Sony W4000 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 77

Tråd: Sony W4000

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den blir nok levert på døra.

Newcomer Steve Vice sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shanky: Åja sånn å forstå... Jeg liker garantier...og jeg tror jeg hadde betalt litt mer for å få det, spesielt pixelgaranti.

Newcomer ASCIWhite sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Er ikke noe annet enn en nykommer selv jeg, men har plukket opp noen begreper. At den er parallelimportert betyr at den ikke tas inn via norske Sony. Du får derfor heller ikke tv'n med norsk manual og norske menyer. Det er ikke så farlig. Det som er litt mer dumt er at du ikke får like god garanti om jeg har forstått det rett. Tv som kommer gjennom norsk sony får du vel 5 års pixelgaranti på. Ved parallelimporterte tv'er (altså importert via andre land) får du ikke denne garantien. Noen må bare si fra om jeg har misforstått noe her
    Da er det selvfølgelig Amentio som må ta den biten. De kan ikke selge tvèr og ikke si fra om sånt... Fatter ikke hvorfor folk er så redde for parralellimport. Det er akkurat samme produktet og garantien skal gjelde for dem på lik linje som "Norsk import" tvèr. Sony har ingenting de skulle ha sagt om du sender tv`n til dem. Det er deres originale produkt og må stille til garanti uansett om du har kjøpt det i Japan om så skulle vært. Parallelimport er bare en måte og få lavere priser til et marked som vanligvis overpriser.

Dessuten er det Norsk manual med denne tvèn fra Amentio (har jeg hørt), og jeg tviler på de tar seg bryet med og pakke opp hver eneste tv for og stappe en Norsk manual oppi for og "lure" kunder.

Les linken under så forstår dere hva parallelimport virkelig er for noe!

Parallel import - Wikipedia, the free encyclopedia

Newcomer trondbie sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Daffy
    Har dere bestilt hos amentio i dag?
    De har hatt 4 på lager siden i dag morges, burde vises på lagerstatus at folk bestiller..?!
    Tenkte å slå til selv.. Har ikke fått sett den selv, men etter all omtale så virker den jo bra (nok).
    Stemmer det, bestilte sånn rundt 11 tiden i dag tidlig. Fortsatt 4 på lager.. spess.. håper jeg fikk en. Jeg har jo betalt

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Også en liten ting.. Du har full returett i 14 dager Har du døde pixler på tvn (noe som pleier og dukke opp med en gang og ikke over tid) Så bruker du bare returretten din og bestiller en ny tv. Amentio selger aldri ut tvèr som har pixelfeil som nye etter retur. De blir solgt billigere på lagersalg med opplysning om hvor pixlene er døde og nedsatt pris, så du trenger ikke være redd for og få samme tv`n tilbake igjen Det eneste det har kostet deg er returporto og litt tid..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min hos Datakjeden.no. De får varene fra Norek som også Komplett.no gjør.

Jeg anntar at TVen er parallellimportert ettersom det ikke var skandinavisk manual med TVen. Spiller ingen rolle ettersom Sony Norge (etter hva jeg vet) gir deg samme rettigheter som om den var importert via dem. Jeg leverte inne en Sony DVD-spiller som var kjøpt fra Netonnet til garantiservice. Ingen problem i det hele tatt. Netonnet leverer alt fra lager i Sverige.

Det forøvrig norske menyer i både TVen og DVD-spilleren.

way_

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Den blir nok levert på døra.
    Blir jeg varsla or what? Er jo tross alt på jobb :P

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I tilfelle utmerket om Sony Norge kjører denne linjen.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke steder anbefaler folk å kjøpe fra, vil gjerne ha ety innspill om Amentio, og andre steder Komplett er Boikott for min pung!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ingen problemer med Amentio, jeg er både privatkunde og bedriftskunde. Har egen kundekonsulent og både som privat og bedrift har jeg ikke hatt noen problemer med hverken retur eller kundeservice.

Min mening om saken iallefall

Kanskje jeg bare er heldig men jeg har hatt mange returer, RMA og DOA saker. De pleier og ordne seg ganske kjapt...

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amentio er så ille altså? Jeg vurderer sterkt bestille derfra. På Prisguiden as har de ganske bra snitt, så jeg tenkte de var grei.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ingen problemer med Amentio, jeg er både privatkunde og bedriftskunde. Har egen kundekonsulent. Og både som privat og bedrift har jeg ikke hatt noen problemer med hverken retur eller kundeservice.

Min mening om saken iallefall

Kanskje jeg bare er heldig men jeg har hatt mange returer, RMA og DOA saker. De pleier og ordne seg ganske kjapt...

onlinebutikken.no derimot er forferdelig. Jeg har vært borti mange av Norges webshopper men aldri så galt som dem....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nettbutikk vs butikkpris samme kjede

Henger meg med på denne tråden:
    ser at Datakjeden har tvn til 12.499 på netshopen sin. Ok tenker jeg, de har jo butikk i byen så da er vel prisen omtrent lik. Men neida, der koster den 15.455,-

Hvorfor så stor prisdifferanse?

Stig,

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Atomsmurf
    Henger meg med på denne tråden:
    ser at Datakjeden har tvn til 12.499 på netshopen sin. Ok tenker jeg, de har jo butikk i byen så da er vel prisen omtrent lik. Men neida, der koster den 15.455,-

Hvorfor så stor prisdifferanse?

Stig,
    Fordi om du kjøper den på nett er det kun lagerpersonale (som regel fra andre firma som Norek f.e.k.s som sender ut varen). Mens i butikken er det personale som må ha lønn, driftsutgifter o.s.v. Da blir det lagt litt på varen... + at folk gjerne vil kjøpe der og da og ha personale og forholde seg til så kjøpet blir "tryggere" psykologisk sett. Ikke alle som tør og handle på nett vøtt!!!

(Bare kjeft på meg om jeg er langt ute i ørkenen )

Det er sånt jeg har forstått det iallefall.....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wow saftig overhead mao

Vel uansett så blir det vel ikke så mye i frakt og jeg har returgarantien. Etter mye om og men har jeg bestemt meg for TV og jeg er lettet som bare det hehe.

Men tilbake til topic: ser at yaha.no har bra pris og får ganske gode tilbakemeldinger på hardware.no bruker tilbakemeldinger. Og de har den på lager...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo tenkes at du får ekstra bra service siden du også er bedriftskunde der
    Service koster...og amentio har kuttet prisene såpass at de umulig kan tjene noe stort på de produktene de selger. Og når det gjelder parallellimporterte varer er det jo veldig kjedelig om butikken går konkurs da garantien går samme veien...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Powerbuy.no sitt opplegg? Får man røverkjøp der?

Registrerte meg i dag og la in bud på 46 tommeren...om prisen er realistisk får man se

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry HDTv

lurer på hva forskjellen er på 52 een
    når dere var inne på nettsjapper Hold dere langt unna Multicom.
    de skylder meg fortsatatt varer

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte 46" på netonnet.no til 15.000kr, bestillte ved et uhell 2 tv'er ops:
    sendte mail til de hvor jeg forklarte det og det var ikke no problem, de sendte ferdig betalt fraktseddel så det var bare å sende den ene tilbake.

så hvis noen har interesse for en 46" til 14.900kr så hold dere oppdatert på netonnet.no!

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lenge skal TVen stå som 'behandlet' og ikke sendt?! Det var fire på lager når jeg bestilte lørdag, burde vært sendt i går.

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •