Sony W4000 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 77

Tråd: Sony W4000

Newcomer ASCIWhite sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trondbie
    Hvor lenge skal TVen stå som 'behandlet' og ikke sendt?! Det var fire på lager når jeg bestilte lørdag, burde vært sendt i går.
    Kan hende de har blingsa litt med lagerbeholdningen. De 4 som stod der var på fjernlager, jeg tror fjernlageret gjorde en feil og la tvèr som ikke var på lager på lager om du skjønner hva jeg mener

Noe dritt for meg og siden jeg og venter spent på en ny tævæ *sukk* får bare vente littegranne til....

Newcomer trondbie sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ASCIWhite
    Kan hende de har blingsa litt med lagerbeholdningen. De 4 som stod der var på fjernlager, jeg tror fjernlageret gjorde en feil og la tvèr som ikke var på lager på lager om du skjønner hva jeg mener

Noe dritt for meg og siden jeg og venter spent på en ny tævæ *sukk* får bare vente littegranne til....
    Dette er helt uakseptabelt. Grunnen til at jeg valgte Amentio var at de hadde på lager akkurat da og at jeg ikke var interessert i å vente på at denne skulle komme på lager igjen.

*******.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er helt uakseptabelt. Grunnen til at jeg valgte Amentio var at de hadde på lager akkurat da og at jeg ikke var interessert i å vente på at denne skulle komme på lager igjen.

*******.
    Da er det bare en ting og gjøre. Avbestill og prøv og få tak i den et annet sted! Jeg for min del venter. (den som venter på noe godt o.s.v)

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bare en ting og gjøre. Avbestill og prøv og få tak i den et annet sted! Jeg for min del venter. (den som venter på noe godt o.s.v)
    Det er ingen andre som har heller. Hvordan er det i ******* mulig å være så frekke?! ARGH!!!!!

Edit: her er svaret fra drittsjappa. Ingen unnskyldning eller noe som helst:

"Hei,
    Denne har vi dessverre ikke fått inn et nytt parti på ennå. Den er forventet å komme inn rundt 20 juni.

Mvh.
    Amentio AS"

Newcomer Vedkomfyr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ingen andre som har heller. Hvordan er det i ******* mulig å være så frekke?! ARGH!!!!!

Edit: her er svaret fra drittsjappa. Ingen unnskyldning eller noe som helst:

"Hei,
    Denne har vi dessverre ikke fått inn et nytt parti på ennå. Den er forventet å komme inn rundt 20 juni.

Mvh.
    Amentio AS"
    Amentio driver på denne måten ved å loggføre varer de ikke har.Tjener sikkert bra på at pengene får stå å forrenter seg.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja som jeg tenkte måtte jo være en bakdel med de prisene de kjører
    kjøper fra andre aktører nu

Newcomer Daffy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    20 juni?!? Så den datoen amentio oppgir nå, 5.6.08 er bare villedende..?
    Enda mer venting altså..
    Fikk for meg at de 4 de hadde i helgen var mistenkelig, så jeg drøyde bestillingen.
    Ønsker denne k-utgaven, men det spørs om man skal se seg om etter andre leverandører da...

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes oppriktig synd på dere som må vente. Jeg sendte en sint epost og plutselig var det en TV til meg. Pakkespor og alt. Kanskje jeg til og med får den i dag.

Veldig merkelig politikk dette. Neste gang det er et populært produkt tviler jeg på at velger Amentio. Denne gang hadde jeg nok bare veldig flaks.

Her er svaret etter min irriterte epost:

"Ser faktisk ut som du har fått allokert en til din bestilling. Har svært mange bestillinger inne på produktet, derfor er det ikke alltid at kunder vil motta den ved første parti , da det er stor backlogg på produktet."

Newcomer Daffy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Si noen ord om den, når du får den da, og hvem som leverer den. Posten, Tollpost el.lign?!
    Har en liten forhåpning om at "noen" får den i morgen, det er flere nettbutikker som opererer med usikker dato 5.6...

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Daffy
    Si noen ord om den, når du får den da, og hvem som leverer den. Posten, Tollpost el.lign?!
    Har en liten forhåpning om at "noen" får den i morgen, det er flere nettbutikker som opererer med usikker dato 5.6...
    Will do. Det er posten og BEDRIFTSPAKKE DØR - DØR INNLAND.

Edit: Netshop har 2 46" på lager om noen ønsker å avbestille hos Amentio: Sony KDL-46W4000 46" LCD-TV - Netshop.no - pc data foto minne digital

Edit2: TVen = fyfaen. Det er alt jeg har å si

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

100 % pixelgaranti

Fant 52 tommeren på Netonnet.no. Der er det reklame for 100% pixelgaranti på siden av annonsen.

NetOnNet*- Prispresser på hjemme-elektronikk

Men hvis man ser i kjøpsvilkårene står det følgende; "Sony tillegger ISO 13406-2 standard i sin bedømmelse av feilaktige piksler."

Vet ikke hvilken som gjelder, men det er ikke sikkert at kjøpsvilkårene er oppdatert da...

Prisen er 18890,-

Når de reklamerer for pixelgaranti på samme siden som annonsen, skulle det vel være rimelig trygt? Da kan det vel ikke være parallellimport?

Er ikke på lager, men det er den jo ingen andre plasser heller....

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhagl
    Fant 52 tommeren på Netonnet.no. Der er det reklame for 100% pixelgaranti på siden av annonsen.

NetOnNet*- Prispresser på hjemme-elektronikk

Men hvis man ser i kjøpsvilkårene står det følgende; "Sony tillegger ISO 13406-2 standard i sin bedømmelse av feilaktige piksler."

Vet ikke hvilken som gjelder, men det er ikke sikkert at kjøpsvilkårene er oppdatert da...

Prisen er 18890,-

Når de reklamerer for pixelgaranti på samme siden som annonsen, skulle det vel være rimelig trygt? Da kan det vel ikke være parallellimport?

Er ikke på lager, men det er den jo ingen andre plasser heller....
    Mister vel ikke garanti selv om den er parallellimportert? Og, det er vel liten sjanse for pixelfeil på dagens LCD?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mister vel ikke garanti selv om den er parallellimportert? Og, det er vel liten sjanse for pixelfeil på dagens LCD?
    Nei tror ikke du mister garanti, men vilkårene for garantien kan være litt annerledes. Vet ikke hvordan Sony stiller seg til dette, men her er et eksmpel fra Samsung. Dette er et offisielt skriv fra Samsung;

"Forskjellen på en Samsung-TV og en Samsung-TV
    - forsikre deg om at du forstår forskjellen
    Samsung i Norden selger TV spesifikt tilpasset det nordiske markedet når det gjelder
    tekniske forutsetninger, språktilpasning og øvrige verdiøkende tilbud. Parallelt selges
    Samsungs TV importert fra andre land. Samsung kontaktes kontinuerlig av misfornøyde
    kunder som er skuffet over forskjellige ting i forbindelse med TV-modellene som er
    tiltenkt andre markeder enn det norske.
    Samsung i Norden vil nå oppfordre kunder som er i ferd med å kjøpe seg en Samsung-TV
    til å lære seg forskjellene mellom å kjøpe en Samsung-TV for det norske markedet og
    importerte Samsung-TV-er. Dermed kan forbrukerne trygt ta stilling til hva de kjøper.
    På denne måten vil Samsung i Norden klargjøre forskjellen mellom å kjøpe en Samsung
    og en Samsung. Det finnes en forskjell.
    Du kan selv identifisere en TV fra Samsung i Norden ved å kontrollere modellbetegnelsen.
    Den skal slutte på: /XEE
    Ved å kjøpe en Samsung-TV som er kvalitetssikret av Samsung i Norden er man
    garantert:
    • norsk menysystem på TV-en – gjør det lettere ved installasjon og navigasjon
    • at norsk bruksanvisning medfølger – gjør det lettere for den som vil lære seg
    mer på norsk
    • nulltolleranse mot pikselfeil – Samsung i Norden har gått et steg lenger, og gir
    deg en ny TV om du har en eneste pikselfeil på en 26-tommers TV eller større.
    Den vanlige garantien tillater et antall pikselfeil.
    • at miljøavgifter er inkludert – Samsung i Norden garanterer at miljøavgiften er
    betalt. Det gir forbrukeren sikkerhet om at gjenvinningsavgiften er betalt og at
    samfunnets gjenvinningssystem etterleves.
    • at tekst-TV fungerer korrekt
    • Prestisjeservice i hjemmet neste arbeidsdag for forbrukere som bor i Norge
    dersom deres 40-tommers TV må ha service
    • Henteservice i hele landet om TV-en må repareres. 32 tommer og oppover."

Eller link; http://www.samsung.com/no/products/t...kjellen_no.pdf

I dette tilfellet med Samsung, kan du risikere at du må akseptere noen døde piksler hvis TV'en er parallellimportert. Dersom TV'en er kjøpt igjennom de rette kanaler og har et Samsung norge modellnummer, er det altså nulltoleranse mot pikselfeil.

Men som du sier er vel sjansen for pikselfeil relativt liten, men den er tilstede.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mister vel ikke garanti selv om den er parallellimportert?
    Har du fått din nå forresten?

Skrev en mail til Amentio i natt og spurte om 52 tommeren var en parallellimport. Det benektet de.

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått din nå forresten?

Skrev en mail til Amentio i natt og spurte om 52 tommeren var en parallellimport. Det benektet de.
    Jau, jeg har fått min. Den var fra GNT. (norsk manual)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jau, jeg har fått min. Den var fra GNT. (norsk manual)
    Var det GNT som sendte den ut da på oppdrag fra Amentio?
    Som i gnt.no?

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det GNT som sendte den ut da på oppdrag fra Amentio?
    Som i gnt.no?
    Stemmer!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg også grafsa til meg en KDL-46W4000

Plutselig var det 2 på hovedlager til nettbutikkene. Ringte til Amentio og de sprang avgårde for og få tak i en til meg. Og JA det fikk jeg... Wohoooooo

Kommer antagelig på mandag eller tirsdag. (glede seg masse)

PS: trondbie. Det var ingen døde pixler på din skjerm? Håper det ikke er det på min. Med min vanlige flaks så er det det

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg også grafsa til meg en KDL-46W4000

Plutselig var det 2 på hovedlager til nettbutikkene. Ringte til Amentio og de sprang avgårde for og få tak i en til meg. Og JA det fikk jeg... Wohoooooo

Kommer antagelig på mandag eller tirsdag. (glede seg masse)

PS: trondbie. Det var ingen døde pixler på din skjerm? Håper det ikke er det på min. Med min vanlige flaks så er det det
    hæhæ nice! velfortjent! jeg har ikke sett noen, men så har jeg ikke sett etter noen heller. får laste ned en pixelsjekker.

du har mye å glede deg til!:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var 52 tommeren bestillt! Kjøpte den hos Amentio. I følge nettsidene deres får de den inn den 12.06. Så gjenstår det å se om det har rot i virkeligheten... Gleder meg iallefall som en unge, kommer vel til å sjekke pakkespor en 10-12 ganger for dagen etter at den er sendt.... :-D

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •