Prisjakt Panasonic th50pz800

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prisjakt Panasonic th50pz800

Hei!

Foreløpig er det bare netshop som har lakt ut denne tven til forhåndsbestilling.
    (Panasonic TH-50PZ800 50" Plasma TV - Netshop.no - pc data foto minne digital)
    De anbefalte meg å forhåndsbestille siden det kom til å bli rift om disse når de kommer ut på markedet. Men jeg er redd for at prisen kommer til å synke enda mere frem til da. Hva tror dere? Noen som vet hvordan det er med lanseringene av slike nye produkter...er det nettbutikkene som får de først inn?

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ikke må ha tv nå ville jeg ha avventet til de kom inn. Først da begynner priskonkuransen mellom tilbyderene har jeg erfart.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi får håpe at eierne av denne skjermen i Europa også kan velge THX-modus som i USA. Det er ihvertfall blitt godt tatt imot "over there", fordi modusen gir et veldig naturlig (og korrekt D65) bilde. Men Panasonic har heldivis droppet å promotere skjermen som THX-godkjent i Europa, fordi det ikke synes å ha noe særlig innvirkning på salget og fordi en slik sertifisering koster ekstra. Men så lenge bildekvaliteten er den samme, så bør det ikke ha noen betydning.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tilbakemelding fra min lokale Panasonic forhandler i dag (som selger bra mye panasonic skjermer) at prisene på 50PZ800 og PZ80 enda ikke er endelig fastsatt i Norge. Dette fikk de bekreftet senest i dag.
    Hva prisene i Net Shop og avhifi er basert på vet ikke jeg, men min forhandler som leverte en av de første 50PX70 i Norge til meg 29.03.07, kan ennå ikke gi meg et eksakt tilbud på 50PZ800.
    Både 50PZ800 og 50PZ80 vil de ta inn med en gang disse er tilgjengelig.
    Da blir det sannsynelig 50PZ800 på meg.
    mvh.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atletico
    Fikk tilbakemelding fra min lokale Panasonic forhandler i dag (som selger bra mye panasonic skjermer) at prisene på 50PZ800 og PZ80 enda ikke er endelig fastsatt i Norge. Dette fikk de bekreftet senest i dag.
    Hva prisene i Net Shop og avhifi er basert på vet ikke jeg, men min forhandler som leverte en av de første 50PX70 i Norge til meg 29.03.07, kan ennå ikke gi meg et eksakt tilbud på 50PZ800.
    Både 50PZ800 og 50PZ80 vil de ta inn med en gang disse er tilgjengelig.
    Da blir det sannsynelig 50PZ800 på meg.
    mvh.

Fikk Pristilbud på en PZ800 fra en forhandler i Tromsø for en måned siden, så det er jo litt merkelig at din forhandler ikke klarer å gi deg en pris. selv en med forbehold. Når det er sagt så kan jeg avsløre at prisen jeg fikk ikke er konkurransedyktig med netshop eller avhifi sin pris, selv ikke om du skulle frakte skjermen 10 ganger frem og tilbake med posten.

Håper prisen blir presset maks på denne skjermen. Er vel den eneste skjermen som er aktuell fra Panasonic for min del.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrPaulus
    Fikk Pristilbud på en PZ800 fra en forhandler i Tromsø for en måned siden, så det er jo litt merkelig at din forhandler ikke klarer å gi deg en pris. selv en med forbehold. Når det er sagt så kan jeg avsløre at prisen jeg fikk ikke er konkurransedyktig med netshop eller avhifi sin pris, selv ikke om du skulle frakte skjermen 10 ganger frem og tilbake med posten.

Håper prisen blir presset maks på denne skjermen. Er vel den eneste skjermen som er aktuell fra Panasonic for min del.
    Jeg regner med at din forhandler har tatt ugangspunkt i de første anslagsvis prisene som var veil. 30 000,- for 50PZ800. Med dette som utgangspunkt kan prisen fort bli drøy.
    Som min forhandler svarte meg i mail i dag : "prisen for Norge er ikke endelig fastsatt på denne skjermen" og de vil derfor vente med tilbud til meg.

Selvfølgelig er det et "hett" alternativ å kjøpe på nettet, men foreløpig gir jeg min forhandler en mulighet å komme med en bra pris. Dette er en lyd/bilde butikk som står selvstendig og ikke er med i noen form for kjede.

Regner også med at de er blandt de første i landet som får inn denne skjermen. Dette var også tilfelle med fjorårets 70/700 serie.
    Jeg fikk som sagt min 50PX70 hjemkjørt og oppsatt 29.03.07.

Netshop har 06.06. som foreløpig dato, mens avhifi.no har begynnelsen på juli. Dette tyder på at de ikke har peiling når de kan levere........??
    mvh.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var TH-50PZ800 bestilt :-)
    Fikk en brukbar pris av min lokale forhandler og skjermen kommer innen 14 dager fra i dag.
    Nå er det bare å begynne å glede seg........

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Congrats!
    Hva kom prisen på?

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser Expert har 50 px8e til 12990. Er det en 50" av 42px 80?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrPaulus
    Congrats!
    Hva kom prisen på?
    25K levert på døra og evnt. hjelp til oppsett/innstilling.
    Betaler litt ekstra for god service og trygghet/garanti og ha en god butikk rett i nabolaget.....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det var slett ikke ille butikk pris. Du må huske å gi noen førsteinntrykk i Panasonic tråden når du får skjermen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser Expert har 50 px8e til 12990. Er det en 50" av 42px 80?
    Nei. PX8E er en litt billigere modell enn PX80E. Den er vel ikke like godt utstyrt. Mulig den har mindre kontrast også. Husker ikke helt detaljene.

Og PZ800E som denne tråden handler om, er igjen en langt dyrere modell.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atletico
    25K levert på døra og evnt. hjelp til oppsett/innstilling.
    Betaler litt ekstra for god service og trygghet/garanti og ha en god butikk rett i nabolaget.....
    Er det veil. pris? Regner med det er en "norsk" pris? Fra norsk importør?
    Vurderer Netshop, men mistenker at det er parallellimport.
    Skal ha en slik.

Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0