Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 49 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 964
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Expert Bonus i Moss hadde 5090 til 23k, så de følger den normale prisen nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Så den. Mr. plopp er en ordentlig prutemaskin som fikk 6090 ned 12.000 kroner. Sikkert once in a lifetime. Ikke det, får vurdere samme metode som ham.
    Det var en utstillingsmodell da men... likevel. Bra kjøp.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grei presisering...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Elkjøp online har endret pris på LX5090H

Som dere kan se her har nå Elkjøp senket prisen på LX 5090H til 24.995,-. Senest i går var den annonsert til 29.995,-

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lefdal online følger..

Lefdal følger elkjøp, men dette kom vel ikke som noen bombe pris på 5090H er nå 24995 der

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En forsiktig prisnedsettelse fra Netshop

Da koster Pioneer LX5090 kr 25995,– hos netshop. Ikke den helt store prisnedsettelsen det der, men det går rett vei.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem kjøper Netshops 5090-modell uten PDP+ garanti for 3000 kroner mer enn hva man får ellers?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Hvem kjøper Netshops 5090-modell uten PDP+ garanti for 3000 kroner mer enn hva man får ellers?
    Det er et godt spørsmål.
    Sto inne på Netshop i Oslo før de kuttet ut butikken. Da fikk en av selgerne virkelig gjenomgå av sjefen fordi han hadde vært posetiv til noen kunder som hadde problemer med en skjerm, han fikk streng beskjed om å ringe tilbake til kunnden å bare trekke alt han hadde lovet å forklare at de ikke hadde noen krav mot Netshop.
    Dette var tydeligvis den som hadde øverste ansvaret for tv'er på Netshop Oslo!
    Jeg ville ikke handlet en dyr tv der om den hadde kostet 3000 MINDRE :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

neida

nå mente ikke jeg at noen skulle handle på netshop heller da, postet bare inlegget for å illustrere at prisene er på vei nedover, også i nettbutikkene..

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lefdal står på sitt

Er det noen plass det står skriftlig at prisene på M modellen er satt ned i pris?
    Evt en plass jeg kan få dette bekreftet fra pioneer.

Lefdal stiller seg helt uforstålig til at M modellen er satt ned i pris. De sier at har snakka med regionsjefen i pioneer og han sier at 5090/5090H og KRP-500A skal ned i pris, men at M modellen skal ha samme pris som før.

Jeg er lite hypp på å betale flere k ekstra.

Det hadde vært veldig mye greiere vist jeg hadde hatt noe skriftlig å vise til

Det er vist ikke hjelp å henvise til at andre har satt ned prisen..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lefdal skal ha prismatch mot andre butikker. Inkludert soundgarden, hvor de har satt ned prisen på KRP 500M.
    Plasmaskjermer | Bilde | Soundgarden
    Hvis ikke lefdal gidder å matche den prisen hadde jeg heller kjøpt tven på expert, elkjøp eller soundgarden...

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Lefdal skal ha prismatch mot andre butikker. Inkludert soundgarden, hvor de har satt ned prisen på KRP 500M.
    Plasmaskjermer | Bilde | Soundgarden
    Hvis ikke lefdal gidder å matche den prisen hadde jeg heller kjøpt tven på expert, elkjøp eller soundgarden...
    Problemet mitt er at jeg kjøpte flere ting.
    Resiver
    Harmony One
    Wii
    Betalte på Lørdag for å få med meg One og Wii hjem, varene ble bestilt på Mandag.
    Tok kontakt med butikken søndag (de hadde søndagsåpent) de skulle sjekke dette opp men da var ikke sjefen til stede.
    Nå er varen annkommet butikken men de stiller seg utforstålig til at M skal ned i pris.

De sier som sagt at alle modeller bortsett fra M og at dette er bekreftet fra Pioneer.

Leter litt på Lefdal.com men finner ikke noe om Prisgaranti?

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Lefdal stiller seg helt uforstålig til at M modellen er satt ned i pris. De sier at har snakka med regionsjefen i pioneer og han sier at 5090/5090H og KRP-500A skal ned i pris, men at M modellen skal ha samme pris som før.
    Der sier seg jo selv at M modeller som er en ribbet A model, med noen andre funksjoner, skal koste mer enn A modellen er selvmotsigende Så vidt jeg vet koster M modellen ca 32' før prisene ble satt ned. I følge min leverandør (Sound People) så er reduksjonen i pris størst på 500A, deretter LX-5090 og minst på 500M, men alle har gått ned i innpris til forhandler.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Der sier seg jo selv at M modeller som er en ribbet A model, med noen andre funksjoner, skal koste mer enn A modellen er selvmotsigende Så vidt jeg vet koster M modellen ca 32' før prisene ble satt ned. I følge min leverandør (Sound People) så er reduksjonen i pris størst på 500A, deretter LX-5090 og minst på 500M, men alle har gått ned i innpris til forhandler.
    Jeg brukte dette argumentet også.
    Svaret var at M modellen vanligvis ikke/ ekstremt sjeldent selges til privatkunder. At det er en monitor og ikke en TV og at den er beregnet på bedriftsmarkedet, og at det bare var TVer som var satt ned.

Jeg sliter med å forstå dette. Flere butikker har jo bekreftet at prisen er gått ned, men de seier de har snakka med Pioneer som sier at M modellen ikke er satt ned. Og forstår ikke hvorfor andre har fått andre beskjeder.

Derfor hadde verden vært enklere med noe skriftlig

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Soundgarden har satt ned prisen, MPX har satt ned prisen. Begge har ordentlig forhandleravtale med Pioneer Norge (inkl PDP+), så det er ikke noe parallellimport-tull. Expert har også satt ned prisen, så jeg tror rett og slett Lefdal forsøker å lure deg for å slippe å sette ned prisen på TV'en. Det er isåfall dårlig gjort, spesielt når du har kjøpt såpass mye annet i tillegg...

Edit: og når magnesmurf har fått kjøpe sin KRP-500M hos Elkjøp til 23500, som egentlig er samme konsern som Lefdal, så er det definitivt noe galt med opplysningen du får fra Lefdal. Elkjøp kunne ALDRI ha solgt til den prisen hvis det ikke var for at Pioneer hadde satt ned innkjøpsprisen drastisk, da ville de tapt på det.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var på Lefdal på Ski Storsenter i dag og de hadde ikke priset ned 5090 tv'n, den kosta 30k enda og vet ikke om de hadde glemt å fjerne "gamle" prisen.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan bekrefte at Elkjøp selger nå Pioneer til de nye prisene. 5090H for 25000 og 5090 til 23000. Ikke alle har oppdatert prisene i butikk, men bare ta med annonse e.l i butikk.

KRP-500M/A til godpriser kommer vel snart.

En prisreduksjon fra Pioneer var vel egentlig på tide. :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Jeg brukte dette argumentet også.
    Svaret var at M modellen vanligvis ikke/ ekstremt sjeldent selges til privatkunder. At det er en monitor og ikke en TV og at den er beregnet på bedriftsmarkedet, og at det bare var TVer som var satt ned.

Jeg sliter med å forstå dette. Flere butikker har jo bekreftet at prisen er gått ned, men de seier de har snakka med Pioneer som sier at M modellen ikke er satt ned. Og forstår ikke hvorfor andre har fått andre beskjeder.

Derfor hadde verden vært enklere med noe skriftlig
    Da går du til lefdal og truer med å heve kjøpet (du har 30dagers returrett) hvis du ikke får KRP500M for 25k. Bare å si at du heller kjøper den på Soundgarden\Expert\Elkjøp.
    Virker her bare som lefdal prøver å lure deg!
    Det er flere som kjøper monitormodellen, og denne er nedsatt. Se også linken til soundgarden i mitt forrige innlegg, og print ut den siden og ta med til lefdal...
    Elkjøp og lefdal er samme kjede, så da burde lefdal også sette ned prisene når elkjøp allerede har gjort det.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Da går du til lefdal og truer med å heve kjøpet (du har 30dagers returrett) hvis du ikke får KRP500M for 25k. Bare å si at du heller kjøper den på Soundgarden\Expert\Elkjøp.
    Virker her bare som lefdal prøver å lure deg!
    Det er flere som kjøper monitormodellen, og denne er nedsatt. Se også linken til soundgarden i mitt forrige innlegg, og print ut den siden og ta med til lefdal...
    Elkjøp og lefdal er samme kjede, så da burde lefdal også sette ned prisene når elkjøp allerede har gjort det.
    Tro ikke Lefdahl har 30 dagers returrett - derfor handler jeg ikke der... Trolig vil ikke Lefdal selge billig da de allerede har betalt for TV'n.

Ellers ville jeg tatt en telefon til Pioneer Norge og spurt. Du får neppe innpris til forretninger, det er det vel ingen som vil si, med de kan vel si om reduksjon i pris gjelder KRP 500M.

Jeg hadde bestilling inne hos Sound People på en KRP-500M. Sendte de en mail på morgenen sist mandag, at jeg ikke ville kjøpe til gammel pris. Forhandleren hadde ikke fått det med seg enda, men etter å ha snakket med Pioneer Norge kom han tilbake og bekreftet at prisen inn til han på KRP-500M var satt ned pr. fredag 5/12 kl 16:00. Dermed fikk jeg TV'n for NOK 24800,- med fot , eller ca 22000,- da foten koster 3000,-. Levert fraktfritt på døra i går kveld.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lefdal lurer deg .og det er bare og avbestile tv-en.
    jeg var på elkjøp og spurte pris på krp500m .elkjøp hadde den ikke i prislista så dem måtte ringe pioneer for pris .dagen etter ringte de meg opp og eljkøp bekreftet at nå var prisen på krp500m 24999kr.

Side 21 av 49 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •