Hvem 46" LCD ville dere kjøpt? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvilken 46" ville jeg valgt? Jeg har selv en Toshiba 47z3030 som jeg er meget godt fornøyd med. Jeg valgte denne over Sony da den var en del billigere. Samsung har jeg ikke blitt veldig imponert over. I dag ville jeg kikket ekstra nøye på de nye "4000" modellene til Sony.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Min anbefaling

Jeg har nå hatt min Toshiba 46XF355D siden desember - og jeg er utrolig godt fornøyd! Kjører HD-DVD via HTPC (hmm - ja, satset nok litt feil med HD-DVD), og bildene er helt supre.
    Jeg har lest tester som sier at denne TVen har "blåskjær", men det har jeg slett ikke merket.
    På tester skryter man av lyden - i sammenlikning med andre fjernsyn, men den er nok egentlig kun "brukbar", her bruker jeg ekstern forsterker (Harman Kardon) når det er god musikk etc.
    Denne modellen har kun 50Hz oppdatering, men jeg har aldri merket noen ulemper med dette.
    Jeg er også en ivrig bruker av Internett - og bruker da TVen til skjerm. Ser på alt mulig fra nyheter til Youtube og NRK/TV2 - og også her leverer fjernsynet gode og krystallklare bilder.
    Og jeg synes ennå at dette er den mest stilige TVen av alle!
    Jeg kan med hånden på hjertet anbefale denne TVen - og registrerer også at den har falt kraftig i pris siden jul.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •