Panasonic TH-50PX70E til 15.995,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-50PX70E til 15.995,-

Godt og greit, finnes det BEDRE valg av plasma til denne prisen? Prisen er forøvrig hentet fra Elprice...

Takk for alle synsinger og svar!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Det er grei pris, men regn med å sitte et stykke unna. Jeg har testet både 37, 42 og 50 av PV70, og på både 42` og 50` ble bildestøyen og pixelstrukturen vel mye synlig. Bildet ble også vel "myk"t på disse større modellene. Det er egentlig bare 37 av denne modellen som opprettholder skarpheten i bildet helt ut i kantene og har minimalt med bildestøy (pga. oppløsningen 1024x720). Så om du orker å spare (og vente); kjøp heller den nye Pioneer PDP-LX5090 som kommer til å koste ca. 25000.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, og velkommen til forumet

Jeg har denne TVen, min første store skjerm. Betalte ca. 5000 mer for knapt et år siden, og er godt fornøyd med den.

Sitter ca. 3,7m unna og er godt fornøyd med bildet på den. Er nok ikke mest kritisk til bilde, men klarer fint å bruke PS3, RiksTVboks og HD-DVD spiller på den.

Men som J. Haugen sier vil en nyere modell gi bedre bilde, men da spørs det hvor mye du vil legge i det osv.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Broren min har TH-50PX700. Etter det jeg vet er lydpakken forskjellig.
    Han sitter tre meter unna og storkoser seg med DVD over HDMI. Bildet er skarpt og naturlig. Om det er bildestøy så er ikke det plagsomt mye, i hvert fall, for hverken jeg eller eieren klager.
    Jeg sammenligner med diverse CRT, LCD og plasma, samt diverse prosjektører, deriblant gode BenQ PE8720.
    Du blir veldig fornøyd, tror jeg.

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du klarer å strekke budsjettet litt til, får du også Pioneer sin 50" under 20.000,-

http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1385

Ryktes også at noen expert butikker har solgt pioneer sin 50" til 16.995,- i butikk. Men sist jeg sjekka lå prisene på 25K.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •