Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 49 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 964
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du forresten hørt med Johan på Soundgarden? grei fyr :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes ut som selgeren ikke vet hva han snakker om.
    500M er satt ned til 25k. Bare å se hos soundgarden det.. Lefdal oppererer så vidt meg bekjent med prisgaranti fortsatt, så du skal kunne få den til samme pris som hos soundgarden.
    Hvis ikke hever du bare kjøpet, selv om det er litt problematisk. Prøver du på det får du nok en litt annen tone fra selgeren

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min 8. gen. 50" forsvinner snart til fordel for en 9. gen. med innebygd dekoder for norske nettet, for å si det sånn :-D

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Da har jeg vært en tur og snakket med noen av gutta som jobber på soundgarden. De hadde fått offisielle bekreftelser fra pioneer på følgende:
    Lx5090 vil ligge på 23k, Krp500M vil ligge på 25k, og KRP500A uansett farge vil ligge på 30k.
    I første omgang er det kun 50" som blir satt ned i pris. Det er den offisielle uttalelsen fra pioneer.

I tillegg kommer ryktene som pioneer nektet å svare i følge de på soundgarden:
    5090 skal ned til 20k, mens 5090H vil ligge på 22-23k.
    6090, KRP600M og KRP600A vil etter nyttår SANSYNLIGVIS falle tilsvarende i pris prosentmessig som det 50" tvene har gjort, men dette nektet som sagt pioneer å svare på. De hverken avkreftet eller bekreftet noe som helst.

Og sist men ikke minst:
    Alle kjeder vil sette ned prisen tilsvarende, da de får tilsvarende reduksjon i innkjøpspris.
    Det betyr at hvis man har litt tolmodighet og treffer den rette selgeren kan man få en KRP500* til ennå lavere pris... Tipper rundt 22K for M modellen og 27K for A modellen.
    Alternativt kan man få 5090 til under 20K...
    Nå begynner det hvertfall å friste MYE med en Pioneer tv
    Det er jo fantastiske priser. Hvilken prisutvikling det har vært på TV dette året. Synd at jeg allerede har et Sony W3500 46" som kona er godt fornøyd med

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig av Pioneer å sette ned prisene.

Trist for oss som kjøpte to dager før.

Fikk ikke en krone ut av Soundgarden, i grunnen forståelig siden det er Pioneer som har satt ned prisene.

At de kan sette ned prisen 8000 kr. på 3 uker synes jeg er rimelig skremmende.

Hva med andre produkter. Har bestilt en SC-LX71 receiver. Den må jeg avbestille, kan ikke ta sjansen på at den koster 9000 etter jul. (veil 15.999).

Uansett var det en trist start på min første hjemmekino:evil:

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så kom kanskje redningen for meg (sliter med å føle meg lurt).

I følge forbrukerportalen så gjelder angreretten når man har kjøpt varen på en messe. I og med at jeg kjøpte både TV og Blu-Ray på Electromessa så bør vel dette gå greit.

Noen som har erfaring med lignende og kan bekrefte dette?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av moses
    Hyggelig av Pioneer å sette ned prisene.

Trist for oss som kjøpte to dager før.

Fikk ikke en krone ut av Soundgarden, i grunnen forståelig siden det er Pioneer som har satt ned prisene.

At de kan sette ned prisen 8000 kr. på 3 uker synes jeg er rimelig skremmende.

Hva med andre produkter. Har bestilt en SC-LX71 receiver. Den må jeg avbestille, kan ikke ta sjansen på at den koster 9000 etter jul. (veil 15.999).

Uansett var det en trist start på min første hjemmekino:evil:
    Det er jo synd for alle som kjøpte før prisnedgangen, men forhandlerne får fortsatt ikke bedre prsier på produktene de kjøpte før nedgangen. Det betyr at det ville være direkte tap dersom de skulle tilbakebetale penger til kunder som kjøpte tidligere. Synd, men sant.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Det er jo synd for alle som kjøpte før prisnedgangen, men forhandlerne får fortsatt ikke bedre prsier på produktene de kjøpte før nedgangen. Det betyr at det ville være direkte tap dersom de skulle tilbakebetale penger til kunder som kjøpte tidligere. Synd, men sant.
    Det er jeg enig og prisnedganger kommer jo hele tiden. Derfor har jeg forståelse for at Soundgarden ikke kan gjøre noe.

Pioneer derimot...

Men uansett hva som har skjedd har jeg vel fortsatt angreretten.

Ifølge butikksjefen har jeg ikke noe angrefrist, men regner med at han ikke viste at angrerettloven gjelder på messesalg.

Blir spennende å si hva han sier nå da jeg slår forbrukerloven i bordet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer det. Jeg kjenner et par forhandlere som "brant inne" med noen Pioneer LX508 i fjor, og som solgte dem ut til 27990, selv om de hadde betalt mer for dem fra Pioneer på et tidligere tidspunkt. Så det er ikke bare kundene som blir tatt på sengen ved store prisnedsettelser.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Stemmer det. Jeg kjenner et par forhandlere som "brant inne" med noen Pioneer LX508 i fjor, og som solgte dem ut til 27990, selv om de hadde betalt mer for dem fra Pioneer på et tidligere tidspunkt. Så det er ikke bare kundene som blir tatt på sengen ved store prisnedsettelser.
    Ifølge butikksjefen på Soundgarden er det til og med ansatte på Pioneer som har kjøpt KRP-500A før prisnedgangen. Uten å få tilbake mellomlegget. Så nedgangen kom nok rimelig uventet.

Jeg fikk ihvertfall igjen penger fra Soundgarden da jeg viste ham angrerettloven. Da selger han med tap.

Veldig glad jeg handlet på messa og ikke i butikken.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge butikksjefen på Soundgarden er det til og med ansatte på Pioneer som har kjøpt KRP-500A før prisnedgangen. Uten å få tilbake mellomlegget. Så nedgangen kom nok rimelig uventet.

Jeg fikk ihvertfall igjen penger fra Soundgarden da jeg viste ham angrerettloven. Da selger han med tap.

Veldig glad jeg handlet på messa og ikke i butikken.
    Er det ikke mer enn 14 dager siden Electroworld nå da? Trodde du bare kunne angre i 14 dager, men sier de det er ok så ønsker de vel å beholde deg som kunde. Kan jo være lurt 8) .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg også bestilt meg en KRP500M

Har gått og siklet på pioneer såpass lenge nå at det ble impulskjøp på meg idag!

Fikk en ganske grei pris på den også 23500kr.

Måtte riktignok krangle meg til prisen, men påpekte at at soundgarden solgte den til 25k, og at elkjøp var kjent for å gi litt avslag i pris i forhold til andre butikker...
    I utgangspunktet ville de ikke lavere enn 24k, men når jeg sa at jeg heller kom til å vente og se til etter jul gikk selgeren ned ytteligere 500kr..
    Får den sikkert ennå billigere om noen måneder, men bryr meg ikke så mye om det..
    Føler at jeg har betalt omtrent det tven er verdt..

Er sikker på at det hadde lønt seg å vente til etter jul. Kunne muligens spart en tusing eller to mer, men føler at det er verdt de ekstra pengene å få sett på tven i juleferien

Skal fortsatt bli spenennde å se hva som skjer med priser på 60" og om prisene på 50" faller ennå mer etter jul..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg også bestilt meg en KRP500M
    Har gått og siklet på pioneer såpass lenge nå at det ble impulskjøp på meg idag! Fikk en ganske grei pris på den også 23500kr.
    Gratulerer med bra pris og super skjerm!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mulig det står noe om dette tema her, men hva er forskjellen på de nye 50" modellene til pioneer?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så kom kanskje redningen for meg (sliter med å føle meg lurt).

I følge forbrukerportalen så gjelder angreretten når man har kjøpt varen på en messe. I og med at jeg kjøpte både TV og Blu-Ray på Electromessa så bør vel dette gå greit.

Noen som har erfaring med lignende og kan bekrefte dette?

Du har 14 dagers uforbehloden returrett når varen er kjøpt utenfor selgers faste utsalgssted.

Dette gjelder messer,telefonsalg postordre osv,det er noen forskjeller mellom dem men det gjelder hovedsakelig frakt og sånne ting.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så kom det TVr i dag,skal se om jeg får satt opp en i løpet av kvelden :grin:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så kom det TVr i dag,skal se om jeg får satt opp en i løpet av kvelden
    Flott. Skriv gjerne ned erfaringene/opplevelsene i hovedtråden til Pioneer G9.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Er det ikke mer enn 14 dager siden Electroworld nå da? Trodde du bare kunne angre i 14 dager, men sier de det er ok så ønsker de vel å beholde deg som kunde. Kan jo være lurt 8) .
    Det bør vel gjelde fra den dagen man mottar varene. Uansett så var det ikke noe spørsmål om det.

Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Du har 14 dagers uforbehloden returrett når varen er kjøpt utenfor selgers faste utsalgssted.

Dette gjelder messer,telefonsalg postordre osv,det er noen forskjeller mellom dem men det gjelder hovedsakelig frakt og sånne ting.
    Det var det jeg også fant ut. Godt man har tilgang på informasjon ved noen få tastetrykk. Tror jeg hadde slitt litt med å finne Angrerettloven for 10-12 år siden.

Uansett har jeg nå fått en god pris på utstyret, så nå er det bare å nyte vidunderet.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har også lenger enn 14 dager dersom selger ikke opplyser deg om rettighetene og leverer korrekt utfylt angrerettskjema til deg. Mangler på dette kan lede til 3 måneders angrefrist...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Røverkjøp

Kjøpte min PDP-LX 5090 i dag for 19995.- HEHEHE. Fornøyd ass. Skulle få 60 tommeren for 38000.- men det ble litt for dyrt likevel.

Side 18 av 49 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •