PDP-508XD - Hvor langt skal denne falle i pris?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PDP-508XD - Hvor langt skal denne falle i pris?

Hvor langt ned i pris tipper dere denne skal, før den utgår og hvor lenge er det til? Prisen er nå 22900,- på netshop.no.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tippe den er ca. på bånn nå. Kan hende den går ned en tusenlapp men mer enn det tviler jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor langt ned i pris tipper dere denne skal, før den utgår og hvor lenge er det til? Prisen er nå 22900,- på netshop.no
    19990,- når Panasonic lanserer sin TH-50PZ800.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Netshop sin pris er faktisk VELDIG mye lavere enn noen andre selger den til. AV Hifi er nærmest med 25k, men de har den ikke på lager. Ingen av dem har PDP+ garanti. Tviler på at den kommer noe lavere, ihvertfall andre steder. Netshop kan kaaanskje sette en ørlitt lavere pris ved en senere anledning, for å få ut siste rest, men tipper dette allerede er en slags start på å tømme lageret før 9. gen kommer.

Noen her inne som har bestilt fra Netshop? Ser de har solgt en god del denne uka, lagerbeholdningen var 20+ tidligere (vanskelig hvor mye over 20 da men) men nå er det 11 stk 508XD igjen.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 9.gen rett rundt hjørnet?? Er 508XD på vei ut nå?

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nok vente noen mnd på 9. generasjon enda ja, tidligst tilgjengelig i juli/august her til lands vil jeg anta. Sendte mail til Pioneer Norge og de sa at de ikke hadde noen informasjon om 9. generasjon enda, men at jeg kunne følge med på Pioneers hjemmeside nærmere sommeren.

Fulgte med litt på Netshop nå i formiddag, og plutselig hadde de lagt ut 5080XA på ukens tilbud til 22500,- Da klarte jeg ikke annet enn å bestille 508XD, siden den fortsatt lå til 22995,- som er et mye bedre tilbud enn 22500,- for 5080XA IMO. Regnet med at prisen på 508XD skulle stige når ukens tilbud ble bytta ut, men i skrivende stund ligger den fortsatt til 22995,-

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Erfaringer med Netshop.no

En kompis av meg bestilte en pdp-lx508xd i desember hos netshop, fikk den levert for 3 uker siden ca. Fikk bare en masse unnskyldninger og nye leveringsdatoer hver gang han ringte. Syns Netshop har gjort en alvorlig brøler når kunder må vente nesten 3 måneder på en tv! Jeg kommer iallefall aldri å kjøpe noe hos netshop igjen! :evil:

- Bjørn

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke verre enn å bestille fra butikker som har de på lager. Det er folk som har ventet nesten ett halvt år på sine Panasonic-skjermer hos noen nettbutikker.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brillegeit
    En kompis av meg bestilte en pdp-lx508xd i desember hos netshop, fikk den levert for 3 uker siden ca. Fikk bare en masse unnskyldninger og nye leveringsdatoer hver gang han ringte. Syns Netshop har gjort en alvorlig brøler når kunder må vente nesten 3 måneder på en tv! Jeg kommer iallefall aldri å kjøpe noe hos netshop igjen! :evil:

- Bjørn
    La in bestilling på min 508XD fra netshop ca kl 10 idag, kl 11:30 var den bekreftet levert Som TrondB sier, så lenge varene er på lager er det sjelden noe problem. Men dersom det står ubekreftede leveringsdatoer må man faktisk være forberedt på å vente en stund, i værste fall flere mnd....

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror Netshop har satt standaren for en stund fremover. 23k er en veldig god pris. Tipper et moderat prisfall (1000-2000kr) på sensommeren når de nye modellene kommer. 9. generasjon blir uansett så dyre i begynnelsen at det er liten sjangs for at 8.generasjon faller ekstremt i pris.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer på responsen på salget. Stopper det opp dropper de prisen videre. Du blir overrasker hvor lite de betaler for dette apparatet. Trolig har Pioneer blitt liggende med et for stort lager, og skal derfor kvitte seg med dem? Ikke glem at du må betale ekstra for stativ og høytalere også hvis du trenger det da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •