Brukt PJ med lerret til ca 5k? Tips?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 45
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brukt PJ med lerret til ca 5k? Tips?

EDIT: Tittelen og trådens tema er endret!

Noen som har forslag til brukt PJ med lerret og takfeste til ca 5k?

FINN torget - Epson EMP-TW10H + Takfeste og Lerret.

Har muligens tenkt å dra å se på denne i morgen, og evt. handle. Er litt impulsskjøp, så kunne vært kjekt å vite om prisen er altføor høy. Hva tror dere?

Har lett litt rundt omkring, og dette var etter mitt skjønn det mest aktuelle for meg. MÅ være LCD (tåler ikke regnbue-eff.), helst 16:9, og svært gjerne komplett med lerret og takfeste.

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror prisen er litt stiv, den er ikke akkurat høyoppløst.. Lønner seg skjelden og handle på impuls.

På den andre siden får du med lerret og takfeste, så du kan jo se på den.

Sjekk denne og:
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...ct=24876&cat=5

Det aller beste er vell og slå til på dette tilbudet:
    Nettdata Lyd & Bilde - Sandnes

PJ, Lerret og 3 års lampegaranti.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja den siste så jo ut som e bra tilbud, problemet er bare at den er dobbelt så dyr som jeg hadde tenkt meg å leggei PJ. Hva burde jeg gi for nevnte epson på finn.no? Noen andre gode brukttilbud (til rundt 5k) ?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump!

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg hadde ikke betalt mer enn 2K for den på finn.no. Eller for å si det på en annen måte, jeg hadde ikke kjøpt den samme hva den kostet.

Vent litt til det dukker opp en brukt epson TW600 , Sony HS60 eller panasonic AE900 på bruktbørsen. Disse bør ligge på ca 6K avhengig av lampetid, er mye bedre PJ'er.

EDIT : så ikke lerret & takfeste var med, kunne strukket meg til 2,5K da...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Han skulle som sagt ha 5000,- for den, og da skulle han slenge med en 5m scart-kabel. Grunnen til at jeg synes dette er såpass interessant, er at det er en komplett pakke med alt jeg trenger, og det er ikke mer enn en times kjøring unna der jeg bor. Men om jeg finner noe bedre til samme prisen, slår jeg selvfølgelig heller til på det!

Noen andre gode forslag?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jag hadde aldri gitt så mye for en slik epson m/tilbehør. Altfor mye peng i forhold til hva du får.....

Den der er gammel!

Newcomer Cryman sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt en slik projektor selv, og bilde er bruktbart hvis du sitter et stykke unna. Jeg solgte min sammen med lerret for 18 mnd siden, og fikk da 4000 tusen igjen. Ville nok prutet ganske mye før et eventuelt kjøp.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, da blir det helt uaktuelt for min del. Får heller ikke tak i selger lengre, så dropper denne da.

Noen andre tips til brukt PJ med tilbehør til ca 5000,- ?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme tips som ovenfor. Spar littegrann til og velg en mye bedre PJ.

Om du må kjøpe nå, så kan Benq 5120, panasonic ae700 eller Infocus 4805 være alternativ. Jeg hadde ikke kjøpt så gamle PJ'er nå, da du får så mye mer for et par tusenlapper mer.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har trålet bruktbørsene, og har funnet et par mulige alternativer. Hva tror dere?

FINN torget - Panasonic PT-AE900E PROJEKTOR

FINN torget - Panasonic PT AE500E - LCD-projektor med ekstra pære og lerret

En annen ting er at jeg rett og slett ikke er sikker i det hele tatt på om det er PJ jeg vil ha. Har for tiden et Logitech surr.anl. og en liten 25" tv. Kjenner virkelig at noe må oppgraderes, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for PJ eller nytt stereo-oppsett (som kan bygges ut til surr. etter hvert). Tror muligens jeg kan bli fornøyd med PJ inntil jeg får råd til nytt anlegg.. men er så usikker. Noen råd til en frustrert ungdom? :-|

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny tittel

Har forandret trådens tittel slik at jeg forhåpentligvis får litt flere svar
    Håper noen kan finne en god LCD pj. inkl. lerret og takfeste til ca 5k. Ta med i betraktningen at det sannsynligvis må sendes også..

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Epsonpj'n og lerret for 5k bør du ikke gå for. (Min forrige pj var denne, og den leverer ikke noe særlig bra bilde. Greit nok som en førstegangspj, men som tidligere nevnt, så blir bildet blasst pga dårlig kontrast, samt at en må sitte langt unna for at det bli ok..)

Prøv heller å spore opp en pana ae700/Hitachi tx100/200 el.l. For du får ett godt 16:9-lerret i greyline hos nettdata.no på 92" for ca 2200.- levert. Samt at du bør kunne finne deg en av de overevnte pj'ene for mellom 2 og 3k.. Jeg fikk tak i min brukte Hitachi tx100 for 2200.- inkl frakt. Pæren var da gått 150 timer, og den hadde nettopp vært på "service". samt kjøpte ett nytt greyline nedtrekkslerret på 92 tommer i 16:9 og fikk dette da levert på døren for 2200.- I tillegg så får du ett greit takfeste for mellom 500-800.- Totalt bør du kunne komme deg i havn for ca 5k.. I mitt tilfelle endte jeg opp på 4900.- totalt Må legge til at det er nesten ett år siden jeg kjøpte dette brukt, og det sier vel endel om prisen på den Epsonpj'n For Hitachien er i en helt annen klasse

Den som leter, skal finne og internett er din venn

P.S. Om du har napp på den Epson pj'n med lerret og takfeste, så bør du prute dette ned til rundt 3 eller 3.5k max!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei har slått ifra med den Epson til 5k... De jeg linket til var vel ikke akkurat de store kuppene, men virket på meg som en ok handel hvis jeg får prutet litt.. eller hva tror dere? Fant også en Panasonic PT AE500 til 3,5k

FINN torget - Projektor PT AE500E

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg solgte min AE700 for 3k, det er etterkommeren av AE500. Min AE700 var 3år gammel, og den hadde 1300t på pæren. 3k for den var en fornuftig pris alder og marked tatt i betraktning. 3500kr for AE500 er en litt vel stiv pris for en så gammel pj som AE500.

Edit:

Hvorfor ikke Aktos HC3000 til 6k på avtorget? Den pj'en leverer bilder i en helt annen liga av noe du vil finne det prisleie brukt.....

http://avforum.no/avtorget/showprodu...ct=24876&cat=5

Eller en ny en?

http://www.avshop.no/PartDetail.aspx...46521;c:100100

Eller en noe dyrere, men meget god pj:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...ct=25089&cat=5

Det er bare tips til skikkelig gode pj'er for lite penger. Spørsmålet er hvordan du skal plassere pj'en og om du kan bruke alle disse....

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle de du linker til blir litt i dyreste laget når jeg har satt meg en grense på ca 5k inkl. lerret og takfeste (og evt. frakt). Får bare vente og se om det dukker opp noe annet. Men tips meg gjerne i denne tråden om dere skulle komme over noe interessant

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til opplysning så kommer PJ til å henge i taket, ca 3 m unna lerretet. Tips eller synspunkter anyone? Minner igjen på at det må være LCD!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BUMP! Er litt utålmodig desverre.. ops:

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Crazyboy
    BUMP! Er litt utålmodig desverre.. ops:
    Skummelt å være for utålmodig. Blir fort litt rare innkjøp da.. Det vet jeg selv av erfaring Tipset er fremdeles å lete på de ulike nettsidene som finn.no, avtorget osv.. Et lite tips i tillegg er evt å kjøpe de tre gjenstandene du behøver separat etterhvert som de dukker opp. Det selges jo f.eks ett ok lerret på avtorget nå for en tusenlapp, ett på 97" og i 16:9-format..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ennå ikke erfart det du sier, men kan tenke meg at det er litt kjipt ja.. :???: Så også nevnte lerret du snakket om. En ting jeg også spekulerer litt i er om jeg skal ha grått eller hvitt lerret? Det kommer vel an på PJ, så da er det kansje best å kjøpe det til slutt?

Hva synes du forresten om den AE900 som jeg linket til? Muligens litt for dyr ift. hva man får..

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •