Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 28

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 28 av 49 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 48 ... SisteSiste
Viser resultater 541 til 560 av 964
    Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror Pioneer sliter med å levere i tide...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tak i min i går til 19.995,- på Elkjøp i Drammen og har nettopp nydt min første Blu-Ray og nå en DVD. Strålende fornøyd. :-D

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra for deg. Synd for selgeren som solgte deg den... :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mactore
    Fikk tak i min i går til 19.995,- på Elkjøp i Drammen og har nettopp nydt min første Blu-Ray og nå en DVD. Strålende fornøyd. :-D
    5090 eller 5090H?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vad gör det egentligen för skillnad at ha 5090H med inbyggd digital tuner? Er det ikke så at de flesta kabel-tv bolag ändå lånar, ger, hyr ut digital TV-box gratis?

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yupp, jeg bryr meg ikke om det, men H har de nye & bedre menyene, uten at jeg vet mer om det.
    Hadde jeg fått 5090 til 19 000,- så hadde jeg kjøpt den (trur jeg )

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er flere her på forumet som vil forvente at Pioneer sin tuner vil gi et bedre bilde enn de fra innholdsleverandørene.

I alle fall har Canal Digital vist til gangs med sin HD PVR boks og sin manglende implementering av HDMI i sine SD-bokser (i 2009!) at de burde holde seg unna hardware utvikling og heller konsentrere seg om å levere innhold.

Man skulle da forvente at de hadde interesse av å samarbeide med CE-produsentene om integrerte løsninger. Men i stedet så blir hardware produsentene motarbeidet. Ta for eksempel den manglende godkjennelsen av Pioneers CA-modul for satellitt-baserte sendinger. Heldigvis fungerer denne utmerket uten godkjennelsen, men det er definitivt ikke CD og Viasat sin fortjeneste. Og hadde det ikke fungert så tror jeg faktisk jeg hadde sagt opp hele HDTV-abonnementet p.g.a. monopoli tendensene...

Newcomer bflemmin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med 6090 da, noe håp om å få denne til 30 tus...

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var 5090H i hus, yeeha Får handle veggfeste senere i dag, var litt kaos på Elkjøp

Newcomer bflemmin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja... skulle få 60" for 40 tu på lefdal....

selgeren mente også at 50" kom til å gå opp i pris igjen, han må jo si det. fordi prisreduksjonen før jul var en kampanje ifra pioneer og elkjøp/lefdal hadde slått av ytterlig noe, derfor prisene som nå. men at pioneer kom til å gå tilbake mot gamle priser på nyåret. derfor var det heller ikke noe avslag på 60"...... er veldig usikker nå altså. kjøpe 50" nå og ikke bli helt fornøyd eller vente og se utover sommer høst, 60" er jo skikkelig svær....

mvh

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bflemmin
    tja... skulle få 60" for 40 tu på lefdal....

selgeren mente også at 50" kom til å gå opp i pris igjen, han må jo si det. fordi prisreduksjonen før jul var en kampanje ifra pioneer og elkjøp/lefdal hadde slått av ytterlig noe, derfor prisene som nå. men at pioneer kom til å gå tilbake mot gamle priser på nyåret. derfor var det heller ikke noe avslag på 60"...... er veldig usikker nå altså. kjøpe 50" nå og ikke bli helt fornøyd eller vente og se utover sommer høst, 60" er jo skikkelig svær....

mvh
    Det stemmer det at kampanje prisene kommer ifra pioneer. Jeg tror at med generell pris økning i markedet gjør at prisene ikke kommer til å synke så veldig mye mer, avansen blir mindre for selger. LX modellen vil kansje holde seg i pris rundt 20-23000 til den går ut av produksjon.

Men som sakt så er det veldig vanskelig å spå hva prisene blir

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med KRP-600A/M... Hadde vært fint om de også ble noen tusen billigere..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har vaert paa Elkjop Lorenskog idag aa spurt etter 5090H ? faar ikke opp lagerstatus paa tven paa elkjop.no saa jeg aner ikke om de har paa lager.. Jeg kunne godt tenkt meg en 5090H til 19995,-

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hakka
    Noen som har vaert paa Elkjop Lorenskog idag aa spurt etter 5090H ? faar ikke opp lagerstatus paa tven paa elkjop.no saa jeg aner ikke om de har paa lager.. Jeg kunne godt tenkt meg en 5090H til 19995,-
    Jepp. Jeg var der tidligere i dag, og det er lang leveringstid. De får 12 på mandag, men de er allerede solgt. Neste levering er om 4 uker.

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her i Alta hadde de bare 2stk, men hørte ingen andre som spurte etter en mens jeg betalte min (Var føøøørst i køen )
    Kansje lengre mellom gærningene her oppe

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *misunnelig*

Jeg er selvfølgelig dritfornøyd med at jeg endelig har fått kjøpt drømmeTVen, og det attpåtil til en helt levelig pris. Men, å måtte vente fire uker på at den skal komme, tror jeg vil bli kjipt.

Jaja, jeg får bruke ventetiden på å leke med den nye Harmony One-kontrollen min. Det tar vel uansett litt tid å tilpasse resten av systemet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne noen vært brydd med å fortelle meg hvor høy esken til LX5090H er?
    Er litt skeptisk til om jeg får den inn i bilen. Den må vel fraktes stående?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Jepp. Jeg var der tidligere i dag, og det er lang leveringstid. De får 12 på mandag, men de er allerede solgt. Neste levering er om 4 uker.
    Saapass, jeg ser de har den til samme pris paa Lefdal.. Kanskje det er mulig aa faa tak i den der. Ellers burde man vel kunne klare aa presse Expert / Soundgarden til aa selge til samme pris naa om dagen. Jeg befinner meg i USA om dagen saa jeg sliter litt med aa stikke innom aa hoere . Hjemme om en ukes tid, haaper det er mulig aa faa tak i 5090H til go'pris da ogsaa.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Saapass, jeg ser de har den til samme pris paa Lefdal.. Kanskje det er mulig aa faa tak i den der.
    Jeg var innom Lefdal Strømmen også (tenkte jeg kunne avbestille fra Elkjøp dersom Lefdal hadde inne, eller fikk om relativt kort tid), men de får heller ikke før i februar.

Ellers burde man vel kunne klare aa presse Expert / Soundgarden til aa selge til samme pris naa om dagen. Jeg befinner meg i USA om dagen saa jeg sliter litt med aa stikke innom aa hoere . Hjemme om en ukes tid, haaper det er mulig aa faa tak i 5090H til go'pris da ogsaa.
    Ah, da blir det litt vanskelig, ja. Akkurat dette tilbudet gjelder i hvert fall kun nå i dag og i morgen. Elkjøp vil selge den til 25000,- fra neste uke. Ellers har jeg sett 5090 (uten H) til 23000,- i diverse nettbutikker.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Saapass, jeg ser de har den til samme pris paa Lefdal.. Kanskje det er mulig aa faa tak i den der. Ellers burde man vel kunne klare aa presse Expert / Soundgarden til aa selge til samme pris naa om dagen. Jeg befinner meg i USA om dagen saa jeg sliter litt med aa stikke innom aa hoere . Hjemme om en ukes tid, haaper det er mulig aa faa tak i 5090H til go'pris da ogsaa.
    Jeg fikk fatt i en på Elkjøp Klepp i dag :-). Esken er i underkant høyde 90cm, dvs ca. 86cm. Og det står at den skal transporteres stående.

Side 28 av 49 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 48 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •