kjøp av projektor:

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Mr.dØrtie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøp av projektor:

heisann... er 19 år, og er vel på utkikk etter en grei projektor....

har planer om og kjøpe meg tv når utviklingen blir bedre. utviklingen er jo kommer langt allerede... men tror det fortsatt kan være lurt og vente litt...

men... VELDIG kjedelig og sitte og se på film på 20" pc skjærm da :S
    og har ikke akkuratt ræva fullj ta peng,

så kom jeg over noen projektører på komplett...

"kr 3.395,-"
    Komplett.no - Infocus Projector X6 SVGA 800x600, 2kg, 2000 Ansi, 1800:1

tror dere den fil funke greit som en film projektor?
    det blir bare en slags midlertidig løsning til jeg får kjøpt tv, og kansje senere år for kjøpt meg en Ny projector...
    så det jeg egentlig lurer på...
    er den der shitten der VÆRT di pengene i det heletatt?

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    til den prisen får du jo snart en 32" lcd... er ikke så inne i dette pj greiene, men ville tro at det ikke er allverdens du kan forvente deg ac den prisen.

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Mr.D, og velkommen til forumet :-)

Etter spesifikasjonene å dømme, er dette en lavoppløselig lyssterk projektor i 4:3 format, med relativt lavt kontrastnivå. Altså en pj som er laget primært for å fungere som pc-display i et opplyst rom. Ingen dedikert film-pj mao. Men det betyr ikke at du ikke kan se film på den, og til og med ha glede av det. Alltid moro med stort bilde. Skal du velge èn av dem nå, ville jeg heller ha kjøpt TV'en. Den er ikke så stor, men gir et mye bedre bilde fra alle kilder, og er mye mer allsidig.

Du skal ikke så mye opp i pris fra denne projektoren for å få et skikkelig løft i billedkvalitet. For ca 7000kr kan du finne en ekte widescreen hjemmekinoprojektor hvis du googler litt på nettet. Eller du kan få en brukt for halve prisen. Prøv f.eks å finne en brukt Panasonic AE700, Epson TW600, eller Sanyo Z4. Disse er kanskje ikke de hotteste lenger, men gir deg masse hjemmekino-opplevelser for pengene.

Newcomer Mr.dØrtie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jodan
    Hei Mr.D, og velkommen til forumet :-)

Etter spesifikasjonene å dømme, er dette en lavoppløselig lyssterk projektor i 4:3 format, med relativt lavt kontrastnivå. Altså en pj som er laget primært for å fungere som pc-display i et opplyst rom. Ingen dedikert film-pj mao. Men det betyr ikke at du ikke kan se film på den, og til og med ha glede av det. Alltid moro med stort bilde. Skal du velge èn av dem nå, ville jeg heller ha kjøpt TV'en. Den er ikke så stor, men gir et mye bedre bilde fra alle kilder, og er mye mer allsidig.

Du skal ikke så mye opp i pris fra denne projektoren for å få et skikkelig løft i billedkvalitet. For ca 7000kr kan du finne en ekte widescreen hjemmekinoprojektor hvis du googler litt på nettet. Eller du kan få en brukt for halve prisen. Prøv f.eks å finne en brukt Panasonic AE700, Epson TW600, eller Sanyo Z4. Disse er kanskje ikke de hotteste lenger, men gir deg masse hjemmekino-opplevelser for pengene.

Heisann... takker for et kjempebra svar jordan
    skal inn i millitæret om 2 månder eller noe sånnt... så syns det ikke er nødvendig og bruke SÅ mye penger på det enda liksom...
    blir litt kjipt og kjøpe stort lærret og dyrt utstyr for at det skal ligge her hjemme i 1 år og bli gammelt :P

så regner med jeg venter til etter millitæret :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •