Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 49 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 964
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ifølge en annen tråd er 5090 esken 135 x 86 x 35.

Jeg kan ikke gå god for det selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Ah, da blir det litt vanskelig, ja. Akkurat dette tilbudet gjelder i hvert fall kun nå i dag og i morgen. Elkjøp vil selge den til 25000,- fra neste uke. Ellers har jeg sett 5090 (uten H) til 23000,- i diverse nettbutikker.
    Ok, takk for info. Maatte du ut med penger for den i dag ? depositum eller noe ? Sjekket forresten selger om de hadde den i noen andre Elkjop butikker i naerheten av oss?

Jeg vil vel tro at 5090H ikke stiger i pris utover 2009, men...

Newcomer Vidar sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kurt'en
    Dagen i dag ble en gledens dag. :-D Etter en runde i diverse butikker slo jeg til på en KRP-500A med veggfeste KRP-WM02.
    Vinner av pruterunden føler jeg nesten ble meg selv da jeg fikk komplett tv med veggfeste for 26495,-
    Kan du scanne inn kvitteringen slik at flere av oss muligens kan prute oss ned til den prisen?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fjogge og T 2: Takker og bukker

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hakka
    Ok, takk for info. Maatte du ut med penger for den i dag ? depositum eller noe?
    Måtte ut med depositum på 500,- ja. Men det er jo ikke verre en at du kan få en kamerat til å legge ut for deg

Sjekket forresten selger om de hadde den i noen andre Elkjop butikker i naerheten av oss?
    Nei, og jeg spurte ikke heller. Jeg var egentlig såpass sent ute at jeg antok det ikke var noe vits å spørre.

Jeg vil vel tro at 5090H ikke stiger i pris utover 2009, men...
    Mnei... Du vil nok alltid finne den til rund 25000,- men, jeg tror ikke 20k vil være noen standardpris med det første. Jeg er i hvert fall ikke bekymret for at jeg skal finne den til samme pris eller billigere et annet sted, før den bli levert.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter og leser i Pioneer KRP-A Owner tråden på Avforums.com.
    Der leser jeg følgende:

My understanding is that the price reduction is from the manufacturer and is intended as a temporary measure to shift stock originally intended for France and Russia, where sales have been slow due to the recession. It is to be expected that this subsidy will soon be removed, in addition to the 5 year Pioneer warranty, currently on offer until the end of January.

Ser ut som om de påstår at prisnedsettelsen på Kuro 50 tommerene kun er midlertidig.... Noen her som har hørt disse ryktene?

Kanskje jeg tør kjøpe KRP-600A/M alikevel uten å måtte frykte en markant prisnedgang 2-3 uker etter et eventuelt kjøp..

Newcomer Kurt'en sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vidar
    Kan du scanne inn kvitteringen slik at flere av oss muligens kan prute oss ned til den prisen?
    Dessverre. Scanne inn kvittering det gjør jeg ikke. :|

Dette var en helt ordinær prissjekkrunde som jeg gjerne kan utdype litt:

Først og fremst tror jeg timingen med å sjekke i dag var meget bra. Området jeg bor i (Særp/Fr.stad) har de fleste av de store kjedene på flere steder innen dette området. I tilegg er det også et visst press fra Sverige (bl.a. Tv-boden). Konkurransen mellom kjedene er stor.

Var først innom en elkjøp for å kikke litt på PDP-LX5090 men var der mest for å få frem en pris på KRP-500A. Skjønner? Fikk da en pris på 27800,- inkl. veggfeste. Bra pris...bla,bla,bla.....må tenke litt over det.

Så gikk turen over gata til Lefdal og sa jeg hadde fått en meget bra pris hos elkjøp og lurte på hva de kunne tilby. Nevnte ikke hva prisen jeg hadde fått hos elkjøp var. Fikk da først en pris på 27500,- inkl veggfeste...med påfølgende kommentar fra meg om at jeg hadde håpet på ned mot 25000,-. Selger ringte da Pioneer og kom med et endelig tilbud på 27000,-.

Hadde vel nå egentlig bestemt meg for å ta dette tilbudet (kun muntlig) men skitt au det går jo å stikke innom elkjøp ved der jeg bor også tenkte jeg (elkjøp nr 2). Hadde ikke noe forhåpninger her og gikk derfor rett på sak og sa jeg hadde et muntlig tilbud hos Lefdal på 27000,-. Pga. prisgarantien :-D ("praise the lord" ) de har så la de seg derfor ned til 26495,- inkl. veggfeste. De valgte å stole på det jeg sa (som var riktig) ang. pris på Lefdal.
    Hadde de ikke lagt seg lavere i pris så hadde jeg handlet hos Lefdal. Meget bra pris der også synes jeg.

Sjekket også litt før jeg tok en endelig avgjørelse med Soundgarden avd. Oslo. Der var det nettprisen som gjalt og likeledes med et par steder på Svinesund. Ingen kunne denne gang matche Elkjøp.

Tror vel prisleiet KRP'ene i dag var mer prutbart i og med den gode prisen disse kjedene idag hadde på PDP-LX5090.
    .
    .

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kurt'en
    Dessverre. Scanne inn kvittering det gjør jeg ikke. :|

Dette var en helt ordinær prissjekkrunde som jeg gjerne kan utdype litt:

Først og fremst tror jeg timingen med å sjekke i dag var meget bra. Området jeg bor i (Særp/Fr.stad) har de fleste av de store kjedene på flere steder innen dette området. I tilegg er det også et visst press fra Sverige (bl.a. Tv-boden). Konkurransen mellom kjedene er stor.

Var først innom en elkjøp for å kikke litt på PDP-LX5090 men var der mest for å få frem en pris på KRP-500A. Skjønner? Fikk da en pris på 27800,- inkl. veggfeste. Bra pris...bla,bla,bla.....må tenke litt over det.

Så gikk turen over gata til Lefdal og sa jeg hadde fått en meget bra pris hos elkjøp og lurte på hva de kunne tilby. Nevnte ikke hva prisen jeg hadde fått hos elkjøp var. Fikk da først en pris på 27500,- inkl veggfeste...med påfølgende kommentar fra meg om at jeg hadde håpet på ned mot 25000,-. Selger ringte da Pioneer og kom med et endelig tilbud på 27000,-.

Hadde vel nå egentlig bestemt meg for å ta dette tilbudet (kun muntlig) men skitt au det går jo å stikke innom elkjøp ved der jeg bor også tenkte jeg (elkjøp nr 2). Hadde ikke noe forhåpninger her og gikk derfor rett på sak og sa jeg hadde et muntlig tilbud hos Lefdal på 27000,-. Pga. prisgarantien :-D ("praise the lord" ) de har så la de seg derfor ned til 26495,- inkl. veggfeste. De valgte å stole på det jeg sa (som var riktig) ang. pris på Lefdal.
    Hadde de ikke lagt seg lavere i pris så hadde jeg handlet hos Lefdal. Meget bra pris der også synes jeg.

Sjekket også litt før jeg tok en endelig avgjørelse med Soundgarden avd. Oslo. Der var det nettprisen som gjalt og likeledes med et par steder på Svinesund. Ingen kunne denne gang matche Elkjøp.

Tror vel prisleiet KRP'ene i dag var mer prutbart i og med den gode prisen disse kjedene idag hadde på PDP-LX5090.
    .
    .

Gir du kurs i pruting ?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var sykt bra jobbet Kurt! :-D

Newcomer Kurt'en sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Gir du kurs i pruting ?

............ :-D :-D :-D :-D
    .
    .

Newcomer Tace sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nå meget fornøyd med min PDP-LX5090 som kom i hus 30\12. Er litt redd for at januarsalget skal slå prisen min ned i støvlene. Men fikk min for 20 000.- ink.fot og veggfeste (handlet 16 des.). Skulle bare ha veggfeste men foten følgte med fikk jeg beskjed om så da så. Har ikke fått opp veggen til tvn så da var det flott at foten følgte med :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tace
    Er nå meget fornøyd med min PDP-LX5090 som kom i hus 30\12. Er litt redd for at januarsalget skal slå prisen min ned i støvlene. Men fikk min for 20 000.- ink.fot og veggfeste (handlet 16 des.). Skulle bare ha veggfeste men foten følgte med fikk jeg beskjed om så da så. Har ikke fått opp veggen til tvn så da var det flott at foten følgte med :-)
    veldig bra pris det. billigste januarsalgspris jeg har sett er 19995 uten fot/veggfeste

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    veldig bra pris det. billigste januarsalgspris jeg har sett er 19995 uten fot/veggfeste
    Men det er på 5090 H...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Elkjøp fortsetter kampanjen

Ser i salgsavisa som kom i posten i dag at Elkjøp fortsetter salget på LX5090H til kr. 19995,- ut neste uke også. Selgeren jeg snakket med i går sa at det bare gjalt nå i helgen og at de var tomme, men tok i mot bestillinger for levering i februar siden lagerest hos Pioneer også var skrapa.
    Men det er tydelig at de fortsatt vil "stunte" denne prisen fremover.
    Skulle ikke forundre meg om at dette etter hvert blir en gjeldene pris på denne TV`en, selv om både selgeren og annonseteksten sier at prisen vil øke til kr. 24995,- når kampanjen er over.
    Hva tror dere?

Jeg må si jeg er veldig på lurer`n på hva jeg skal gjøre, skal jeg hoppe på dette, eller vente og se hva som skjer med prisen på KRP-500A som sies å gi et noe bedre bilde.
    Tror ikke den er verd 5 lapper mere som vel er forskjellen nå?
    Vi kan vel heller ikke forvente at LX5090H på lenge vil dale veldig mye lavere enn kr. 18-20 000,-?

Jeg må også kvitte meg med min 15 mnd. gamle 508XD som jeg da betalte spenstige kr. 28000,- for, (var egentlig en bra deal den gang).
    Har dere noen peiling på hva den kan være verdt brukt i disse tider. TV`en er helt strøken og fortsatt går den vel utenpå de fleste andre merker.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen på 5090H går opp igjen etter kampanjen er over... Punktum.

og den varer vel til 7. jan...hvis jeg ikke husker feil. Så kjøp nå! Ikke vent for prisen GÅR OPP igjen...

Newcomer Vidar sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Ikke vent for prisen GÅR OPP igjen...
    Har du inside info ang. dette siden du er så sikker?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MAW jobber på Elkjøp så han burde bare være her og holde oss informert, for han vet tid når det er riktig å kjøpe. Disse insiderne kan det meste...

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med det prisavslaget som har vært hadde ihvertfall ikke jeg sittet noe lenger på gjerdet dersom jeg skulle ha kjøpt meg TV.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eventulet kan en jo vente på 10. gen De kommer til å bli både bedre og billigere hvis tendensen fra før fortsetter.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Elkjøp i Tromsø i dag med store planer om å oppnå en bra pris på en stk KRP-500M...siden de kjører kampanje på LX-5090H og siden andre her på forumet har klart det burde vel ikke det være så vanskelig.. Skal besinne meg fra å kommentere servicen på Elkjøp her i byen noe videre...kan jo risikere å støte noen. Vanligvis bruker ikke servicenivået på Elkjøp å plage meg...lar jo ganske enkelt være å sette mine bein i den butikken og betaler gladelig noen hundrelapper ekstra for litt service og fagkunnskap...men siden det i dette tilfellet var snakk om å spare noen tusenlapper gjorde jeg et unntak fra en av mine få leveregler...med håp om å gjøre en god deal. Etter en drøy halvtime i kø med kølapp i hånden. (slo ihjel tiden med å forsøke å hjelpe en annen kunde med å få liv i den eneste5090H som var utstilt og..avslått)... fikk jeg "hjelp"....eller..må jo innrømme at jeg ble en smule skuffet og ikke minst forbauset over at Elkjøp i en såpass stor by som Tromsø "kun" selger 5090H. Begrunnelsen var at det ville bli altfor kostbart å selge flere forskjellige modeller siden de da måtte ha disse utstilt i butikken....og da tapte de penger når det kom en ny modell som gjorde at de måtte bytte utstillingsmodell..ifølge selgeren var det jo nesten ingen som ville ha noe annet enn 5090H uansett. Så med denne begrunnelsen nektet selgeren å selge meg en KRP. Siden jeg på dette tidspunkt trodde at kampanjeprisen på denne tv`en kun gjaldt tom i dag fikk jeg et skriftlig pristilbud tom tirsdag.

Prutingen gikk det vel heller dårlig med. For en stk 5090H, et stk veggfeste og en stk LX 71 Bluray spiller klarte jeg å oppnå en rabatt på kr 500,- (på veggfestet) Holdt på lenge og til slutt måtte selgeren ringe til "sjefen" for å få lov til gi denne rabatten. Kan forsåvidt forstå at han ikke hadde så mye å gå på siden tv`en allerede er nedsatt såpass mye.

Hvorfor koster forresten veggfestet til 5090 kr 2795,- når veggfestet til KRP koster 1900,- ? (soundgarden). Prisen totalt sett ble 28975,-, med tanke på at bluray spilleren kostet 6780,- var det vel ikke så alt for galt. På mandag drar jeg tilbake, skal forsøke å overtale "sjefen" der borte til å gjøre et unntak og la meg bestille en KRP...skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig....trenger jo ikke å bestille en utstillingsmodell bare for min del ;-) Alternativet blir vel sannsynligvis enten å måtte slå meg til ro med en 5090H eller å betale "full pris" for en KRP på Soundgarden...og det vet jeg ikke om det er verdt ..Sorry for langt innlegg...ble bare litt engasjert ;-)

Hva heter forresten veggfestet til 5090H ?? På tilbudet mitt står det PDP wall support...på nettsidene til Elkjøp som selgeren sjekket heter det PDKWM02...men der står det :"orginalt veggfeste for TV-modellene PDP435 og PDP436"....??? er ikke det gamle modeller ??... på hjemmesiden til Pioneer står det faktisk at veggfestet PDK-WM02 har anbefalt utsalgspris 1998,- ?? Selgeren "min" skulle først ha over 2900,- men rettet dette til 2795,- når han oppdaget at dette var prisen på Elkjøps egen nettside....med min "rabatt" skulle jeg få det for 2200,- Hvis dette er det samme veggfestet virker det jo som om Elkjøp setter ned prisen på tv`en og opp prisen på veggfestet...kan vel ikke være mulig?? Noen som forresten vet om veggfestet til KRP passer til en LX5090 ??

Side 29 av 49 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •