Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 38

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 38 av 49 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 ... SisteSiste
Viser resultater 741 til 760 av 964
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det var lefdal i Fredrikstad. Fikk ikke tilbudet skriftlig, for selgeren ville ikke at jeg skulle gå ett annet sted. Han sa han SKULLE være billigst! Selgeren het Stian, hvis det er noen som lurer..

Newcomer bflemmin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen her som er sugen på 60" eller...... må vel snart få prisen ned mot 30 he he

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er bestemt¨på 60" eller mer,men det er utrolig dyrt enda for de siste 10" Håper at også 60" kan synke tilsvarende i pris som 50" har gjort.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, en får satse på det. henger jo ikke på greip at 50" har en pris ifra pioneer på 23tu, mens 60'en fortsatt ligger på 50 tu.

mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den samme selgeren snakket om 43 på 600a..

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på lefdal gikk han lett ned til 39 tu på 60", og alt tilleggsutstyret skulle jeg få til innkjøpspris......

må nok gå for en 60" nå som "alle" har 50 he he, men jeg satser på og vente kanskje helt til høsten....

og for de som synes det ble flåsete, så er 60" erstatning for proj epson tw5000 som var planen, men som funker dårlig i lys stue...

mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men du har vært hos han samme selgeren på lefdal ved østfoldhallen der eller?? ser jo at du er ffk supporter så regner med det..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har veldig dårlige nyheter for oss som venter på H etter å ha kjøpt på kampanje hos Elkjøp. Ringte hovedkontoret til Elkjøp nå nettopp for å sjekke status på levering av LX5090H.

Ny leveringsdato inn til hovedlageret er nå satt til 2. mars fikk jeg opplyst!!!! Samt at det deretter ville ta noen dager før den var ute i butikkene.

Helt utrolig spør du meg... :evil: :evil: :evil:

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baggin
    Har veldig dårlige nyheter for oss som venter på H etter å ha kjøpt på kampanje hos Elkjøp. Ringte hovedkontoret til Elkjøp nå nettopp for å sjekke status på levering av LX5090H.

Ny leveringsdato inn til hovedlageret er nå satt til 2. mars fikk jeg opplyst!!!! Samt at det deretter ville ta noen dager før den var ute i butikkene.

Helt utrolig spør du meg... :evil: :evil: :evil:
    Ta en telefon til Audun på Sound People i Drammen og hør om ikke han også kan gi deg en god pris og levering av en 500M. Å vente så lenge kan gå på helsa løs.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er vel temmelig tydelig at elkjip og lefdal har som intensjon å måtte levere så få som mulig av 5090'en og 866'en til den prisen som var på lurekampanjene ja..

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pagabrie
    men du har vært hos han samme selgeren på lefdal ved østfoldhallen der eller?? ser jo at du er ffk supporter så regner med det..
    det stemmer at det var den lefdal'en ja, hva selgeren het vet jeg ikke, men det var en litt kraftig kar på ca 180 cm, ikke en student ansatt he he...

mvh

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forbered dere på noen dagers ekstra ventetid. 5090H kommer fra 31 jan til 10 feb. Så noen får de kjapt, mens andre må vente noen ekstra dager....

det er siste status...etter det jeg har hørt. Takk til Pioneer...tusen takk

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Ta en telefon til Audun på Sound People i Drammen og hør om ikke han også kan gi deg en god pris og levering av en 500M. Å vente så lenge kan gå på helsa løs.
    Var innom han i ettermiddag. 25k for 500M med veggfeste. 30k for A med veggfeste.

Tror jeg har blitt litt tynnere i håret de siste ukene av denne ventinga ja.....hehe

Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Forbered dere på noen dagers ekstra ventetid. 5090H kommer fra 31 jan til 10 feb. Så noen får de kjapt, mens andre må vente noen ekstra dager....

det er siste status...etter det jeg har hørt. Takk til Pioneer...tusen takk
    Vet du jobber på Elkjøp, MaW. Men de datoene du sier her, er jo ikke de samme som Elkjøp oppgir dersom man ringer til de. Sitter du på noe inside info som man ikke vil gå ut med "offentlig"? Er jo ikke noe som er bedre enn at du evt. har rett da.....

Snakket som sagt med ei dame på kundeservice i dag, og hun sa at hovedlagret til Elkjøp hadde fått ny dato på når 5090H skulle komme inn - og det var 2. mars. Bare å beklage, men sånn var det...etc etc. Hun regnet med at butikkene da ville ha tv'ene ute hos seg noen dager etter den 2. mars.

Edit:
    PS! MaW: Det jeg fikk vite var at denne nye datoen (2. mars) var ny i dag. Så det var visst helt ferske nyheter, slik jeg forstod det. Tidligere så hadde man trodd de skulle komme i februar.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm....dette har jeg ikke hørt om. Jeg fikk vite igår at de kom mellom 31 jan og 10 feb. Men hvis det viser seg at de kommer så sent som mars så veit jeg ikke hva jeg skal si... Jeg blir like forbanna som dere, for det er bare sykt dårlig planlagt hele greia. Det er jo ikke så mye vits å beklage og beklage heller.

Hvis du tror at jeg er her for å fremme elkjøp eller noe slikt, så tar du veldig feil. Jeg er her som privatperson, og bidrar gjerne med noe av det jeg får vite på jobb. Sagt det før: du får reklamen i posten...

men ser du meg reklamere, kom gjerne å skyt meg i leggen... :-P

Dette er det jeg veit...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Hvis du tror at jeg er her for å fremme elkjøp eller noe slikt, så tar du veldig feil. Jeg er her som privatperson, og bidrar gjerne med noe av det jeg får vite på jobb. Sagt det før: du får reklamen i posten...
    På ingen som helst måte. Jeg oppfatter deg bare som en entusiast og privatperson i denne sammenhengen. Synes det er veldig fint at du bidrar litt til oss med det du vet og får vite. Fortsett med det

Det er vel bare å vente og se...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter også på 5090H fra Elkjøp. Men vurderer sterkt 500m nå. Hva med Powerbuy?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå har jeg vært en tur på elkjøp og sagt det som det var at jeg kunne på 500m for 21 på lefdal. Hadde ingen ting skriftlig, men sa at jeg hadde fått det tilbudet på lefdal. Han sa han kunne gi meg samme prisen..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pagabrie
    nå har jeg vært en tur på elkjøp og sagt det som det var at jeg kunne på 500m for 21 på lefdal. Hadde ingen ting skriftlig, men sa at jeg hadde fått det tilbudet på lefdal. Han sa han kunne gi meg samme prisen..
    Fine priser du får nede i Østfold . Neste gang du er innom Elkjøp, kanskje du kan klare å få prisen skriftlig på både M og A? Eller var ikke Elkjøp noe interessert i dette heller?

Edit: Fikk du samme pris på A (24k) også på Elkjøp forresten, som du fikk på Lefdal?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med jeg kjøper den der snart så da skal dere få se kviteringen..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg bestilte meg en 5090h på lefdal den 05.01. Var og snakket med dem i dag, og nå var forventet inn på lager 2. mars. Var innom expert der hadde de 5090 på lager og jeg kunne få den for 19995.
    Er i tvil om hva jeg skal gjøre, regner med den ikke kommer til 2. mars heller. Riks tv har jeg lite bruk for, og streaming bruker jeg ps3n til. Men hvor mye dårligere er menyen egentlig på 5090?

Side 38 av 49 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •