Kjøpe Prosjektor..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe Prosjektor..

Hei ... skal kjøpe meg prosjektor og lerret og har fått høre at Benq W9000 skal være bra ? Hører de selger den til grei pris her inne ? (har ikke sjekket ennå).. Er dette noe å satse på om jeg skal ha noe til rundt 20K+?
    Kunne godt tenkt meg å kjøpt en pakke med lerret og kanskje kabler åsså om det finnes da ?
    Kan noen anbefale noe til rundt 20-25K ?

Har åsså lyst å kjøpe en blueR spiller til grei pris, er Sony BDP S300 noe ? Åssen er den i forhold til min egen Rotel 1060 ?

Falt av totalt jeg og følger ikke med lenger på hva som e bra liksom, kjøpt meg nytt hus,flytter inn om 2uker og da må jeg ha dette her i boks..

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er på jakt etter projektor selv.
    Mener å ha lest at BenQ har veldig høy feilprosent, tull med reklamasjoner osv.
    Jeg skal ikke påstå dette, men det kommer sikkert flere svar her fra noen med erfaring på området.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sinnsykt med svar da ... ser hvertfall Avshop har Benq 10000, tenkte jeg skulle kjøpe denne, er det lurt eller ?

Åssen logger man seg på AV Shop forresten, må en registrere seg på ny eller ?

Håper ikke det stemmer at Benq har høy feil%...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei ... skal kjøpe meg prosjektor og lerret og har fått høre at Benq W9000 skal være bra ?
    Den er bra den, men W1000 (storebror) er hakket bedre.

Er dette noe å satse på om jeg skal ha noe til rundt 20K+?
    Begge de nevnte BenQ projektorene gir mye for pengene, men det er også mange andre gode alternativer. Les litt i de forskjellige trådene her på AVforum.

Kunne godt tenkt meg å kjøpt en pakke med lerret og kanskje kabler åsså om det finnes da ?
    Kan noen anbefale noe til rundt 20-25K ?
    Det er flere butikker som har forskjellige pakker med litt rabatt. Kikk på AVshop og Nettdata, men det er mange andre som også tilbyr liknende.

Har åsså lyst å kjøpe en blueR spiller til grei pris, er Sony BDP S300 noe ? Åssen er den i forhold til min egen Rotel 1060 ?
    S300 er en grei spiller, men den er en aning treig. Jeg kjenner ikke til Rotel 1060, så jeg kan dessverre ikke si noe om forskjellene på DVD avspilling.

Åssen logger man seg på AV Shop forresten, må en registrere seg på ny eller ?
    Ja, du må registrere deg på ny...

Håper ikke det stemmer at Benq har høy feil%...
    Det stemmer nok dessverre det, men det er mange som ikke opplever problemer også.

Forøvrig er alle dine spørsmål allerede besvart her på AVforum. Enten direkte eller indirekte. Sett deg ned og les litt !

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JØSS svar på ALT ikke verst Ak Orker rett å slett ikke lese i alle trådene for å prøve å finne svar på alt mulig...

Men da ender jeg vel opp med en Benq 10000... mulig jeg e blind på begge øya, men hvor i huleste reg jeg meg for å handle på Shoppen da ?

Hva mener du med at Sony spilleren e treig ? Kan du anbefale en annen spiller som IKKE e treig da liksom ?

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    JØSS svar på ALT ikke verst Ak Orker rett å slett ikke lese i alle trådene for å prøve å finne svar på alt mulig...

Men da ender jeg vel opp med en Benq 10000... mulig jeg e blind på begge øya, men hvor i huleste reg jeg meg for å handle på Shoppen da ?

Hva mener du med at Sony spilleren e treig ? Kan du anbefale en annen spiller som IKKE e treig da liksom ?
    Det jeg regner med at han mener er at det tar litt tid ifra man legger disken i spilleren til den starter opp.

Vil du ha den som er raskest så bør du kjøpe PS3.
    Mvh bigtor

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du registrerer når du har lagt det du skal ha i handlekurven og skal betale.. Du må da enten logge deg inn eller registrere deg som ny kunde.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigtor
    Det jeg regner med at han mener er at det tar litt tid ifra man legger disken i spilleren til den starter opp.

Vil du ha den som er raskest så bør du kjøpe PS3.
    Sikkert det han mener, tror jeg må få han med å montere/stille inn sakene siden han bor i Stavanger

PS3 støyer som et uvær har jeg hørt så den holder jeg meg unna, Sony er sikkert ok nok om ingen kan komme med andre forslag da ?

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Sikkert det han mener, tror jeg må få han med å montere/stille inn sakene siden han bor i Stavanger

PS3 støyer som et uvær har jeg hørt så den holder jeg meg unna, Sony er sikkert ok nok om ingen kan komme med andre forslag da ?
    Vel jeg har hatt 2stk PS3 og jeg kunne ikke høre noe voldsom støy i fra de så jeg tror nok det at dette er noe overdrevet.
    Mvh bigtor

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •