Sony W4000 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 77 av 77

Tråd: Sony W4000

Newcomer ASCIWhite sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hhagl
    Da var 52 tommeren bestillt! Kjøpte den hos Amentio. I følge nettsidene deres får de den inn den 12.06. Så gjenstår det å se om det har rot i virkeligheten... Gleder meg iallefall som en unge, kommer vel til å sjekke pakkespor en 10-12 ganger for dagen etter at den er sendt.... :-D
    Den lagerdatoen skal du ta med en liten klype salt Det er bare en ca dato...
    Men du har masse og glede deg til. Min 46" kommer idag kl 15:00

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ASCIWhite
    Den lagerdatoen skal du ta med en liten klype salt Det er bare en ca dato...
    Men du har masse og glede deg til. Min 46" kommer idag kl 15:00
    Og er du fornøyd? :-D

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Atomsmurf
    Og er du fornøyd? :-D
    Jepp!!! En dau pixel nederst på skjermen men jeg gidder ikke sende den tilbake bare for det. Jeg må virkelig lete for og finne den. Heldigvis er den svart. hadde den vært grønn eller rød hadde det vært mye verre.

Kalibreringen er viktig på denne tv`n. Rett ut av boksen synes jeg ikke det så så bra ut men etter fikling og herjing så ble det bra.... Jeg gikk fra plasma til denne og til og begynne med ble jeg skuffa.. Men som sagt etter kalibrering ble jeg rimelig godt fornøyd

Skjermen er stor og fin, faktisk så ble den gamle 42" min knøtteliten i forskjell..
    Bildet er behagelig og se på. panorering og så videre er helt akseptabelt (man må huske at tv`n ikke kan trylle, det kommer an på hva du putter inn)

HD ble nydelig... PS3 var også bra... På fotball sendinger (hater fotball men måtte prøve) ble det også bra. Gresset ser ut slik det skal, fotballen er klar og fin der den suser avgårde o.s.v.......

Men du må prøve deg fram på kalibrering... Bruk denne Som utgangspunkt og tweak deg til din egen setting..

Sony KDL40W4000 Settings Post-Calibration For Best Picture

Alt i alt en god LCD tv. Kan anbefales!

Newcomer trondbie sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp!!! En dau pixel nederst på skjermen men jeg gidder ikke sende den tilbake bare for det. Jeg må virkelig lete for og finne den. Heldigvis er den svart. hadde den vært grønn eller rød hadde det vært mye verre.

Kalibreringen er viktig på denne tv`n. Rett ut av boksen synes jeg ikke det så så bra ut men etter fikling og herjing så ble det bra.... Jeg gikk fra plasma til denne og til og begynne med ble jeg skuffa.. Men som sagt etter kalibrering ble jeg rimelig godt fornøyd

Skjermen er stor og fin, faktisk så ble den gamle 42" min knøtteliten i forskjell..
    Bildet er behagelig og se på. panorering og så videre er helt akseptabelt (man må huske at tv`n ikke kan trylle, det kommer an på hva du putter inn)

HD ble nydelig... PS3 var også bra... På fotball sendinger (hater fotball men måtte prøve) ble det også bra. Gresset ser ut slik det skal, fotballen er klar og fin der den suser avgårde o.s.v.......

Men du må prøve deg fram på kalibrering... Bruk denne Som utgangspunkt og tweak deg til din egen setting..

Sony KDL40W4000 Settings Post-Calibration For Best Picture

Alt i alt en god LCD tv. Kan anbefales!
    Hva brukte du for å finne den døde pixelen? Grattis med TVen btw!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondbie
    Hva brukte du for å finne den døde pixelen? Grattis med TVen btw!
    Jeg brukte kun øynene og skiftet farge på bakgrunnen med HTPC`n... hvit, grønn, rød, blå....

Nå skal det sies at jeg nettopp var inne i stua og masserte pixelen. Gjett hva som skjedde.... Den LØSNA wohooooooooooooo da er det offisielt 0 døde pixler på skjermen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg også grafsa til meg en KDL-46W4000

Plutselig var det 2 på hovedlager til nettbutikkene. Ringte til Amentio og de sprang avgårde for og få tak i en til meg. Og JA det fikk jeg... Wohoooooo
    Hvordan fant du ut at den plutselig var på lager da? 52 tommeren som jeg har betillt har nå plutselig fått ny ETA 03.07.08....

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan fant du ut at den plutselig var på lager da? 52 tommeren som jeg har betillt har nå plutselig fått ny ETA 03.07.08....
    Jeg sjekka lagerbeholdningen hver dag logge inn logge ut logge inn logge ut...... Plutselig var det 2 stk..

(Amentio som de fleste andre webbutikker har hovedlager som det blir logga automatisk om det kommer noen inn. Så det er bare og følge med hver dag)

Det var ikke noen bombe at datoen ble flyttet fram det skjer ganske ofte. Butikken har heller ikke peiling på når varen kommer inn, så de setter en ca dato derav ordet ETA (estimated time of arrival)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sjekka lagerbeholdningen hver dag logge inn logge ut logge inn logge ut...... Plutselig var det 2 stk..

(Amentio som de fleste andre webbutikker har hovedlager som det blir logga automatisk om det kommer noen inn. Så det er bare og følge med hver dag)

Det var ikke noen bombe at datoen ble flyttet fram det skjer ganske ofte. Butikken har heller ikke peiling på når varen kommer inn, så de setter en ca dato derav ordet ETA (estimated time of arrival)
    Ok, takk for svar.
    Jobbet på båt tidligere, da brukte vi ETA hele tiden for å informere om anløp neste havn. Hadde våre estimater vært like dårlig som i dette tilfellet hadde vi fått sparken....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan så den ut i forhold til Sony's offisielle bilder på sony.no ?
    Syns egentlig at de bildene der ikke var noe å hoppe i taket for.. Men bildene som lå på hdtvtest, syns jeg var fine. TV'en så mye bedre ut der...

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan så den ut i forhold til Sony's offisielle bilder på sony.no ?
    Syns egentlig at de bildene der ikke var noe å hoppe i taket for.. Men bildene som lå på hdtvtest, syns jeg var fine. TV'en så mye bedre ut der...
    Den ser helt svart ut i rammen.. går du heeeeeelt nærme ser det ut som metalic blå! Jeg synes den var fin jeg men den er ikke så "stor og tung" og kvalitetsosende som jeg trodde. Virker litt plastikk, men det er KUN min mening.. Hør med de andre som har fått den om hva de mener.

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i ferd med å bestille en 40" w4000, og fant ut at, av de som har den på lager, er navitel.no billigst.
    Er det en grei plass å handle?
    De har den opplistet to ganger, og på den ene står det:

Sony 40" Bravia LCD TV, KDL-40W4000 1920x1080p,33 000:1,3xHDMI, DVB-T RiksTV. Pris 12229.- 31 enheter på lager.

På den andre står det:

Sony Bravia 40" LCD-TV KDL-40W4000 1920 x 1080 Full-HD,3xHDMI,33000:1,24p. Pris 11698.- 128 enheter på lager.

Jeg har skjønt at de da sikkert har flere leverandører og at den kan være importert fra forskjellige steder, men det er jo umulig å finne ut her?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...tml#post948214

Ser at amentio har begge modellene, men ikke på lager. Noen som vet om hvor de har 46 eller 52 tommer på lager?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MPX har én 40w4000 til 9999,- akkurat nå. Den har dog én pixelfeil nederst på skjermen.

Newcomer Clausn sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det i det hele tatt noen som har fått 52w4000? Jeg bestillte for 1-2 uker siden, men ser at datoen blir flyttet frem hele tiden.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan'a kjøpe den hos netonnet for 20laken

NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk

EDIT: leif

Newcomer Clausn sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den hadde jeg ikke sett... Jaja... Tror jeg venter litt til. Betalte 1200 mindre der jeg bestillte og har det jo i grunn ikke såååå travelt.

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjop Megastore ved høybråten (oslo) selger 40w4000 til 12 lapper nå.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •