Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 49 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 964
    Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    T2, men du skal vel ikke handle i nettbutikken? Mulig de har noen få? Og skulle du få en utlevert i butikken som opprinnelig er fra nettbutikken, så er vel det greit?
    Så fremt infoen tidligere i tråden stemmer, at det er levering i Februar på LX5090H, så har neppe nettbutikken veldig mange på lager.

Trondmm, vel, varene er annkommet og solgt, Pioneer Norge fri på lageret, så hjelper det ikke. Når skal ellers annonsegarantien gjelde?

Hvis noen virkelig er ute etter en LX5090H, så er det vel bare å troppe opp i morgen å se hva som skjer

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ookami
    Trondmm, vel, varene er annkommet og solgt, Pioneer Norge fri på lageret, så hjelper det ikke. Når skal ellers annonsegarantien gjelde?

Hvis noen virkelig er ute etter en LX5090, så er det vel bare å troppe opp i morgen å se hva som skjer
    Jepp. Jeg skal definitivt stikke innom Elkjøp i morgen og høre hva de har å si om annonsegarantien sin.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen som har sett/ prøvd dette veggfestet ??

Ja det hadde vært knalltøft....men litt skeptisk til at det kan bli en utfordring i forhold til kabling og tilkoblinger...må vel ordne patent med lange kabler for å unngå at hele anlegget følger med på veien. Noen her som har sett eller prøvd dette motoriserte veggfestet ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den leveransegarantien til Elkjøp har jeg kranglet MYE med dem om! Den har ingen verdi! Det er hvis, hvis hvis!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Den leveransegarantien til Elkjøp har jeg kranglet MYE med dem om! Den har ingen verdi! Det er hvis, hvis hvis!
    Tja, søstra mi hadde ingen problemer med å få et større og bedre kjøleskap, da de var utsolgt for annonseproduktet.

Men, jeg regner selvfølgelig ikke med at det er så mye å få gjort i akkurat dette tilfellet. 5090H er blant de ypperste TVene man kan få kjøpt, og det eneste produktet som kan regnes som "tilsvarende" er KRP-500A, men denne er det sikkert like lang leveringstid på. Eneste alternativ for oppgradering er 60"-skjermene, som koster godt over det dobbelte, og jeg tror Elkjøp er villig til å bruke ganske lang tid i retten for å slippe å selge hundrevis av disse for 20.000,- pr. stk.

Det jeg egentlig er mest interessert i nå, er hvordan det kan ha seg at nettbutikken deres har 5090H på lager. Det er ikke mulig å kjøpe varer som ikke er på lager i nettbutikken deres, men det er selvfølgelig en viss mulighet for at de har gjort et unntak i dette tilfellet, og at "lagerbeholdningen" deres egentlig er kølapper i neste måneds leveranse. Når det er sagt, så skulle jo alle butikkene få inn første forsendelse på mandag. Kanskje nettbutikken også får sin del av forsendelsen da, og siden man ikke kan forhåndsbestille varer derfra, så er de nå den eneste av Elkjøpbutikkene som ikke er utsolgt.

Hvis jeg kan bestille den på nett og få den levert i løpet av uka, så gjør jeg mye heller det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Det jeg egentlig er mest interessert i nå, er hvordan det kan ha seg at nettbutikken deres har 5090H på lager. Det er ikke mulig å kjøpe varer som ikke er på lager i nettbutikken deres, men det er selvfølgelig en viss mulighet for at de har gjort et unntak i dette tilfellet, og at "lagerbeholdningen" deres egentlig er kølapper i neste måneds leveranse. Når det er sagt, så skulle jo alle butikkene få inn første forsendelse på mandag. Kanskje nettbutikken også får sin del av forsendelsen da, og siden man ikke kan forhåndsbestille varer derfra, så er de nå den eneste av Elkjøpbutikkene som ikke er utsolgt.

Hvis jeg kan bestille den på nett og få den levert i løpet av uka, så gjør jeg mye heller det.
    Hmm, jeg fikk en kompis til aa bestille en 5090H til meg paa Elkjop jessheim paa loerdag siden jeg er i utlandet selv. Fikk iallefall prisen 19995,- men ubestemt leveringstid. Hvis det er mulig aa fa fatt i en raskere via nettbutikken vet jeg ikke helt hva jeg skal gjoere siden jeg har betalt depositum til butikken. Ikke godt aa forstaa seg paa dette.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Iflg hjemmesidene til elkjøp så skal de ha 5090H på lager i nærheten av meg, så jeg tar meg en tur dit etter jobb i dag. Har de den inne er det "fare" for at jeg plukker med meg en. Har siklet lenge på denne skjermen og prisen den nå kan skaffes til er levelig for meg...

Jeg krysser fingerene for at de har den på lager...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var en 5090H bestilt på Elkjøp i Bergen (Åsane). Litt kjedelig med så lang leveringstid ("midten av februar, forhåpentligvis tidligere" ifølge selger), men jeg vet jeg angrer hvis jeg ikke bestiller nå og prisen fyker opp i 25 i februar
    Hjemmekino: Samsung 75" KS8005 - Samsung UBD-K8500 - Apple TV - Chromecast - Sonos all around
    Stue:
    Samsung 65" JU7005 - Apple TV - Chromecast - Sonos playbar

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående nettbutikken til Elkjøp, på oversiktsbilder for TV er det ett blasst kjøpe ikon på 5090H, inne på TV'n er det "riktig" farge, men prøver du å trykke "Kjøp" så får du beskjed om at det er utsolgt.

Angående annonsegarantien: Hvorfor skulle det være fritt på lageret til Pioneer Norge for KRP? Det er vel tomt for 5090H p.g.a kampanjen hos Elkjø/Lefdal mm.
    Det er iallefall lov å prøve Det er Elkjøp selv som har valgt å ha en slik garanti.

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Iflg hjemmesidene til elkjøp så skal de ha 5090H på lager i nærheten av meg, så jeg tar meg en tur dit etter jobb i dag. Har de den inne er det "fare" for at jeg plukker med meg en. Har siklet lenge på denne skjermen og prisen den nå kan skaffes til er levelig for meg...

Jeg krysser fingerene for at de har den på lager...
    Du lever farlig Så at det fortsatt var tilgjengelig, så du får raska på

Er også på lager i Stokkmarknes, så det er bare å hive seg i bilen gutter (og jenter)

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg ringt elkjøp og det var ingen butikker i østfold som hadde 5090H på lager, men jeg dro til elkjøp i sarpsborg og har betalt 1000kr i depositum og håper de kan levere den så fort så mulig. Hvis ikke håper jeg de kan tilby en KRP i stedet...

Jeg venter spent!!!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5090H er er også på lager på Elkjøp Ørsta !

Ellers var den en jeg kjenner som var der rett før helga (Ørsta). Han påsto at man der kunne få en 6090 til rund 30'. Vet ikke om han roter for han er ikke helt oppegående på dette, men det skader vel ikke å sjekke for de som bor i nærleiken for å si det slik :shock: .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg bor like ved Storo, så stakk jeg innom Expert. Har hatt dårlig erfaringer med å få gode priser der før, men prøvde. Avd-sjefen ville ha 25k for 5090, og brydde seg ikke om priser hos andre, han viste hva han kunne ta sa han - veldig 'trivelig' fyr.

Hvis noen vet om noen som selger 5090 med bordstativ for 20k, så kom gjerne med tips. :razz:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Johnny
    Siden jeg bor like ved Storo, så stakk jeg innom Expert. Har hatt dårlig erfaringer med å få gode priser der før, men prøvde. Avd-sjefen ville ha 25k for 5090, og brydde seg ikke om priser hos andre, han viste hva han kunne ta sa han - veldig 'trivelig' fyr.

Hvis noen vet om noen som selger 5090 med bordstativ for 20k, så kom gjerne med tips. :razz:
    Du kan ihvertfall få en 5090H for ca 22.000,- med bordstativ uten å prute hos Elkjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I siste lefdal avisa som kom i dag står 5090H til 19995.- uten fot.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Du kan ihvertfall få en 5090H for ca 22.000,- med bordstativ uten å prute hos Elkjøp.
    Har satt 20k som maks, men det er fristende, men avstår og kjøper kun hvis jeg finner 5090 med bordstativ til 20k. ops:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Elkjøp i dag. Lang leveringstid på PDP-LX5090H, men de kunne skaffe PDP-LX5090 (modellen uten "Riks TV") raskere, dog til samme pris.

For meg som ikke har noen ambisjoner om å bruke Digital bakke-TV, er det noen grunn til å heller vente på 5090H.?

Mao; er det noen andre forskjeller på disse modellene ??

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp Lørenskog (megastore)

Fikk nesten uten å mukke en pris på KRP500AW (hvit modell) på 26495,- med levering på onsdag.... (08.01)Henviste til at jeg viste om en som hadde fått KRP med veggfeste for den prisen. Selgeren smilte og sa han hadde hørt den flere ganger.... Sa den prisen var "helt syk" og skjønte ikke at den selgeren turte.

Fikk skriftlig tilbud som står frem til onsdag. Burde være mulig å få den ned under 25K men er ikke pågående nok selv kjenner jeg.
    Tenkte jeg skulle ringe til Elnor (på Majorstua) i morgen og sjekke om de kan gi et enda bedre tilbud.

Newcomer Tace sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

Sitat Opprinnelig postet av Per Johnny

Tja...fikk min (5090) for 20 000 med pioneer PDK-WM02 veggfeste og pioneer KRP-TS02 fot. Bruker foten nå middlertidlig før jeg får byggd en vegg til tv`n. Men dette er i Ålesund. Litt langt ??(pytt bare 50 mil).:?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må desverre editere bort denne posten av personvernhensyn. Sorry

Side 31 av 49 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •