Godt tilbud på Sanyo PLV-Z2000 med PS3 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av simonkvame
    da kom det endelig en mail fra Sanyo i Tyskland hvor de bekrefter at de skal sende en konsoll til min adresse i Norge! Men, de venter på en ny forsendelse fra Sony, hvor lang tid det tar stod det ikke noe om...
    For en ufattelig dårlig logistikk Sanyo har. Takk for oppdateringen, men dette er jo helt på trynet. Nå har jeg ordnet meg andre måter å utnytte projektoren på, så jeg syter igrunn bare på prinsipp.
    Men det er nokså utrolig at det tar så lang tid å få sendt en pakke, spør du meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rethr
    For en ufattelig dårlig logistikk Sanyo har. Takk for oppdateringen, men dette er jo helt på trynet. Nå har jeg ordnet meg andre måter å utnytte projektoren på, så jeg syter igrunn bare på prinsipp.
    Men det er nokså utrolig at det tar så lang tid å få sendt en pakke, spør du meg.
    Ja - dette er veldig merkelig egentlig. Det gir jo Sanyo svært dårlig omtale over store deler av europa - og det var nok ikke hensikten da de dro igang denne kampansjen. Problemene er, som du sier, knyttet til elendig logistikk og underbemanning i forhold til å registrere og effektuere utsendelser av PS3. Om det blir litt surr når en selger krølltenger og miksmastere er en ting - men disse projektorene går ut til et marked av entusiaster, og entusiastene er ofte registrerte medlemmer på forum som dette. Her har Sanyos markedsavdeling virkelig skutt seg selv i foten...!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rethr
    Nå var jeg kanskje litt kjapp i avtrekkeren her. Jeg sendte en mail til Sanyo i Tyskland i dag og fikk raskt et svar fra Sanyo Nordic.
    Etter å ha bekreftet serienummeret, så fikk jeg sporingsnummeret på ps3'en som var godt på vei til meg. Denne ble sendt fra Kristiansand, så det stemmer nok halveis det som ble skrevet tidligere i tråden om at de ikke sendte til Norge. Pakken ligger på omlastingsterminal i byen jeg bor i, så har den nok i kveld!

Gode saker, lykke til til dere andre som venter også!

Det tok riktignok nærmere 3 uker før jeg fikk den, men det var vel nesten som forventet.

Fikk epost adressen fra simonkvame, og takker for den. Om andre vil sende mail, er det bare å sende en PM så kan dere få den, antar denne ligger tilgjengelig på en hjemmeside også

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kom idag, gitt! Vært å hentet den på postkontoret, så nå vet jeg hva helgen har av syssler å by på.
    Morro!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heldiggrisen! Har sendt en mail til de og spurt hva som skjer, spurte også om de kunne ordne dette med butikken slik at de kan vente istedenfor meg Er ikke helt sikker på om jeg får denne før jeg åpner pakka og har den i handa :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville satt veldig pris på om noen kan videresende en slik tilbudsmail til meg på astubban(krøllalfa)msn.com

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •