Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 49 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 964
    Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kurt'en
    Tror vel prisleiet KRP'ene i dag var mer prutbart i og med den gode prisen disse kjedene idag hadde på PDP-LX5090.
    Dette er i forhold til sort KRP ikke den hvite eller beige?

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eirik3, hvorfor orginalfeste? Jeg flytta over festet fra Panasonicen, en 42" PV500, som heller ikke var orginalt.
    Panaen hengte jeg opp i stua på ett nytt feste til 900,-
    Eneste grunn til å bruke mer penger på et feste er hvis du vil kunne trekke TV ut fra veggen, evnt vri den til siden, det er nå min mening.

(Litt OT kansje, men har jo med penger å gjøre )

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik3
    Var innom Elkjøp i Tromsø i dag med store planer om å oppnå en bra pris på en stk KRP-500M...siden de kjører kampanje på LX-5090H og siden andre her på forumet har klart det burde vel ikke det være så vanskelig.. Skal besinne meg fra å kommentere servicen på Elkjøp her i byen noe videre...kan jo risikere å støte noen. Vanligvis bruker ikke servicenivået på Elkjøp å plage meg...lar jo ganske enkelt være å sette mine bein i den butikken og betaler gladelig noen hundrelapper ekstra for litt service og fagkunnskap...men siden det i dette tilfellet var snakk om å spare noen tusenlapper gjorde jeg et unntak fra en av mine få leveregler...med håp om å gjøre en god deal. Etter en drøy halvtime i kø med kølapp i hånden. (slo ihjel tiden med å forsøke å hjelpe en annen kunde med å få liv i den eneste5090H som var utstilt og..avslått)... fikk jeg "hjelp"....eller..må jo innrømme at jeg ble en smule skuffet og ikke minst forbauset over at Elkjøp i en såpass stor by som Tromsø "kun" selger 5090H. Begrunnelsen var at det ville bli altfor kostbart å selge flere forskjellige modeller siden de da måtte ha disse utstilt i butikken....og da tapte de penger når det kom en ny modell som gjorde at de måtte bytte utstillingsmodell..ifølge selgeren var det jo nesten ingen som ville ha noe annet enn 5090H uansett. Så med denne begrunnelsen nektet selgeren å selge meg en KRP. Siden jeg på dette tidspunkt trodde at kampanjeprisen på denne tv`en kun gjaldt tom i dag fikk jeg et skriftlig pristilbud tom tirsdag.

Prutingen gikk det vel heller dårlig med. For en stk 5090H, et stk veggfeste og en stk LX 71 Bluray spiller klarte jeg å oppnå en rabatt på kr 500,- (på veggfestet) Holdt på lenge og til slutt måtte selgeren ringe til "sjefen" for å få lov til gi denne rabatten. Kan forsåvidt forstå at han ikke hadde så mye å gå på siden tv`en allerede er nedsatt såpass mye.

Hvorfor koster forresten veggfestet til 5090 kr 2795,- når veggfestet til KRP koster 1900,- ? (soundgarden). Prisen totalt sett ble 28975,-, med tanke på at bluray spilleren kostet 6780,- var det vel ikke så alt for galt. På mandag drar jeg tilbake, skal forsøke å overtale "sjefen" der borte til å gjøre et unntak og la meg bestille en KRP...skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig....trenger jo ikke å bestille en utstillingsmodell bare for min del ;-) Alternativet blir vel sannsynligvis enten å måtte slå meg til ro med en 5090H eller å betale "full pris" for en KRP på Soundgarden...og det vet jeg ikke om det er verdt ..Sorry for langt innlegg...ble bare litt engasjert ;-)

Hva heter forresten veggfestet til 5090H ?? På tilbudet mitt står det PDP wall support...på nettsidene til Elkjøp som selgeren sjekket heter det PDKWM02...men der står det :"orginalt veggfeste for TV-modellene PDP435 og PDP436"....??? er ikke det gamle modeller ??... på hjemmesiden til Pioneer står det faktisk at veggfestet PDK-WM02 har anbefalt utsalgspris 1998,- ?? Selgeren "min" skulle først ha over 2900,- men rettet dette til 2795,- når han oppdaget at dette var prisen på Elkjøps egen nettside....med min "rabatt" skulle jeg få det for 2200,- Hvis dette er det samme veggfestet virker det jo som om Elkjøp setter ned prisen på tv`en og opp prisen på veggfestet...kan vel ikke være mulig?? Noen som forresten vet om veggfestet til KRP passer til en LX5090 ??
    Du kan kjøpe et veggfeste på Hfk til 1000lappen som funker fint til den tv`en.. det er 4 gjengede hull bak på tv`en som er beregna til f.eks uoriginale universal veggfester..

Newcomer Kurt'en sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Det var sykt bra jobbet Kurt!
    Takk for det. Hva gjør man ikke for å spare litt pæng :-D
    Gikk på en "smell" da det opprinnelige budsjettet satt av til ny tv egentlig var 20k
    Får heller pante noen flasker fremover slik at vi får salt til såret...

Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Dette er i forhold til sort KRP ikke den hvite eller beige?
    Alle de tre skjermene lå inne med samme grunnpris og på Lefdal spurte jeg om det gikk an å få den hvite til samme pris (27000,-).
    Selger mente det skulle gå bra men måtte i så tilfelle sjekke om den fortsatt var mulig å få tak på.
    Spurte ikke om dette på Elkjøp da jeg etter mye frem og tilbake falt ned på den svarte utgaven. 8)
    Skjønner godt at du lurer på den hvite for den er grisestrøken men selv så vurderte jeg det slik at filmopplevelsen blir bedre uten den hvite rammen. Designmessig så er den etter min mening helt rå. Har selv sett begge "live" og hadde K vært med så hadde nok presset for å kjøpe den hvite vært enda større tenker jeg....:-D
    .

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Eventulet kan en jo vente på 10. gen De kommer til å bli både bedre og billigere hvis tendensen fra før fortsetter.
    Blir ikke neste generasjon produsert av Panasonic?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ookami
    Eirik3, hvorfor orginalfeste? Jeg flytta over festet fra Panasonicen, en 42" PV500, som heller ikke var orginalt.
    Panaen hengte jeg opp i stua på ett nytt feste til 900,-
    Eneste grunn til å bruke mer penger på et feste er hvis du vil kunne trekke TV ut fra veggen, evnt vri den til siden, det er nå min mening.

(Litt OT kansje, men har jo med penger å gjøre )
    Har i utgangspunktet lyst å få tv`en så nært klistret inn til veggen som mulig...og innbilte meg at det derfor var safest med et originalt feste. Pusser opp et nykjøpt hus og tenkte å bygge en "kasse" midt på veggen fra gulv til tak i stua.. til ære for den nye tv`en og det gamle anlegget :-)(fant ut at det var en "enkel" måte å bli kvitt alt av kabler og samtidig få strekt egen sikringskurs via loftet til anlegget uten å måtte rive så alt for mye..).

Utsvingbart veggfeste med vri ?? Finnes det veggfester som man på en enkel måte kan vri...dvs enkelt svinge tv`en 90 grader ut fra veggen i den ene enden ved behov ?? (feks fotballkamp eller barnetv midt i middagen når man sitter i den andre enden av stua.)....og hvis det finnes...hvor? Har ikke sett noe sånt på Pioneer sin hjemmeside.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik3
    Utsvingbart veggfeste med vri ?? Finnes det veggfester som man på en enkel måte kan vri...dvs enkelt svinge tv`en 90 grader ut fra veggen i den ene enden ved behov ?? (feks fotballkamp eller barnetv midt i middagen når man sitter i den andre enden av stua.)....og hvis det finnes...hvor? Har ikke sett noe sånt på Pioneer sin hjemmeside.
    Hva med denne?

LAVA LVM-601.2 Motorisert Veggfeste - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Med det prisavslaget som har vært hadde ihvertfall ikke jeg sittet noe lenger på gjerdet dersom jeg skulle ha kjøpt meg TV.
    Enig.

Kjøpte meg min 3 plasma i går, og helt klart min beste til nå (og billegeste). Fikk med meg ustillingsmodellen til pris på salgs kampanjen (hadde bare stått 4 dager i utstilling)-greit alternativ til å vente.

Med en svakere krone så tror jeg også at det kan være greit å handle nå, tross alt så går ikke prisene ned i 0

Er uansett veldig fornøyd

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Blir ikke neste generasjon produsert av Panasonic?
    Ja, det stemmer og 10G kommer fortsatt til å bli bedre og billigere.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen på 5090H går opp igjen etter kampanjen er over... Punktum.

og den varer vel til 7. jan...hvis jeg ikke husker feil. Så kjøp nå! Ikke vent for prisen GÅR OPP igjen...
    Det er mulig prisen midlertidig går opp igjen, men dersom Pioneer ønsker å ha noen som helst markedsandel så kan de ikke være ekstremt mye dyrere enn alternativene. De får sterkere og sterkere konkurranse fra LED baklyste LCD skjermer. Entusiaster som tidligere har sverget til plasma ser nå at LED LCD er et bra alternativ. 46" LED baklyst TV selges nå ned mot 15.000,- og 2009 er året da det store slippet av LED LCD kommer for fullt med bedre modeller og lavere priser. 20.000,- er grei pris for Pioneer 5090H akkurat nå. 25.000,- er for dyrt.

Active
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    426
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva kan vi vente av annonserte LED-modeller da?

Hva er per dags dato "nest best" etter Kuro i 50"?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Det er mulig prisen midlertidig går opp igjen, men dersom Pioneer ønsker å ha noen som helst markedsandel så kan de ikke være ekstremt mye dyrere enn alternativene. De får sterkere og sterkere konkurranse fra LED baklyste LCD skjermer. Entusiaster som tidligere har sverget til plasma ser nå at LED LCD er et bra alternativ. 46" LED baklyst TV selges nå ned mot 15.000,- og 2009 er året da det store slippet av LED LCD kommer for fullt med bedre modeller og lavere priser. 20.000,- er grei pris for Pioneer 5090H akkurat nå. 25.000,- er for dyrt.
    Det er jeg helt enig i. Den går opp og jeg tror standard 5090 skilles ut snart, og da blir det nok 5090H til 23000...

Men det er værre med LG 50PG7000 som skal antageligvis selges til nærmere 20 000 i butikk....Valget mellom Pio og LG er jo rimelig enkelt. Men for 15000 på nett så er det jo et godt valg...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det er værre med LG 50PG7000 som skal antageligvis selges til nærmere 20 000 i butikk....Valget mellom Pio og LG er jo rimelig enkelt. Men for 15000 på nett så er det jo et godt valg...
    LG 50PG7000 er jo tilgjengelig for 13.495,- idag!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jostfe
    Enig.

Kjøpte meg min 3 plasma i går, og helt klart min beste til nå (og billegeste). Fikk med meg ustillingsmodellen til pris på salgs kampanjen (hadde bare stått 4 dager i utstilling)-greit alternativ til å vente.

Med en svakere krone så tror jeg også at det kan være greit å handle nå, tross alt så går ikke prisene ned i 0

Er uansett veldig fornøyd

Hvilke plasma-TV`er har du hatt tidligere?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    LG 50PG7000 er jo tilgjengelig for 13.495,- idag!
    På nett ja. Tror den blir vesentlig dyrere i butikk etter å ha sett kosten på den. Ikke spør meg hvorfor... :-)

Men litt OT dette.... Back to Pio

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tunkp
    Hvilke plasma-TV`er har du hatt tidligere?
    Startet med en Hitachi på 37 tommer, fikk vel en ustillingspris på 28000 for mange år siden.

Kjøpte en Pioneer SXA (var vel den siste 43") hos Pioneer for noen år siden. Kostet vel rundt 30k da men falt i pris siden......

Pioneeren var faktisk så bra at jeg kunne nok levd lenge med den, men ble fristet av at 1080p nå gikk så "billig". I tilegg så vektla jeg at man kan montere en cam i TVen og få satelitt/hd kanaler direkte. Har bestilt CAM men har ikke fått den enda.

Er vel klar over at den nye KRP er enda litt bedre, men prisen var avgjørende for meg som tross alt har brukt en del penger på plasma de siste årene
    Men det koster som kjent å følge litt med i tiden

Mvh Jostein

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jostfe
    Startet med en Hitachi på 37 tommer, fikk vel en ustillingspris på 28000 for mange år siden.

Kjøpte en Pioneer SXA (var vel den siste 43") hos Pioneer for noen år siden. Kostet vel rundt 30k da men falt i pris siden......

Pioneeren var faktisk så bra at jeg kunne nok levd lenge med den, men ble fristet av at 1080p nå gikk så "billig". I tilegg så vektla jeg at man kan montere en cam i TVen og få satelitt/hd kanaler direkte. Har bestilt CAM men har ikke fått den enda.

Er vel klar over at den nye KRP er enda litt bedre, men prisen var avgjørende for meg som tross alt har brukt en del penger på plasma de siste årene
    Men det koster som kjent å følge litt med i tiden

Mvh Jostein

OK, lurte på om du tilfeldigvis hadde hatt 508-serien.

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal ikke jeg være noen oppvigler, men minner om 3-dagers annonsegarantien til Elkjøp, side 15. i avisa som gjelder fra 5. t.o.m 10. Januar:

"Hvis vi ikke innen 10 dager klarer å skaffe deg det annonserte produktet, garanterer vi deg ett likeverdig eller bedre produkt til samme pris. Annonsegarantien gjelder kun for kjøp i våre butikker"

Hva er likeverdig eller bedre? Kan bare komme på KRP 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal ikke jeg være noen oppvigler, men minner om 3-dagers annonsegarantien til Elkjøp, side 15. i avisa som gjelder fra 5. t.o.m 10. Januar:

"Hvis vi ikke innen 10 dager klarer å skaffe deg det annonserte produktet, garanterer vi deg ett likeverdig eller bedre produkt til samme pris. Annonsegarantien gjelder kun for kjøp i våre butikker"

Fra Elkjøp - Mobiltelefon Digitalkamera Bærbar PC TV LCD Plasma MP3 Hvitevarer Data Vaskemaskin GPS Foto Spill:

LX5090H

I nettbutikken: På lager

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"Hvis vi ikke innen 10 dager klarer å skaffe deg det annonserte produktet, garanterer vi deg ett likeverdig eller bedre produkt til samme pris.
    Oooh. Hadde glemt at annonsegarantien sier de skal skaffe produktet innen 10 dager.

Tja, KRPene er nok likeverdige, ja. 60-tommeren er bedre

Men, de tar forbehold om "eventuelle forsinkede vareleveranser". Jeg ville forsøkt å gjemme meg bak denne, hadde jeg vært Elkjøp

Side 30 av 49 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •