neste runde med pioneer tver kommer inn. De på kundeservice burde fått en smell på lanken. De som er bestilt kommer 2-4 feb, det er bekreftet idag...
    Oooh. Det høres veldig betryggende ut. Takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kongsvinger skal de ankomme ca 5 mars.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

er du i tvil, stikk til ditt nærmeste elkjøp og snakk med en selger der....lover deg du får samme svar. Det er hvertfall bekreftet til Lørenskog den dagen. Mulig det er andre datoer hos andre varehus, men det tviler jeg på...
    Merkelig. Ringte kundesenteret igjen nå. 2. mars var fortsatt datoen de hadde. Forklarte henne at jeg hadde lest på et forum at de som hadde bestilt skulle få tv'en i neste uke. Da ble hun helt "satt ut" og sa at det skjønte hun ikke noe av, fordi de ikke har noen tv'er å levere ut fra noe sted. Lageret er tomt, og de får ikke inn tv'ene igjen før 2. mars. Påstod hun da.

Hehe...for ei herlig suppe .

Kan selvfølgelig stikke innom en Elkjøp butikk senere i dag. Men gjorde jo forsåvidt det i forrige uke. Stod da med en selger som først trodde de skulle få tv'ene i februar. Gikk så inn på dataen for å dobbeltsjekke hva som stod, og fikk da plutselig melding om ny dato 2. mars han også. Han sa da at de måtte sende ut beskjed til sine kunder som hadde bestilt. Dette var da en Elkjøp butikk der det var 15-20 personer som hadde bestilt H'en i kampanjeperioden.

Skal ikke være alt for paranoid, men det er et herlig virrvarr med dårlige beskjeder dette her. Skal sies at jeg ikke har fått en eneste melding eller beskjed eller noenting fra butikken jeg kjøpte tv'en i. På kvitteringen står det leveringsdato 20.01. Så kommunikasjonen er mildt sagt litt haltende.

Vi får håpe du har rett MaW.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket på Elkjøp i Lyngdal i går. Fikk bekreftet begynnelsen av februar..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk inn på elkjop.no i morges og da kunne man bestille 5090H. Jeg klikket bestill, og kom videre til ønsket levering. Da kunne man velge mellom datoer fra 02. februar og fram til 17.02.

Om elkjøp opererer på den måten og lar folk bestille, men da ikke leverer til avtalt tid er det lureri. Om leveranser fra deres leverandør ikke er bekreftet, synes jeg det er elendig at de fortsatt tar imot bestillinger.

sjekket forresten elkjop igjen nå, og nå kan man ikke bestille lenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1978per
    Jeg gikk inn på elkjop.no i morges og da kunne man bestille 5090H. Jeg klikket bestill, og kom videre til ønsket levering. Da kunne man velge mellom datoer fra 02. februar og fram til 17.02.

Om elkjøp opererer på den måten og lar folk bestille, men da ikke leverer til avtalt tid er det lureri. Om leveranser fra deres leverandør ikke er bekreftet, synes jeg det er elendig at de fortsatt tar imot bestillinger.

sjekket forresten elkjop igjen nå, og nå kan man ikke bestille lenger.
    Ukens Elkjøp avis er da fin i så måte. Der har de LX5090H til 24.995,- i annonse. Under annonsen står det: "På dette produktet kan det være noe leveringstid i enkelte butikker".

Hvis det er slik som MaW sier over - at kun de som bestilte i begynnelsen av januar får den nå i begynnelsen av februar, så er det jo faktisk slik at Elkjøp vet at ingen butikker kan levere denne tv'en før etter 2. mars når den kommer inn på lager igjen. Håpløst da å drive og annonsere for den, spør du meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært innom min lokale Elkjøp, og de forventer 15 stk. den 5. februar og 30 den 13. Da jeg kjøpte/bestilte TVen fikk jeg beskjed om at jeg var nr. 14, så da burde alt være klart for TV-fest om en ukes tid

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baggin
    denne tv'en før etter 2. mars når den kommer inn på lager igjen. Håpløst da å drive og annonsere for den, spør du meg.
    Helt enig. Det er bare tull.

Jeg har fått vite at den kommer til lørenskog i starten av februar....mulig den kommer senere til andre butikker, men det er sjeldent slik. Hvis kundeservice sier 2 mars, så ja...da får du tro på det. rundt 4 feb er det jeg veit, og mange andre. Sånn..da har jeg bidratt med mitt, og har kommet med det jeg veit....

Trondmm, det høres mer riktig ut. Det er hvertfall verdt ventetiden. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis kundeservice sier 2 mars, så ja...da får du tro på det. rundt 4 feb er det jeg veit, og mange andre.
    Neida. Tror selvfølgelig på dette og deg/dere nå. Kundeservice hos Elkjøp når man ringer inn, er vel som kundeservice mange andre steder - svært ymse.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er Pioneer selv, som av forståelige grunner er tomme for disse tvene. Derfor får ikke butikkene levert ut tver før Pioneer har de i hus.
    Men vil nå si det er verdt å vente på! :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baggin
    Neida. Tror selvfølgelig på dette og deg/dere nå. Kundeservice hos Elkjøp når man ringer inn, er vel som kundeservice mange andre steder - svært ymse.
    kundeservice sjekker vel bare opp mot sentrallageret, ikke hva pioneer kan levere direkte til butikker.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av iceball
    Det er Pioneer selv, som av forståelige grunner er tomme for disse tvene. Derfor får ikke butikkene levert ut tver før Pioneer har de i hus.
    Men vil nå si det er verdt å vente på! :-D
    Riktig.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en tur på Elkjøp Klepp i dag, jeg vil få 5090H fk. fredag eller onsdag 4feb, det nærmer seg

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktig marcos.

De første på lista vil kaaaanskje få sin i morra/fredag. De blir selvfølgelig kontaktet, så ikke noe vits å møte opp. Så, what did I say....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sitter du kanskje og på noe info om levering av crystalcamp-pakken?

Side 39 av 49 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •