Til å være et såpass samfunn med bildefrelste var det ikke veldig mye hjelp å finne :P

Men men, jeg fant ut at jeg ikke får så dyre regninger denne måneden som jeg hadde trodd så da er budsjettet for dvd spiller gått opp til 2500 kroner.

Siden jeg har planer om å kjøpe meg PS3 og WII neste i februar så har jeg begynt å lure på om det er vits i å bruke masse penger på en avspiller innen den tid.

Jeg skulle veldig gjerne hørt noen meninger om det, og om dere vet om noe brukbart innen den nye prisklassen.

16.01.08
Heisann. Jeg har blakka meg fullstendig på en Sony KDL40W3000, og jeg trenger en dvd spiller med hdmi utgang fram til jeg kan kjøpe litt mer proffe saker.

Jeg skal ikke bruke hd dvd, blu-ray eller ikke brente skiver. Om den imploderer etter to måneder blir jeg ikke veldig lei meg så lenge den får gjort jobben sin i mellomtida. Jobben dens blir å kjøre et utall av de gamle dvd filmene mine så bra som mulig så jeg kan vise fram tven til kjentfolk.

Er det noe sånt å oppdrive?

Jeg så Toshiba SD370E fikk ros på Komplett, men etter noe googling fant jeg en del klager på at filmer låser seg på den i 1 til 10 minutters tid.