Bluray filmer på OBS til 169,- - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 113
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjøpte filmer på 3 for 2 tilbud så prisen er omtrent lik, men Elkjøps begredelig utvalg tatt i betraktning så er det irriterende å ha vært 50 meter unna flere ganger...

Jaja, hvis jeg rekker å spa fram bilen før de stenger så blir det vel litt shopping i dag... :/

Lars

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LarsBarstad
    Kjøpte filmer på 3 for 2 tilbud så prisen er omtrent lik, men Elkjøps begredelig utvalg tatt i betraktning så er det irriterende å ha vært 50 meter unna flere ganger...

Jaja, hvis jeg rekker å spa fram bilen før de stenger så blir det vel litt shopping i dag... :/

Lars
    E det snø i Ændal åsså? Hehe - påska ble ikke helt som planlagt for oss på Sørlandet. Jeg skulle jobbe i hagen - nemlig.....................
    Tror jeg også vil ta en kjapp tur til OBS!

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Tilbudet ( 5 for 700kr) var nå over på OBS Økern, men filmer lå fortsatt til 169kr. Flott om prisene kunne stabilisere seg der....
    Helt enig Håkon!

Hvis prisene kunne stabilisere seg så det bare er "litt" dyrere og kjøpe filmene her i Norge vore det fint.
    I så tilfelle støtter jeg heller hjemmemarkedet enn bestiller fra utlandet, hvis da titlene jeg vil ha er tilgjengelige :-D

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    E det snø i Ændal åsså? Hehe - påska ble ikke helt som planlagt for oss på Sørlandet. Jeg skulle jobbe i hagen - nemlig.....................
    Tror jeg også vil ta en kjapp tur til OBS!
    hehe... naboen mente han burde ha kjøpt snøfreser i stedet for krokuser :-D

Gi oss beskjed om du finner filmer der oppe til fine priser. Nå blir det nok en PS3 til uka - så da må det litt software til.

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var også innom Obs på Tunejordet/Sarpsborg i dag. Det var ikke utplukka der. De kjører betal for 4 - få 5 tilbud.
    Bilde derfra også :

-obs_tunejordet-jpg

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Realistisk? Hvordan bedømmer du det? Troverdig, ok. Men skjønner ikke hvordan du kan bedømme realismen i filmen, spesielt ikke vha tekstingen...
    At dette var en realistisk fremstilt film oppdaget jeg selvfølgelig første gang jeg så BHD ( uten tekst ) .
    Men all konsentrasjonen om å prøve å få med seg hva de sa ødela filmopplevelsen. I tillegg satt jeg sammen med ei pen jente jeg hadde blitt ilag med, og hadde mest lyst til å gjøre helt andre ting enn å se på film, hehe. Det endte med at vi ikke ble å se hele fimen...

Så når jeg skrev :
    "Det var en flott opplevelse. En av de beste, mest vellagde og realistiske krigsfilmene jeg noen gang har sett. "
    Var det en beskrivelse av min opplevelse når jeg så filmen ( med tekst ) for andre gang sammen med noen venner på min brors hjemmekinoanlegg.

Realistisk? Hvordan bedømmer du det? Troverdig, ok.
    Etter min oppfatning synes jeg de visuelle effektene er av svært realistisk karakter. F.eks mer ekte eksplosjoner istedet for trasig pyroteknikk i beste Hollywood stil. Kulenes ( i forskjellig kaliber ) virkning på omgivelsene. Hvordan soldatene jobbet sammen, og handlingene påvirket de osv.
    Lydeffektene var også av svært realistisk karakter.

Jeg ser dere nevner at The island ( meget bra film ) på BD har meget bra bildekvalitet. Det er nok ganske naturlig, da også DVD utgaven er av ekstremt høy kvalitet. Men en god spiller, så er den faretruende nær mange HD utgivelser...

Nærmeste er i Tromsø Coop.no - Coop Obs! Kundeaviser
    Synd
    Da må jeg etterhvert finne en nettbutikk som selger billige BD utgivelser med norsk tekst.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectre
    Var også innom Obs på Tunejordet/Sarpsborg i dag. Det var ikke utplukka der. De kjører betal for 4 - få 5 tilbud.
    Bilde derfra også
    Takk for den!

Stod faktisk å tittet på denne hylla for et par dager siden, men fikk meg ikke til å kjøpe noe, siden jeg tross alt ikke har mulighet for å spille av Blu-Ray-filmer enda...

Men er det noen som vet som Blade Runner - The Final Cut-filmen i denne hylla er identisk med Final Cut-plata i denne samlingen? Den har jo fått helt grei kritikk når det gjelder bildekvalitet.

I så fall kanskje jeg tar 5 av den ene plata...

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    [...] Men er det noen som vet som Blade Runner - The Final Cut-filmen i denne hylla er identisk med Final Cut-plata i denne samlingen? Den har jo fått helt grei kritikk når det gjelder bildekvalitet.
    Det skal vel være samme utgave ja. Og bildekvaliteten er det ingenting å utsette på.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVsmurfen
    Det skal vel være samme utgave ja. Og bildekvaliteten er det ingenting å utsette på.
    Takker! Da blir det kanskje handling av 2 brød + melk og noe annet på Obs! i ettermiddag :-)

Intermediate Halvor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 159,- for mange BD Warner tittler hos Platekomaniet nå også.
    Var på CC på Gjøvik i går å tok med meg filmen 300.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sto på Spaceworld i dag med BD-utgaven av Beowulf mellom hendene. Jeg var på vei mot kassen da det slo meg; selger ikke OBS denne for 169,-? Prisen på Spaceworld var 299,- og det er en rimelig drøy pris differanse! Satte derfor coveret tilbake i hyllen, da jeg uansett skulle innom OBS for å handle mat på veien hjem. Tror dere så OBS hadde filmen inne? Jada, selvfølgelig hadde de det. Utvalget av BD-filmer var forøvrig større på OBS enn på Spaceworld, og det får meg til å unders over hva kjeder som Spaceworld egentlig tenker? Tror de vi forbrukere er dumme? De lever jo av kunder i denne målgruppen, men prøver likevel å lure dem trill rundt?
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stor honnør til OBS for bra priser på BD. Spaceworld har vel alltid vært dyrest, men de lever vel på navnet vil jeg tro.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plukket opp Blade Runner på Obs! idag. Kunne vel kanskje ha spart en tier på å gå innom Platekompaniet...Tittet bak på coverne da jeg var på Obs! og jeg må si at det var skuffende hvor få titler som hadde HD-lyd, det er jo halve opplevelsen med formatet.
    Jeg ennå ingen spiller å putte den i. Kjøper meg vel en klassiker i måneden frem til en spiller kommer i hus slik at jeg har litt å kose meg glugg ihjel med når tiden kommer. Er det kun Warner som kjører kampanjen? Kunne godt ha tenkt meg f.eks Alien til 159,-

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Sto på Spaceworld i dag med BD-utgaven av Beowulf mellom hendene. Jeg var på vei mot kassen da det slo meg; selger ikke OBS denne for 169,-? Prisen på Spaceworld var 299,- og det er en rimelig drøy pris differanse! Satte derfor coveret tilbake i hyllen, da jeg uansett skulle innom OBS for å handle mat på veien hjem. Tror dere så OBS hadde filmen inne? Jada, selvfølgelig hadde de det. Utvalget av BD-filmer var forøvrig større på OBS enn på Spaceworld, og det får meg til å unders over hva kjeder som Spaceworld egentlig tenker? Tror de vi forbrukere er dumme? De lever jo av kunder i denne målgruppen, men prøver likevel å lure dem trill rundt?
    Spaceworld i Tønsberg har noen få filmer til grei pris, plukket opp Simpsons movie til 199kr, samme filmen kostet 349kr på free record shop. Men er irriterende at man må sjekke alle platesjappene i byen hver gang man skal ha seg en film, en tier her og en tier der kan jeg leve med, men når det er snakk om opptil halve prisen blir det for dumt.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At noen selger filmer til 300-350kr kan vel kanskje ha noe med at de generelt selger lite HD-filmer, og filmene de har derfor er kjøpt inn tidligere med relativt høye kostpriser? En annen grunn kan være at de ikke er flinke til å holde seg oppdatert på hva enkelte andre butikker har som pris.

Dog ren spekulasjon fra min side, men jeg tror ikke butikker som Spaceworld aktivt går inn for å lure kundene til å kjøpe dyrt.....

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, Beowulf har de i hvert fall kjøpt inn til samme pris.
    Butikker som selger filmer i utgangspunktet, har ikke noe høyere kostnader knyttet til BD-tittler enn DVD-tittler. Det er rett og slett snakk om "melking" av entusiaster som bare må har mer "HD-dop". De tar seg rett og slett en hundrelapp i "ekstrafortjeneste" per HD-film, og det gjør i hvert fall at jeg føler meg lurt.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes Free Record Shop har mere latterlige priser enn Spaceworld. 300-400 kr per film er tragisk, rett og slett... Innkjøpsprisen er ikke så forbanna høy!

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Butikker som selger filmer i utgangspunktet, har ikke noe høyere kostnader knyttet til BD-tittler enn DVD-tittler. Det er rett og slett snakk om "melking" av entusiaster som bare må har mer "HD-dop". De tar seg rett og slett en hundrelapp i "ekstrafortjeneste" per HD-film, og det gjør i hvert fall at jeg føler meg lurt.
    Dette er feil! Jeg er filmansvarlig i en Spaceworldbutikk, og er nesten forbanna nå over hvordan du fremstiller kjeden. Som site admin syns jeg virkelig du burde virkelig sjekke litt fakta før du slenger ut diverse påstander.
    Jeg har veldig Respekt for deg Gorm, men syns du går over grensen til svartmaling med de siste innleggene dine i denne tråden (spesielt med tanke på at du er site admin).

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spaceworld er en fillebutikk spør du meg. De har aldri noe billig. Aldri tilbud og alltid full pris på alt. Minst. Jeg lurer igrunnen på hvordan de overlever i det hele tatt. Ikke er utvalget alltid så bra heller. Jeg har nesten sluttet å gå inn der for jeg blir bare irritert over prisnivået.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Dette er feil! Jeg er filmansvarlig i en Spaceworldbutikk, og er nesten forbanna nå over hvordan du fremstiller kjeden. Som site admin syns jeg virkelig du burde virkelig sjekke litt fakta før du slenger ut diverse påstander.
    Jeg har veldig Respekt for deg Gorm, men syns du går over grensen til svartmaling med de siste innleggene dine i denne tråden (spesielt med tanke på at du er site admin).

Så klart sier du det når du jobber der... Er 100% enig med Gorm. Jeg bruker Spaceworld Jessheim. Prisene på enkelte ting er helt i skyene. Tasser du over til Elkjøp eller i dette tilfellet OBS har du råd til et par utepils og før du drar hjem. Nytter ikke å prøve å rettferdiggjøre spaceworld. Butikken suger, og siden du er filmansvarlig bør du kanskje gjøre noe med det:-D
    Med de prisene fatter jeg ikke at butikken kan overleve. Mysterium......

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •