Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 49 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 40 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 964
    Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Du la merke til denne Tiger? kunne jo blitt borte i et sideskift Vet ikke helt om den regnes som fakta, men ser reell ut.
    Så den. Mr. plopp er en ordentlig prutemaskin som fikk 6090 ned 12.000 kroner. Sikkert once in a lifetime. Ikke det, får vurdere samme metode som ham.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Denne tråden har tatt helt av etter Soundgardens prisreduksjon! Men jeg har selv erfaring med at Expert Bonus og Elkjøp ligger 2000-3000 lavere enn Soundgarden nesten uansett, så 20 000 for LX5090, 22-23000 for KRP-500M og 27000 for KRP-500A er nok noe vi kan vente oss framover.

Har hørt at forhandler prisen på 500A er på ca 26 K nå så det spørs 8-)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det høres ut som priser som godt er mulige å oppnå en gang etter nyttår.

Husk hvor mye rabatt som ble gitt før prisreduksjon... Ca 5k mindre enn veiledende priser ut fra pioneer. Hvorfor skal ikke det samme kunne skje nå?

Jeg fikk jo min KRP500M til 23,5k nå rett etter prisreduksjon, så da bør det jo la seg gjøre å få ned den til 22-23k om en mnd eller to.
    Når KRP500A Koster 30k veiledende bør også den kunne synke litt hvis selgerene er snille, så å få den for 27k er ingen umulighet.
    5090 kommer med stor sansynlighet til å komme til rett under 20k da dette er en utgående modell som skal vekk til fordel for 5090H. H modellen kommer til å ligge veiledende til 23k, men også her med mulighet for et kurrant prisavslag på ca 3k..

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Flott. Skriv gjerne ned erfaringene/opplevelsene i hovedtråden til Pioneer G9.
    Jess Boss

Sorry Haugen måtte bare

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kikket litt rundt på nettet og finner kun Soundgarden som har satt ned prisen. Likevel er det folk som har fått den nedsatte prisen hos f eks Elkjøp. Er dette bare treghet fra de andre kjedene i å oppdatere nettprisene sine eller måtte dere henvise til Soundgarden for å få den nedsatte prisen?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B1aR
    Jeg har kikket litt rundt på nettet og finner kun Soundgarden som har satt ned prisen. Likevel er det folk som har fått den nedsatte prisen hos f eks Elkjøp. Er dette bare treghet fra de andre kjedene i å oppdatere nettprisene sine eller måtte dere henvise til Soundgarden for å få den nedsatte prisen?
    Alle har fått nedsatte priser fra Pioneer. Nå er det vel en del kjeder som fortsatt har en del produkter på lager som du prøver å selge til gammel pris. Ringte f.eks Elkjøp's 815 telefon på tirsdag morgen og de hadde ikke hørt om nedsatte priser, men så snakket jeg også med ei uinteressert berte....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bråten
    Fungerte knall bra det.
    Skrev ut kvitteringen å reiste ned på elkjøp.
    De kunne da etter å ha sjekket litt, selge meg LX5090 med veggfeste til
    27 200,-
    Måtte bare takke ja.
    Så nå gleder jeg meg til Onsdag (de måtte bestille den opp).

Skulle nok ventet litt med å kjøpe ser jeg.
    Sliter nok med å få igjen noe her, siden jeg fikk tv'n 30/10.
    :-(

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Joda men,

Det er fortsatt et bra kjøp da, når soundgarden selger tv til ca 23 000 og veffgeste til 2000, så har du egentlig bare betalt 2000 kr "for mye".

Kjøpte du forresten trygghetsforsikring? Er det noe jeg burde ha ved kjøp av en så dyr tv tro?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke klag gutter ,LX508D Kostet 55000 + bordstativ og høytalerer,jeg var heldig som fikk solgt den rett før 5090 kom for 25000 og da var den 8-9 måneder gammel :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nonames
    Det er fortsatt et bra kjøp da, når soundgarden selger tv til ca 23 000 og veffgeste til 2000, så har du egentlig bare betalt 2000 kr "for mye".

Kjøpte du forresten trygghetsforsikring? Er det noe jeg burde ha ved kjøp av en så dyr tv tro?
    Den trygghetsforsikringen er litt tvilsom... Er du veldig uheldig og pleier å ødelegge ting, så er svaret ja.
    Hvis ikke innebærer forsikringen at du i praksis får ny tilsvarende det tv når dne gamle går i stykker, uten å betale for det. Og hvis tven går i stykker om tre år er ikke en tilsvarende tv spesielt bra... Sansynligvis vil en ny tv være større og bedre, dessuten vil en tilsvarende tv koste under 1\2 av det den kostet ny. Og du får ikke noe annet enn en tilsvarende tv. Så du får ikke tvens verdi.

Pioneer har uansett PDP+ garantien, så du trenger ikke forsikringen for å få rettet opp i feil med tven, forsikringen dekker da bare mot ulykker. Men pleier du å være ulykkesfugl kan det jo fort lønne seg...

En annen ting er at innbo\ulykkes\reise forsikring dekker de aller fleste typer ulykker som kan skje i og utenfor hjemmet, så om du trenger ennå en forsikring er tvilsomt...

Jeg valgte å ikke ha det på den nye tven, men har det på den gamle. Har aldri hatt bruk for denne forsikringen....

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Den trygghetsforsikringen er litt tvilsom... Er du veldig uheldig og pleier å ødelegge ting, så er svaret ja.
    Hvis ikke innebærer forsikringen at du i praksis får ny tilsvarende det tv når dne gamle går i stykker, uten å betale for det. Og hvis tven går i stykker om tre år er ikke en tilsvarende tv spesielt bra... Sansynligvis vil en ny tv være større og bedre, dessuten vil en tilsvarende tv koste under 1\2 av det den kostet ny. Og du får ikke noe annet enn en tilsvarende tv. Så du får ikke tvens verdi.

Pioneer har uansett PDP+ garantien, så du trenger ikke forsikringen for å få rettet opp i feil med tven, forsikringen dekker da bare mot ulykker. Men pleier du å være ulykkesfugl kan det jo fort lønne seg...

En annen ting er at innbo\ulykkes\reise forsikring dekker de aller fleste typer ulykker som kan skje i og utenfor hjemmet, så om du trenger ennå en forsikring er tvilsomt...

Jeg valgte å ikke ha det på den nye tven, men har det på den gamle. Har aldri hatt bruk for denne forsikringen....
    Enig. Ville sjekket med forsikringsselskapet om hva de dekker hvis TV'en går i bakken.

Jeg har toppforsikring hos Sparebank1 (koster vel rundt 180 kr. i året i tillegg til innbo). Da får jeg igjen akkurat det TV'en har kostet. Først etter 5 år vil verdien på TV'en korrigeres.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B1aR
    MPX har satt ned prisen på KRP-500M, ligger nå til 24995,- (Før nedgangen lå den til 31998,-). Merkelig nok har ikke MPX LX5090/6090, men bare KRP-500 og 600M.

Ellers må jeg si at det faktum at prisreduksjonen foreløpig IKKE har inbefattet 60-tommerne er noe merkelig, da man nå for 2 stk. 50-tommere for mindre enn prisen av èn 60-tommer. Det er jo horribelt dyrt, kan ikke skjønne at noen nå kjøper 60-tommer?! Prisene MÅ ned her også, kan ikke forstå annet - og det rimelig kjapt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Svar fra prisforespørsel til Elkjøps kundesenter:

Hei og takk for din henvendelse

okej vi kan ikke gå ned til disse prisene. vet ikke hvor du har hørt rykten om at den komme rpå tilbud hos oss til 19 900 i januari, men det er ikke noe informasjon som vi har i hvert fall.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen
    Malin
    Kundesenter

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

okej vi kan ikke gå ned til disse prisene. vet ikke hvor du har hørt rykten om at den komme rpå tilbud hos oss til 19 900 i januari, men det er ikke noe informasjon som vi har i hvert fall.

Med vennlig hilsen
    Malin
    Kundesenter
    Dette var forresten spørsmålet:

Hei, nå som Pioneer har satt ned innkjøpsprisen på Pioneer LX5090 har jeg en forespørsel. Soundgarden selger denne TV til 22 900 og det ryktes at den kommer på kampanje hos elkjøp i januar til 19 900. Jeg ønsker riktignok denne TVn fortest mulig og har et ønske om at dere kan gi meg et bedre tilbud på denne TVn enn soundgarden allerede nå.. Er dette noen mulighet eller blir jeg nødt til å handle på soundgarden / vente på bedre tilbud?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting er hva de sier offisielt blandt "kontor rottene"
    En annen ting er hva selgerene praktiserer..

Elkjøp har fortsatt prisgaranti og prismatch. De må derfor minst like lavt som Soundgarden. De liker også å konkurere litt på pris.

Priseksemplene som er nevnt tidligere i tråden er høyst aktuelle, og så godt som bekreftet av diverse selgere rundt om. Og siden 5090 skal fases ut til fordel for 5090H er det meget sansynlig at den kommer til å koste under 20K etter nyttår.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp skal selge de med de nye prisene på nyåret. Er ikke alle butikkene som har mottatt prisreduksjonen men det kommer.... Så anbefaler å vente til etter jul. Ikke skyld på Elkjøp, skyld på Pioneer. de er treige... :-D

Det kommer til å bli annonsert for å si det slik.... :-)

Satte opp hvit Pioneer KRP-500W idag. FOR et kunstverk..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Med vennlig hilsen
    Malin
    Kundesenter
    Dette svaret bør ikke overraske noen. Det er jo soleklart at en butikk-kjede ikke kan gå ut og si ja til noe slikt på nåværende tidspunkt! Hvordan ville det blitt med salget nå i desember om alle skulle vente til januar?

Nei, dette må den enkelte forhandle seg frem til i den enkelte butikk. Offisiell og reell pris er ikke det samme.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Med vennlig hilsen
    Malin
    Kundesenter
    Du har visst snakka med samme berta som meg. Forsatt like oppdatert skjønner jeg .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror æven jeg at priset kommer at sjunka til strax under 20.000:- inom kort. Pioneer i Sverige sænkte priset før en uke sedan og kostar idag 21.900 SEK, d.v.s ca 19.000 NOK. Tidigare pris låg på 30.000 SEK (ca 26.000 NOK) ett bra tag...
    Den stora fragan er vel om andra TV-tillverkare føljer etter. Får vi se liknande % prissänkningar på LED LCD (philips 9803, samsung 966) andra Plasma, 60" (6090) etc???

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert i Tønsberg hadde 5090 på "tilbud" til 24995kr :roll:
    På Elkjøp kostet den 29995kr :roll:

Side 20 av 49 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 40 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •