BenQ W10000 eller Sanyo PLV-Z2000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BenQ W10000 eller Sanyo PLV-Z2000

Hei
    Planlegger å kjøpe meg projektor i kjellerstua. Etter masse lesing her på avforum har jeg kommet fram til enten BenQ W10000 eller Sanyo PLV-Z2000. Begge får plass, men det blir jo helt klart best plass med Sanyoen.

Mitt spørsmål er om kvaliteten på bilde er så mye bedre at det forsvarer både prisforskjell og plasseringsvennligheten mellom de to projektorene? Hva er så i tilfellet forskjellen?

Håper på et raskt svar. På forhånd takk for hjelpen. Dette vil virkelig hjelpe meg i jaktten på den optimale projektoren i min kjellerstue. Gleder meg som en unge til at den kommer i hus (:

Mvh
    Tommyt

Newcomer svendbjarne sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    18000(W10000 på avshop) mot 19300(PLV-Z2000 på amentio) er vel ikke store prisforskjellen?

Plasseringsvennligheten kan du jo få litt info om på kalkulatoren på projectorcentral, ellers må du vel inn på produsentenes hjemmeside for å finne info om lens shift.

EDIT: Avshop slenger jo med PS3 på PLV-Z2000 for 19800

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvor mye bedre bilde har Benqen?

Sitat Opprinnelig postet av svendbjarne
    18000(W10000 på avshop) mot 19300(PLV-Z2000 på amentio) er vel ikke store prisforskjellen?

Plasseringsvennligheten kan du jo få litt info om på kalkulatoren på projectorcentral, ellers må du vel inn på produsentenes hjemmeside for å finne info om lens shift.

EDIT: Avshop slenger jo med PS3 på PLV-Z2000 for 19800
    Takk for svaret. Det jeg egentlig lurer på er (og som jeg hadde store problemer med å få fram): hvor mye bedre bilde har Benqen?

Mvh
    Tommyt

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommyt
    Takk for svaret. Det jeg egentlig lurer på er (og som jeg hadde store problemer med å få fram): hvor mye bedre bilde har Benqen?

Mvh
    Tommyt
    Vel det spørs jo litt på øyet som ser da vi alle har forskjellige preferanser men når det er sagt så er det vel ikke noe kjempestor forskjell i bildekvalitet på de.
    Mvh bigtor

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •