Sony Vpl-aw10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Sony Vpl-aw10

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony Vpl-aw10

dette ser jo ut til å være en budsjett projektor.....men om den er bra, det aner jeg lite om, finnes det noen synspunkter på det? Jeg hadde sony bakprojeksjonstv som pæra holdt i 8 år på med heavy tv-titting, noe som har gjort at jeg kanskje inbiller meg at Sony er et bra kjøp...men hva vet vel jeg?

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oisann! HER var det dårlig respons...Kanskje du skulle forandre overskriten til "dame trenger hjelp med sony projektor"?

Sorry, kunne ikke dy meg.

Jeg har laget en liten link til deg: LINK

Det du gjør er å finne linken på toppen her på AVforum som heter AVNytt, der finner du nesten 100 forskjellige projektorer med linker til forummedlemer som har projektorene, tester, hvor du får dem billigst og så videre. Når du har funnet den modellen du jakter på kan du etterpå velge fra en rullegardinmeny en projektor som du vil sammenlikne den med f.eks.

Det er det jeg har gjort her med Sony som du nevner og TW600 som du også har snakket om. Jeg syns Sony'en ser grei ut til prisen ut fra spesifikasjonene, men det er ikke altid man skal se seg blind på det. Som merke er imidlertid Sony absolutt anerkjent når det gjelder projektorer og da spesielt i de aller dyreste klassene. Og det er jo ofte slik at det dyreste i dag havner i de billige projektorene i fremtiden. Tilsvarende innmat som i denne Sony'en skal man ikke SÅ langt tilbake i tid for å måtte ut med minst 15 000,- kroner ny.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joey1313
    Oisann! HER var det dårlig respons...Kanskje du skulle forandre overskriten til "dame trenger hjelp med sony projektor"?

Sorry, kunne ikke dy meg.

Jeg har laget en liten link til deg: LINK

Det du gjør er å finne linken på toppen her på AVforum som heter AVNytt, der finner du nesten 100 forskjellige projektorer med linker til forummedlemer som har projektorene, tester, hvor du får dem billigst og så videre. Når du har funnet den modellen du jakter på kan du etterpå velge fra en rullegardinmeny en projektor som du vil sammenlikne den med f.eks.

Det er det jeg har gjort her med Sony som du nevner og TW600 som du også har snakket om. Jeg syns Sony'en ser grei ut til prisen ut fra spesifikasjonene, men det er ikke altid man skal se seg blind på det. Som merke er imidlertid Sony absolutt anerkjent når det gjelder projektorer og da spesielt i de aller dyreste klassene. Og det er jo ofte slik at det dyreste i dag havner i de billige projektorene i fremtiden. Tilsvarende innmat som i denne Sony'en skal man ikke SÅ langt tilbake i tid for å måtte ut med minst 15 000,- kroner ny.
    Takk for responsen:-D Og tipset...hehe det er ikke alltid man kan skylde på at man er dame, har en annen tråd gående der jeg benytter meg av min blonde status velvillig...knis . Jeg skal seriøst vurdere Sony

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •