Godt tilbud på Sanyo PLV-Z2000 med PS3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Godt tilbud på Sanyo PLV-Z2000 med PS3

Hei.

Ville bare tipse om at ps.no nå har et bra tilbud på denne saken, også med PS3 om du sender inn skjema til Sanyo på dette.
    Prisen er 13.995.- som er meget rimelig spør du meg.

ps.no - Best på service

NB! Tilbudet gjelder bare ved svar på tilbudsmail utsendt, du får ikke samme pris ved direkte kjøp på nett.

Nettulf

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk eposten jeg og. Kom hit for å sjekke ut kvaliteten på denne prosjektoren, siden jeg godt kunne tenke meg å benytte dette tilbudet.

Jeg mener, en full HD projektor OG en PS3 til 14 tusen?

Leste dybdetesten her, men en ting jeg ikke fant svar på er hvilke andre projektorer som er nærmeste konkurrenter til denne i dag?

Og foreslår at du legger til "med PS3" i emnetittelen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skal til for å få tilsendt den mailen?

Hågen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et ubeskrivelig bra tilbud!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haagen
    Hva skal til for å få tilsendt den mailen?

Hågen
    De har en link øverst til høyre på siden der du kan melde deg på en mailingliste.
    Om du da vil få denne mailen som alt er sendt ut vet jeg dog ikke....

Nettulf

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjorde jeg med en gang jeg så denne tråden, men jeg har ikke fått noen mail ennå iallefall...

Noen som kan videresende den? haagenhasle (hos) hotmail dot com

Hågen

Intermediate rayman85 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm..Dette var jo et kanon tilbud. Syn at vi som ikke er meldt på denne maillisten ikke har nytte av dette tilbudet. Står mellom denne og epson EMP-TW980/1000.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg meldte meg inn og fikk oversendt tilbudsmailen. Bestilte over nett, ringte og ba om bekreftelse. Karen på kundeservice skulle sjekke opp og ringe tilbake, for å se om bestillingen var gått igjennom....

Han ringte nettopp og sa at; Joda, jeg var innenfor den gruppen av bestillinger som ville effektueres. Det var visst kommet mange bestillinger. Så da får jeg bare vente i spenning på den skriftlige bekreftelsen over mail i løpet av dagen.

Ellers så er PS3, som inkluderes - noe en selv må sende inn en voucher på og få levert fra Tyskland. Tilbudet gjelder inntil 31 mai - eller så langt lageret rekker.... Hmmm, tja... Vi får nå se på det da.

Om vi som bestiller dette faktisk ender opp med PS3 og Sanyo Z2000 til prisen 13 995,- så tror jeg det vil være den beste "projektor bundle pakken" i hele 2008! Men det gjenstår selvfølgelig å se om vi får PS3 og dessuten hvor bra tilbud som kommer resten av året...

Jeg venter i hvertfall i spenning!
    :-D :-D :-D

Edit; Fikk nettopp bekreftelse på epost. Ser det fremdeles ligger 5 stykker på lager jmf. nettsiden. Løp og kjøp!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nude not naked
    Om vi som bestiller dette faktisk ender opp med PS3 og Sanyo Z2000 til prisen 13 995,- så tror jeg det vil være den beste "projektor bundle pakken" i hele 2008!
    Jeg tenker vi sier "så langt i 2008"... Det kommer jo nye pakketilbud nesten hver dag

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rolfrander
    Jeg tenker vi sier "så langt i 2008"... Det kommer jo nye pakketilbud nesten hver dag
    Joda - jeg tok jo med det forbeholdet i posten over. Men - alvorlig talt - det vil være en FULLHD projektor med specs som overgår eksempelvis både Epsons EMP TW 1000 & 980. (Specs er ikke alt, men likevel...) og servert til kr. 10 500,-!

Nå har det vært endel krøll med PS3 leveransene til denne bundle dealen. (Jmf det svenske hembioforumet) så en skal ikke hoppe i taket før ting er levert og fungerer. Men det ser bra ut på papiret ihvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sendt inn et skjema til Sanyo sitt kontor i Tyskland, og venter i spenning på om det vil dukke opp en PS3 i posten etterhvert. Ser av det svenske hembioforumet at det har begynt å dette inn PS3 spillere til kunder som der har benyttet seg av tilsvarende tilbud.

Om det er noen andre der ute som har slått til på denne bundledealen, så hadde det vært greit å høre hvordan det går med prosessen deres. Jeg vil poste her om det skjer noe - enten det er positivt eller negativt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også hoppet på dette tilbudet. Har gått å tenkt på å skaffe meg en
    prosjektor en stund. Når dette tilbudet dumpet ned i postkassa mi, klarte jeg ikke å la være...:-)

Har fått ordrebekreftelse, men med ubekreftet levering 28. april... Håper PS3 lageret holder....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg klarte til slutt og hoppe på dette tilbudet jeg også, og projektoren er på vei i posten. Men det er en ting jeg ikke skjønner, og det er hvorfor folk er redd for ikke å få PS3'ene sine.. Er det en liten skrift jeg ikke har sett?

Når det står at tilbudet gjeler til 31. mai eller så langt lageret rekker, så tolker iallefall jeg det dithen at det gjelder til 31. mai *eller lenger*! Ellers hadde de like gjerne kunnet skrive "gjelder så langt lageret rekker" og droppet å ta med noe om 31. mai i det hele tatt..

Vi er faktisk velsignet med et veldig godt lovverk når det gjelder ting som dette her, så why worry?

Hågen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper du har rett, haagen! Men jeg leser av hembioforumet i Sverige at det har vært litt problemer med leveransene - noen har fått, andre ikke. Kanskje bare trekker det ut for så å ordne seg, hvem vet? Hva gjelder lovverk, så er jo dette en deal som markedsføres gjennom kontoret til Sanyo i Tyskland - og sånn sett utenfor rekkevidden av det norske lovverket. Hva gjelder ps.no og om de kan gjøres ansvarlige om ikke PS3 dukker opp, så tviler jeg litt på det - nettopp fordi de henviser til skjema som skal sendes til Tyskland.

Men vi håper det ordner seg og vi regner med at det ordner seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    First post(!)

Jeg bestilte også denne pakken, og fikk projektoren levert av ps.no kjapt. Har brukt den i ca 25 timer til sammen, og er storfornøyd.

Sendte faks til tyskland og håper at de har en effektiv utsending, postgang fra Tyskland til Norge tar jo også litt tid.
    Det er nå snart 2 uker siden jeg sendte faksen.
    Jeg forventet å ha den i hus ca. innen en uke etter jeg sendte faksen, men der tok jeg nok feil ja!

Jeg var i kontakt med ps.no angående leveringstid på ps3'en som ble sendt fra tyskland. Kundebehandleren skulle sjekke ut og gi meg en tilbakemelding. De bekreftet forøvrig at dette var en 'deal' mellom kunde og Sanyo i Tyskland

Som nevnt tidligere i tråden, hadde det vært fint å vite hva som skjer med dere andre som har bestilt samme pakken.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv snakket med Sanyo i Tyskland og de kan ikke sende ut PS3 til Norge.

Dette fordi Norge ligger utenfor EU og hvis de shipper denne så blir det DU som får en regning fra Staten på import av PS3 til Norge. Dette blir jo ikke gratis da!

Hvis du har kjøpt Z2000 bundelen med PS3 hos PS.no så er det nok de som må skaffe deg PS3'en hvis du skal ha den gratis.

Hos AVShop fikk jeg både projektor og PS3'en mot at de kunne sende en kopi av kjøpskvitteringen til distributøren her i Norge.

Lykke til!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Clubby

Dette fordi Norge ligger utenfor EU og hvis de shipper denne så blir det DU som får en regning fra Staten på import av PS3 til Norge. Dette blir jo ikke gratis da!

Hvis du har kjøpt Z2000 bundelen med PS3 hos PS.no så er det nok de som må skaffe deg PS3'en hvis du skal ha den gratis.

Hos AVShop fikk jeg både projektor og PS3'en mot at de kunne sende en kopi av kjøpskvitteringen til distributøren her i Norge.

Lykke til!
    Dette hørtes alarmerende ut. Vi får vel tenke oss om og finne på noe lurt da, vi som venter.... Litt underlig da - at tkittel har fått en ordrebekreftelse, men kanskje han oppdaterer oss etterhvert på hvordan det går med leveransen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Clubby

Lykke til!
    Har dnakket med ps.no i dag - og de tok kontakt med Sanyo i Tyskland - heldigvis kunne de bekrefte at dette ryktet som Clubby serverer er bare vas... Puh, ble litt engstelig der gitt...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bekreftelse kommet

da kom det endelig en mail fra Sanyo i Tyskland hvor de bekrefter at de skal sende en konsoll til min adresse i Norge! Men, de venter på en ny forsendelse fra Sony, hvor lang tid det tar stod det ikke noe om...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av simonkvame
    da kom det endelig en mail fra Sanyo i Tyskland hvor de bekrefter at de skal sende en konsoll til min adresse i Norge! Men, de venter på en ny forsendelse fra Sony, hvor lang tid det tar stod det ikke noe om...
    Bekreftelse er en god start!

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •