Total pakke med dyr Prosjektor.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Total pakke med dyr Prosjektor.

Var litt vanskelig å finne rett plass til dette innlegget, men Prosjektor vil være den dyreste komponenten. Og jeg ønsker mest mulig brukevennlighet.
    Ønsker altså å kjøpe en pakke med Prosjektor, DVD spiller, intgrert forsterker med surround , høytaler pakke, satelitt tuner med DVI og stort lerret. Stikkord: KRAFT !

Dvd spiller må ha DVI og Komponent utttak. Ønsker en programert fjernkontroll til alle komponenter. Pris for alt......ca. 200 000 kroner. Rommet er mørkt, men har hvite vegger, på ca 50m3. Derfor bør Prosjektor ha min 1100 lum og DLP med høy oppløsning.
    Ønsker å forholde meg til en som kan levere meg alt utstyr og som kan rettlede før montering. Forslag til butikker og utstyr som passer i sammen mottas med takk ! Flere komponenter blir kjøpt inn etter hvert....ta kontakt.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv prisjakt...

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flyttet....

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at du holder til i Stavanger. Prøv HiFi Klubben, HiFi Centeret eller faktisk også FONA i sentrum.

Vet at de har satt sammen kanonanlegg til annen kunde før. I fjor sommer prøvespilte FONA et anlegg til en kunde...og for en lyd. :shock: Tror butikkene i nærheten var overbevist at ragnarokk var en realitet, når FONA spilte av "Theatrical Trailer" av LOTR TT.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en samlet pakke som kanskje er av interesse:

http://www.avhifi.no/main.php3?PI=11&PNO=9082

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo !

Jeg skal prøve Fona. Synes det er greit å få en guru på lokasjon for å se på best mulig løsning. Har satt opp hjemmekino før, men det er alltid en utfordring å få sattelitt tuner til å jobbe godt med Prosjektor med høy oppløsning. Siden jeg bare formidler budskapet , og pris er underordnet i forhold til kvalitet, så er sikkert butikken veldig velvillig. Skulle bare ønske at jeg var rik :roll: . Da hadde sikkert nattesøvnen vært ødelagt...he,he. Andre store pakker med Action 1 i sentrum er intressant. Vet ikke budsjett enda, men gode ting koster penger. Har selv Nec -HT-1000 som er veldig bra, men andre komponenter kunne vært bedre. Det svakeste leddet er alltid irritasjons momentet. Takk så langt !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •