Pris - Pioneer Kuro 9G - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 49 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 964
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Uansett er dette en hyggelig julegave fra Pioneer

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Hvor handlet du, Elkjøp? Kan jo da si at hvis du ikke får tilsvarende prisavslag som de har satt ned prisen så vil du heller benytte deg av 30-dagers åpent kjøp (altså levere tilbake). Ihvertfall bør du kunne forhandle frem litt mer rabatt, når det ble sååå akkurat som det ble (dagen før prisnedgang...).
    Dessverre, kjøpte på Soundgarden.

Bor i nærheten så det blir nok en tur i morgen for å spørre pent om et bordstativ.

Men har mine tvil...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av moses
    Dessverre, kjøpte på Soundgarden.

Bor i nærheten så det blir nok en tur i morgen for å spørre pent om et bordstativ.

Men har mine tvil...
    Jeg ville nok prøvd litt hardere en og spurt om ett bordfeste

Men det er klart hvis soundgarden har kjøpt TVn til gammel pris av Pioneer (vet ikke om de har satt ned forhandler prisen) så har de ikke så mye og gå på, og de skjønner nok situasjonen din godt,men jeg tror ikke de viste noe om prisreduksjonen heller....

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68

Men det er klart hvis soundgarden har kjøpt TVn til gammel pris av Pioneer (vet ikke om de har satt ned forhandler prisen) så har de ikke så mye og gå på, og de skjønner nok situasjonen din godt,men jeg tror ikke de viste noe om prisreduksjonen heller....
    Men i min situasjon er ikke tven bestilt ennå en gang. Betalt i kunne ikke bestilles før Mandag. Butikken er åpen i dag, så jeg ønsker å finne en løsning på dette. Er det noen som vet hva den nye prisen på 500M er no når 500A skal koste 29 995? Satt stor pris på svar.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe, tenkte tanken, men det er som du sier, bestilte på Electromessa for 3 uker siden, så det kan godt hende at innkjøpsprisen var høyere da.

Synes uansett at Soundgarden burde hoste et bordstativ.

Skal ut å handle sub og bakhøytalere etter jul - bør hjelpe på serviceinnstillingen det. Stereofil ligger rett opp i gata.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av moses
    Hehe, tenkte tanken, men det er som du sier, bestilte på Electromessa for 3 uker siden, så det kan godt hende at innkjøpsprisen var høyere da.

Synes uansett at Soundgarden burde hoste et bordstativ.

Skal ut å handle sub og bakhøytalere etter jul - bør hjelpe på serviceinnstillingen det. Stereofil ligger rett opp i gata.
    Kanskje de kan få til noe med Pioneer ? sitter med en følelse at det er greie karer som jobber der,og ett bordstativ er ikke all verden da

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Joda, det stemmer at prisene på KRP-500/600 skal nedover. 38 000 for en flatskjerm i 2008 er alt for mye. Så regn med at 500A etter hvert kryper under 30 K, og monitoren under 25K. LX5090 og 6090 skal under hhv. 20 og 40 etter januar 2009.
    Regner med at konkurransen er forskjellig i 50" og 60" segmentet. Det er jo en forholdsvismessig stor forskjell på prisingen av disse størrelsene i dag. Ville heller ikke forundre meg mye om 60" faller prosentvis mindre i pris som 50". Vi får se.

Byttet ut min 5080 med en 6090 i går. Kjøpte på Elkjøp, så har jeg 30 dager til etter jul i tilfelle noe drastisk skulle skje.... Forhandlet meg ned til 43.000. Har handlet en del hos min faste "pusher" så jeg tror jeg har fått en grei pris i forhold til det han hadde å gå på akkurat nå.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Men i min situasjon er ikke tven bestilt ennå en gang. Betalt i kunne ikke bestilles før Mandag. Butikken er åpen i dag, så jeg ønsker å finne en løsning på dette. Er det noen som vet hva den nye prisen på 500M er no når 500A skal koste 29 995? Satt stor pris på svar.
    Alle 50" modeller skal ha gått ned. Dermed skulle KRP 500M nå ligge på ca 25' veiledende :-D - hvis den er å få tak i...
    Jeg har bestilt men ikke betalt. Ringer selger på mandag og starter forhandlinger. Kanskje blir det A modellen hvis M ikke er å få nå før jul. Har ventet lenge nok nå, men det var vist vert det :-D .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men..
    Hva med 60 tommerene..

Kommer de også til å gå kraftig ned i pris før jul??
    Det lurer jeg på..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trenger ikke tv før i januar egentlig (omgjøring av stua)

Er det i det hele tatt noen grunn for å hoppe på og kjøpe LX5090 nå?

Eneste jeg kan komme opp med av grunn er at lageret av LX5090 blir solgt ut, og at prisene på de andre modellene blir holdt høye i januar.....(men de faller vel de også, skulle man tro. Hvis 5090 blir utsolgt, så blir vel kanskje 5090H billigere...osv ? )

Utenom det, så sier vel all sunn fornuft at det er best å vente til januar, når jeg allikevel ikke trenger tv'en før det?

Eller hva tror dere? Trenger et velbegrunnet råd her, for er i tvil nå etter det store prisfallet på 5090....

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du penger nå så er det ikke vits å vente med det, tviler de nye pioneer modellene blir satt ned med det første. Er det salg på noe da så er det i hvertfall ikke den modellen du ønsker, er som regel saker som skal ut fra sortimentet.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5090 blir mindre aktuell for det Norske markedet,de analoge sendingene forsvinner og 5090H er blitt godkjent av RiksTV, pr i dag har Pioneer 4 forskjellige 50" (egentlig 6 !) på markedet og det blir vel litt i overkant.

Jeg regner med at når lageret på 5090 er tomt blir det ikke tatt inn flere,så vil du ha den TVn kan du like gjerne kjøpe den nå.

Newcomer doncorl sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det forskjell på pdp og pdp+? Jeg har fått samme pris både fra Soundgarden og Expert (23k) på LX 5090, begge har vel samme garanti?
    Takker for svar.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje de kan få til noe med Pioneer ? sitter med en følelse at det er greie karer som jobber der,og ett bordstativ er ikke all verden da
    Godt tips. Registrerte TV, Blu-Ray og Receiver på Pioneer.no i går. Regner med at det kan hjelpe litt.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en litt beroligende email fra pusheren idag hvor han sier noe slik at om prisfallet på min litt over en uke gamle KRP-500M virkelig har droppet fra 32000 eller deromkring til 25 lapper veiledende så skulle det ordnes opp .
    Klipsch Reference . RF82 , RC62 , RS42 + Velodyne CHT ...
    Samsung UE65HU8505 - SEK-3500U/ZG
    Pioneer SC-LX87 , BDP-LX58 , CLD-D925
    Vu+ SOLO2 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE
    1000+ DVD`s , 550+ BD`s , 300+ LD`s

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Har du penger nå så er det ikke vits å vente med det, tviler de nye pioneer modellene blir satt ned med det første. Er det salg på noe da så er det i hvertfall ikke den modellen du ønsker, er som regel saker som skal ut fra sortimentet.

Der tok vi feil gitt KRP-500A til 30K på Soundgarden, 5090 tl 23 K :shock:

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow! Lurer på om dette vil holde seg eller om det går opp igjen til neste år. Sikkert andre forhandlere som vil følge etter.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått høre fra en mer eller mindre sikker kilde at det vil holde seg.

Rykte (dette er ett rykte og ta det som det) sier at pga den økonomiske situasjone i verdensøkonomien så er det ikke er særlig smart og sitte på store varelager,det er altså bedre og ha penger på bok,angivelig skal Pioneer ha tatt hensyn til det.

Nei jeg kan ikke og vil ikke bekrefte dette,men det har blitt sakt av en person som indirekte har med pioneer og gjøre,syns forøvrig at det høres ganske fornuftig ut,så det vil ikke forundre meg om det er grunnen til prisreduksjonen :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    evt noe så enkelt som å differensiere prisen mellom 5090 og toppmodellen krp-500

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja,det var vel gjort tidligere også ? prisene er jo "bare" satt ned med 25%

Side 16 av 49 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •